Ah... ik dacht dat het vlees aan de ''arme bevolking'' werd gegeven?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:48 schreef thesiren.nl het volgende:
Wat denken jullie dat er op de BBQ ligt bij de Zuid-Afrikaanse ambassade, ik heb daarop stukken vlees van langer als een meter gezien. Die hebben het niet op frikandellen en hamburgers.
Dus giraffen mogen geschoten worden?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jawel... ik zei toch, schiet die assielkatten maar afhet ging er toch zogenaamd om
dat er ''te veel'' van die wilde dieren waren en nee hoor, ze werden hélémaaaaaaaaaaal niet
speciaal gefokt om afgeschoten te worden, zoiets was het excuus toch?
Piet je kan me rug opquote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus giraffen mogen geschoten worden?
De rug op gaan doe ik het liefst.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Piet je kan me rug opals jij een Giraf wil schieten moet je dat vooral doen.
Ik ga weer iets anders doen, koken enzo... zou jij ook eens moeten proberen
Dat is nog niets. *wing wink, nudge nudge*quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wapperbaard is pas ECHT stoer !
![]()
Ik ben een beetje vliefd of Wapperbaard nu denk
Rotflmaoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:44 schreef Wapperbaard het volgende:
[..]
Dat is nog niets. *wing wink, nudge nudge*
Je had me eens moeten zien toen ik de holen van Noord-Amerikaanse marmotten vol had gepompt met zwavelhexafluoride gas en er daarna water in liet lopen.
Je weet niet wat je hoort als kleine knaagdieren schreeuwen van angst met een zware bariton stem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |