abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107034588
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 16:48 schreef thesiren.nl het volgende:
Wat denken jullie dat er op de BBQ ligt bij de Zuid-Afrikaanse ambassade, ik heb daarop stukken vlees van langer als een meter gezien. Die hebben het niet op frikandellen en hamburgers.
Ah... ik dacht dat het vlees aan de ''arme bevolking'' werd gegeven?

Dacht het ook al van niet, wat dacht je dat die leeuwen te vreten kregen in dat filmpje,
die stukken vlees waren gewoon van die afgeschoten dieren, dat waren echt geen koeien hoor.

En ja ze gaan eerst dat vlees van die afgeschoten dieren uitdelen aan de arme negertjes
en dan gaan ze weer duur inkopen bij de Poelier om dat vlees aan de Leeuwen te voeren.

Geloof je het zelf ? :') Als er als een Giraf de BBQ op gaat zal dat inderdaad bij dat soort
gasten zijn.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:25:25 #152
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_107035281
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jawel... ik zei toch, schiet die assielkatten maar af :P het ging er toch zogenaamd om
dat er ''te veel'' van die wilde dieren waren en nee hoor, ze werden hélémaaaaaaaaaaal niet
speciaal gefokt om afgeschoten te worden, zoiets was het excuus toch?
Dus giraffen mogen geschoten worden?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_107035446
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus giraffen mogen geschoten worden?
Piet je kan me rug op :') als jij een Giraf wil schieten moet je dat vooral doen.

Ik ga weer iets anders doen, koken enzo... zou jij ook eens moeten proberen :7
  vrijdag 20 januari 2012 @ 17:46:05 #154
45206 Pietverdriet
pi_107035908
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 17:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Piet je kan me rug op :') als jij een Giraf wil schieten moet je dat vooral doen.

Ik ga weer iets anders doen, koken enzo... zou jij ook eens moeten proberen :7
De rug op gaan doe ik het liefst.
De vraag was hoe jij wildbeheer zou willen doen, daar draai je nog steeds omheen
pi_107039812
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
:o Wapperbaard is pas ECHT stoer ! :7

Ik ben een beetje vliefd of Wapperbaard nu denk *;

Dat is nog niets. *wing wink, nudge nudge*
Je had me eens moeten zien toen ik de holen van Noord-Amerikaanse marmotten vol had gepompt met zwavelhexafluoride gas en er daarna water in liet lopen.
Je weet niet wat je hoort als kleine knaagdieren schreeuwen van angst met een zware bariton stem.
Er is een poepstorm op komst.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:45:47 #156
45206 Pietverdriet
pi_107039864
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:44 schreef Wapperbaard het volgende:

[..]

Dat is nog niets. *wing wink, nudge nudge*
Je had me eens moeten zien toen ik de holen van Noord-Amerikaanse marmotten vol had gepompt met zwavelhexafluoride gas en er daarna water in liet lopen.
Je weet niet wat je hoort als kleine knaagdieren schreeuwen van angst met een zware bariton stem.
Rotflmao
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')