Ja, maar dan is het anders he, die heeft daadwerkelijk volgens een rechter ook iets verkeerd gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niets menselijks is ook mij vreemd.
Joran heb ik geen medelijden mee bv.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:
Niet?quote:
Nee oke.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:11 schreef Tally het volgende:
Verder dan een eigen schuld niet. Maar dat zal er ook bij horen. Ik zoek er echter niet naar
daar kijk ik dus ook niet naar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef stbabylon het volgende:
Ik zoek er niet naar. En vervolgens grinnikend naar de voorrondes van Idols kijken. Hypocriet gelul.
Dat kanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee oke.
Is ook niet mijn insteek als ik me afvraag hoe het met oude contacten gaat.. goede of slechte. Tis ook niet dat ik het ze gun of wat dan ook.
Maar toen ik hoorde dat het tutje van de middelbare ineens heel dik was geworden bv, kon ik het niet laten om te lachen en denk van "ha.. ook jij ontkomt er niet aan blijkbaar".
Ik ga ook niet kijken om te zien hoe diep ze gezonken zijn ofzo, puur uit nieuwsgierigheid wat ze nu doen, of ze kinderen hebben, hoe ze er nu uitzien, misschien in de hoop om mezelf beter te voelenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee oke.
Is ook niet mijn insteek als ik me afvraag hoe het met oude contacten gaat.. goede of slechte. Tis ook niet dat ik het ze gun of wat dan ook.
Maar toen ik hoorde dat het tutje van de middelbare ineens heel dik was geworden bv, kon ik het niet laten om te lachen en denk van "ha.. ook jij ontkomt er niet aan blijkbaar".
Ik neem aan dat jij intelligent genoeg bent om te snappen dat dat voorbeeld door tig andere kan worden vervangen, 1 of 2 waar jij ook onder valt.quote:
niemand?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:15 schreef Ripley het volgende:
Ik kan me wel amuseren met kijken wat andere mensen doen en er soms ook wel om lachen. Maar echt slechts wens ik niemand
Als je me hypocriet wilt vinden is daar zeker wel een reden voor te vinden ja: ik ben het.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij intelligent genoeg bent om te snappen dat dat voorbeeld door tig andere kan worden vervangen, 1 of 2 waar jij ook onder valt.
Er is bij iedereen wel een reden te vinden om hypocriet te vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:17 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Als je me hypocriet wilt vinden is daar zeker wel een reden voor te vinden ja: ik ben het.
Niemand die ik persoonlijk ken in ieder geval.quote:
right, duidelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niemand die ik persoonlijk ken in ieder geval.
Meevallerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niemand die ik persoonlijk ken in ieder geval.
Waarom zou ze jou iets slechts toewensen Godtje?quote:
uit pure jaloezie ende afgunst hoop ik dat je schoonmaakster er de brui aan geeft!quote:
Doodverwensing.. ban!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:32 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
uit pure jaloezie ende afgunst hoop ik dat je schoonmaakster er de brui aan geeft!
Of negatieve dingen hebben gebracht.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef Ripley het volgende:
Ik ben sowieso niet enorm haatdragend of van de wraak of zo. Tuurlijk moet ik ook weleens gniffelen als boontje om zijn loontje komt, maar ik vind het een beetje zonde van mijn tijd om je bezig te blijven houden met mensen die je alleen maar negatieve dingen brengen.
quote:
Laat maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef JoeBravo het volgende:
![]()
waar zeg ik dat ze dood moet? ontslag nemen is genoeg hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |