Exactly. Dat doen we ook niet... Nouja.. Normaal zou mijn neefje het komen brengen op een kussentjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
In elk geval een tip: laat de ringen niet dragen door een tweejarig neefje. Dat heb ik zien gebeuren bij vrienden en toen konden de getuigen op handen en knieeen de zaal door om de ringen terug te vinden
Nee absoluut nog geen idee. Mijn broer heeft een grote foto gegeven met de trouwfoto. Mijn ouders vonden dat wel tof; maar moesten dus weer ruimte in huis maken en voelden zich verplicht deze op te hangen in de woonkamerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef Mangostine het volgende:
Stormqueen, feli! Succes met de stress![]()
Tja de ringen, ik denk dat wij ze idd aan een van de getuigen geven. Stormqueen, met zo'n tweejarig neefje heb je achteraf wel een leuk verhaal![]()
Over cadeaus, hebben jullie al ideeën wat je jullie ouders zou kunnen/ willen geven? Moeten wij ook nog regelen.
Als bedankje krijgt iedereen van ons een gelukskoekje met een bedankkaartje eraan.
Omdat mijn ouders een deel van het feest betalen en mijn schoonouders de huwelijksreis betalen; en ook onze kledij van beiden. Dus vandaar dat we ze graag een cadeau willen geven als we de speech gaan geven voor het avondmaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:57 schreef lunapuella het volgende:
Dit is eerlijk gezegd voor het eerst dat ik uberhaupt iets hoor over cadeautjes voor de ouders - waarom wordt dat precies gedaan?
Haha ja wij hebben inderdaad de spaarrekening geplunderd :pquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Twee jurken
Twee jurken van Pronovias
Jij hebt vast gespaard
Zijn beide huwelijken ook op verschillende dagen?
Wij geven een fotoboek van de dag aan onze ouders en mijn oma. Mooie herinnering en ze kunnen er zelf mee doen wat ze willen. Voor ons is het niet zo zeer om te bedanken eigenlijk. Meer als teken van dat ze belangrijk zijn voor ons. Dat is alleen een beetje lastig tijdens het avondmaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Exactly. Dat doen we ook niet... Nouja.. Normaal zou mijn neefje het komen brengen op een kussentjeMaar met schoonzus en schoonbroer... Dat gaan we niet doen. Ze zullen het lastig genoeg hebben op die dag.
Maar 1 van de getuigen !! Briljant !! Waarom denk ik daar niet aan![]()
Denk dat ik de broer van vriendlief vraag![]()
[..]
Nee absoluut nog geen idee. Mijn broer heeft een grote foto gegeven met de trouwfoto. Mijn ouders vonden dat wel tof; maar moesten dus weer ruimte in huis maken en voelden zich verplicht deze op te hangen in de woonkamerDus dat willen wij niet. Maar verder hebben we dus ook geen inspiratie
[..]
Omdat mijn ouders een deel van het feest betalen en mijn schoonouders de huwelijksreis betalen; en ook onze kledij van beiden. Dus vandaar dat we ze graag een cadeau willen geven als we de speech gaan geven voor het avondmaal
Ja wij hadden eigenlijk ook de jongste (4) op het oog. Maar verder hebben we er nog niet over nagedacht. Denk dat we ze wel door iemand anders laten bewaken tot het moment zelf.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:58 schreef martine1984 het volgende:
onze zoon (2,5) brengt de ringen. En aangezien hij netjes opgevoed is gaan we er van uit dat hij t netjes doet
ik vind ringenkussentjes best duur op t internet dus mn schoonmams gaat er eentje fabriceren.
Wij doen kadootjes voor de cerimonimeesters, fotograaf en getuigen. Maar nog geen idee. De ouders krijgen een foto na de bruiloft.
Is nu na 2 kinderen helaas wel anders hoorquote:
Bij ons (excl. postzegel); enkel uitnodigingen (dus nog niet eens drukwerk): ook 2.99 per stukquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:40 schreef Pizzaman het volgende:
Wat kosten bij jullie de uitnodigingen voor de gasten ongeveer?
Mijn vriendin heeft er nu een paar gezien maar die kosten 3 euro per stuk (incl. Postzegel). Zijn dat een beetje normale prijzen?
He? Maar jullie waren toch uiteindelijk wel tot een prijsakkoord gekomen; niet??quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:08 schreef martine1984 het volgende:
net ff een enorme domper gekregen. Ipv de proeven van onze ringen hebben we een brief gekregen van onze goudsmid. Ze schrijft dat ze door haar foute inschatting van de kosten onze zakelijke vertrouwens band is beschadigd en dat zich daarom terug trekt en dus onze ringen niet meer gaat maken.
Ik ben echt enorm teleurgesteld en boos dat ze dit nog geen 3 maanden voor de bruiloft afzegd.![]()
![]()
nu maar snel naar de juwelier en op zoek naar nieuwe ringen.
Komt ze lekker makkelijk mee weg, ipv te schikken. Als het mijn goudsmid was zou ze hier nog niet klaar mee zijn. Kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld en boos bent!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:08 schreef martine1984 het volgende:
net ff een enorme domper gekregen. Ipv de proeven van onze ringen hebben we een brief gekregen van onze goudsmid. Ze schrijft dat ze door haar foute inschatting van de kosten onze zakelijke vertrouwens band is beschadigd en dat zich daarom terug trekt en dus onze ringen niet meer gaat maken.
Ik ben echt enorm teleurgesteld en boos dat ze dit nog geen 3 maanden voor de bruiloft afzegd.![]()
![]()
nu maar snel naar de juwelier en op zoek naar nieuwe ringen.
Hm ja voor mijn gevoel probeert ze er zo gewoon onderuit te komen omdat het voor haar zakelijk gezien niet handig is met dat twee keer betalen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:38 schreef martine1984 het volgende:
ok de prijs was twee keer zo hoog dan ze had gedacht, wij snappen dat en waren bereid te betalen. Echter wel in 2 keer eerst alleen de materiaal kosten en daarna t uurloon etc. Was allemaal heel duidelijk en waren t er beide mee eens, dus ik snap niet waar dit vandaan komt. Ik ben er klaar mee en ga straks met mn lief naar de juwelier op zoek naar nieuwe ringen. Wil er verder geen energie insteken. Ik ga er nog wel een email sturen als weer woord en dan is t klaar.
Ah nou dat komt helemaal goed!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef martine1984 het volgende:
Bedankt voor jullie medeleven, dat helpt al een beetje.
We zijn bij een plaatselijke juwelier geweest. En die zegt geen stress, 6 weken levertijd voor trouwringen is aan de ruime kant. Dus we hebben nog even ademruimte. We hebben ons idee bij haar voorgelegd en zij gaan kijken wat ze voor ons kunnen betekenen. Hier krijgen we in de eerste week maart uitsluitsel over. Mn lief had t er nog over om eventueel naar Antwerpen te rijden om daar te gaan kijken, dit schijnt geld te schelen. Iemand hier ervaring mee?
Ow ja ook nog positief nieuws vandaag, de bedankjes zijn per post onderweg naar ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |