Oh, fijn om te horen! Dat is ook wel een heel leuk idee hoor. Wij willen ook meteen de feeststemming er in hebben met iedereen op de dansvloer dus als ik jouw verhaal zo hoor denk ik ook wel dat dat helemaal goed komt!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:18 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ervaringsdeskunige zegt: het werkt wel echt zo'n partystarter![]()
Wij hadden ook zoiets. Beetje andersom alleen, we begonnen met n overdreven melige zoete openingswals die net iets te lang moest duren zodat iedereen zich ergerde (dat lukte niet, mensen vonden t blijkbaar juist leuk ><) en halverwege hoorde je de plaat haperen en krassen en kwamen er breakdancende lakeien dansen (die de gasten eerst ontvangen hadden bij de deur). En toen was t feestje wel meteen aan de gang daarna![]()
Gefeliciteerd en welkom!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
Na jarenlang lurken mag ik me eindelijk komen melden
We leerden elkaar ruim 5,5 jaar geleden kennen op Fok, en dit weekend heeft ie de vraag gepopt. We gaan trouwen!Wanneer weet ik nog niet, het is dan òf eind september, of voorjaar 2013. Het hoe weten we gelukkig al wel in grote lijnen, daar staan we behoorlijk eender in
![]()
ik mag nu dus lekker de bruidzilla uit gaan hangen
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
We leerden elkaar ruim 5,5 jaar geleden kennen op Fok, en dit weekend heeft ie de vraag gepopt. We gaan trouwen!Wanneer weet ik nog niet, het is dan òf eind september, of voorjaar 2013. Het hoe weten we gelukkig al wel in grote lijnen, daar staan we behoorlijk eender in
![]()
gefeliciteerd, en welkom hierquote:Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi!
![]()
Ja wij dus ook niet. Alleen wel een kaartje bij de uitnodiging. Maar we weten niet zo goed of we de complete planning er op moeten zetten of algemener houden.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:57 schreef martine1984 het volgende:
wij doen geen aparte kaart voor de dag gasten (besparen op drukkosten) we doen een losbriefje bij de avondkaart. Tekst word waarschijnlijk 'wij zouden het fijn vinden als jullie de hele dag aanwezig zijn, vanaf 1400 uur in (insert locatie). Het thema voor de dag is rood, dus wij zouden het leuk vinden als u een rood accent in uw kleding laat terug komen.
Verschilt per winkel, per merk en per jurk. Soms duurt het wel een half jaar, dus het is wel hendig om op tijd te beginnen. (Jurken van Maggie Sottero en Ladybird hebben, meen ik, een vrij lange levertijd.) Ik moest zelf een krappe week voor de bruiloft nog komen voor een laatste pas etc. Normaal gesproken is ie dan wel helemaal goed, maar als er dan toch nog iets aan mankeert, kan dat nog wel aangepast worden.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
Even een n00bvraag stellen he, hoeveel tijd moet je minimaal uittrekken bij het bestellen van een jurk? En tot hoelang van tevoren kunnen ze 'm nog aanpassen?
Het is ook niet per se onhaalbaar, maar het kan zijn dat niet alle jurken dan beschikbaar zijn. Mijn eigen jurk (Ladybird) heb ik gekocht op 9 oktober en die kwam 30 januari binnen ofzo. Die was dus vrij snel. Maar mijn schoonzusje kocht een 'huismerk'jurk in januari, en die kwam begin juli pas binnen. En het is zo spannend als je 'm hebt uitgezocht en je moet dan nog zo lang wachten :pquote:Op maandag 20 februari 2012 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
een half jaar wtf
Ik ben echt heel bleu. Ik dacht echt dat deze nazomer nog wel haalbaar zou zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
zo, dan maar meteen prikken, 31 mei 2013 wordt het
moeilijk doen, waarom zouden we
Wij hebben heel ons trouwen in 3 maanden tijd geregeld, inclusief jurk die speciaal voor mij was gemaakt, dat was bij een boetiekje in den bosch.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me wel af of die levertijd hetzelfde blijft als je zegt dat je over 3 maand gaat trouwen
Ik heb zelf in een babyspeciaalzaak gewerkt tijdens mijn studie, en daar zat ook altijd een levertijd van 4 maanden op die meubelen; omdat mensen toch vaak al gaan bestellen zodra ze twee streepjes gepiest hebben. Maar zodra er iemand binnen kwam die al 7 maanden onderweg was kon het ineens wel binnen vier weken
Magoe, ik zal eens rond gaan bellen van de week
Dan zou ik idd nog even wachten, en mei is ook een erg mooie tijd om te trouwen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
oh ja, het zou ook best kunnen, maar ik ben momenteel ook nog bezig met afvallen en er moeten nog tussen de twintig en vijfentwintig kilo's af, dus dat wordt echt te krap aan denk ik
Mooie datum! Gefeliciteerd nog! Bij ons zit er ook bijna 15 maanden tussen de verloving en de trouwdag. Ik vind het wel fijn. We kunnen nu alles lekker op ons gemakkie regelen. De bruiloft is in grote lijnen geregeld nu. De komende 5 maanden zijn voor de details.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:19 schreef Stormqueen het volgende:
zo, dan maar meteen prikken, 31 mei 2013 wordt het
moeilijk doen, waarom zouden we
Twee jurkenquote:Op maandag 20 februari 2012 22:53 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Mooie datum! Gefeliciteerd nog! Bij ons zit er ook bijna 15 maanden tussen de verloving en de trouwdag. Ik vind het wel fijn. We kunnen nu alles lekker op ons gemakkie regelen. De bruiloft is in grote lijnen geregeld nu. De komende 5 maanden zijn voor de details.
Ik heb de jurken (burgerlijk en kerkelijk huwelijk is bij ons apart) besteld in september. Ze zijn van Pronovias. In januari zijn ze aangekomen in de winkel. Na het doorpassen worden nu de puntjes op de i gezet. In maart zijn ze klaar. Zo'n 6 maanden dus. Bij mij werd van tevoren gezegd dat het echt niet sneller kon omdat één van de jurken veel gedetailleerd kant heeft. Maar bij de andere, die vrij simpel is, had het volgens mij wel sneller kunnen gaan. Maar goed, het is zo prima. Geen stress van oh, als ze er maar op tijd zijn
Damn girl, wat een lijf!quote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan zou ik idd nog even wachten, en mei is ook een erg mooie tijd om te trouwen.
ik heb op deze computer geen foto's staan van ons trouwen, maar heb deze wel nog gevonden heb je een beetje een idee van de jurk
[ afbeelding ]
Die in dat witte pak ernaast is mijn broer die kijkt zo naar zijn hand omdat de duif op zijn hand had gepoept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |