een 740 sedan ten opzichte van een 780. Praktischer enzoquote:
Ja wel praktischer inderdaad. Maar zo'n 780 lijkt me zoo vet om te hebben. Voor erbij. Voor de leuk.:+quote:Op maandag 23 januari 2012 00:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
een 740 sedan ten opzichte van een 780. Praktischer enzo
Heb liever gewoon één goede dikke auto om elke dag van te genietenquote:Op maandag 23 januari 2012 00:49 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja wel praktischer inderdaad. Maar zo'n 780 lijkt me zoo vet om te hebben. Voor erbij. Voor de leuk.:+
Ja daar zit wel iets in. Maar toch lijkt het me leuk om ook iets erbij te hebben, als hobby enzo. Waar je gewoon af en toe mee rijdt . En daarnaast zoals jij zei een goede dikke auto om elke dag van te genieten.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb liever gewoon één goede dikke auto om elke dag van te genieten
beiden worden belastingvrij, maar de een nog later dan de ander.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef sciter het volgende:
Ik verwachte iets met helers en gestolen auto's of louche dealers die kilometertellers terugdraaien enz.
Valt dit toch een beetje tegen.
Wat mij opvalt is dat de prijs tussen een 740 van 1988 en een uit 1987 heel erg verschillen terwijl een uit 1987 niet meer belastingvrij wordt toch?
Misschien moet ik dan maar een uit 1987 nemen, die dit jaar schorsen. Dan opknappen en volgend jaar rijden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:22 schreef powerflux het volgende:
[..]
beiden worden belastingvrij, maar de een nog later dan de ander.
Auto uit '85, wegenbelastingvrij in 2010
Auto uit '86, wegenbelastingvrij in 2011
Auto uit '87, wegenbelastingvrij in 2013
Auto uit '88, wegenbelastingvrij in 2015
Auto uit '89, wegenbelastingvrij in 2017
Auto uit '90, wegenbelastingvrij in 2019
zo wordt geleidelijk de leeftijd naar de nieuwe 30 jaar geschoven. let op dat voor diesel en LPG- auto's na 1986 het belastingverschil met benzine betaald moet blijven worden. deze worden dus niet meer volledig belastingvrij. benzine wordt dat wel.
en tot 2015 wachten ipv 2013 maakt natuurlijk uit in prijs. maar helaas zorgt dat er niet voor dat die absurde prijzen voor 1986 en eerder eens gaan dalen!
Het is wel een aantrekkelijk mooie autoquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:32 schreef Bart-Willem het volgende:
En vaak beter beschermd tegen roest etc. Maar je kan weer niet cheap-ass op LPG of diesel rijden maar als je niet gek veel rijdt boeit dat niet.
En heb een filmpje gemaakt van m'n 244 diesel. Inclusief lekker foute interieur-accessoires!
Heerlijk dat traktor-geluid .quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:32 schreef Bart-Willem het volgende:
En vaak beter beschermd tegen roest etc. Maar je kan weer niet cheap-ass op LPG of diesel rijden maar als je niet gek veel rijdt boeit dat niet.
En heb een filmpje gemaakt van m'n 244 diesel. Inclusief lekker foute interieur-accessoires!
Laag .quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het is wel een aantrekkelijk mooie auto
Ik zat op Turbobricks te lezen en daar draait alles om zo laag mogelijk geloof ik
Dat heb ik gisteren ook geprobeerd, en ja: het kan. Wegdek was alleen net iets te nat dus veel rook leverde het niet op (plus dat er een paar bemoeizuchtige babyboomers aan kwamen rijden ).quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:56 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Heerlijk dat traktor-geluid .
Toch zou het stoerder zijn als ie dit kan .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |