Thanx J.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:06 schreef Jarno het volgende:
Ik denk ik laat de laatste pots ff aan jou over J.
Jahaaaaaa maar wat zijn voor jou knappe jesters J.quote:
Ik heet dan wel geen J, maar die vraag kan ik ook beantwoorden: Elk paar jesters is een paar knappe jesters. Mits binnen de houdbaarheiddatum natuurlijk. En mits natuurlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:45 schreef Tally het volgende:
Jahaaaaaa maar wat zijn voor jou knappe jesters J.
Houdbaarheidsdatum. Hoe word die bepaald?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:47 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heet dan wel geen J, maar die vraag kan ik ook beantwoorden: Elk paar jesters is een paar knappe jesters. Mits binnen de houdbaarheiddatum natuurlijk. En mits natuurlijk natuurlijk.
Middels pics. Plaats maar even een foto hier van je jesters en wij zullen gratis en voor niets bepalen of ze al voorbij die datum zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:59 schreef Tally het volgende:
Houdbaarheidsdatum. Hoe word die bepaald?
Geen punt, T. De jesters van sjeen hebben hun werk gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:00 schreef Tally het volgende:
En ik vind het jammer dat ik je gemist hebt zaterdag UIO. Maar ik had even andere dingen aan mijn hoofd.
Ik zet mijn jesters hier niet neer. Je hebt ze al vaak gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:08 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Middels pics. Plaats maar even een foto hier van je jesters en wij zullen gratis en voor niets bepalen of ze al voorbij die datum zijn.
[..]
Geen punt, T. De jesters van sjeen hebben hun werk gedaan.
Er was een tijd dat ik niks anders zag. Maar zo'n houdbaarheiddatum kan van de ene op de andere dag verlopen zijn. Vandaar dat we het eigenlijk dagelijks moeten checken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:17 schreef Tally het volgende:
Ik zet mijn jesters hier niet neer. Je hebt ze al vaak gezien![]()
Dat klinkt weer als een klacht UIOquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik niks anders zag. Maar zo'n houdbaarheiddatum kan van de ene op de andere dag verlopen zijn. Vandaar dat we het eigenlijk dagelijks moeten checken.
Afgaande op eerdere beelden gok ik trouwens op de datum wanneer je 45 jaar 7 maanden 2 weken en 1 dag oud bent.
De PI was anders [14.gif].quote:
Nee, zo een klacht klinkt als:quote:
Met kort haar zekerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij zijn er hele fora die juist bedoeld zijn als picpostplaats voor lekker gekke Milfjes?
Dan post je ze anoniem, lieve T.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:35 schreef Tally het volgende:
Ik ben nu moeder he. Die horen hun tetten niet zo vaak meer te plakken op een forum
JK had het over moeders, niet over travo's. Toch?quote:
Ik maak even een kloon aan moment!quote:
|quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word zij nu niet het topic uit gepest?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Welkom yllaT. Slechts één post en gelijk al oldbie. Keurig!
Uhm. Ik denk dat ik ontslagen word als men weet wat ik hier allemaal uit voer naast mijn werkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij zit je daar om jesterfoto's te verspreiden via het wereldwijde int0rwebZ.
Ik zou je gelijk in dienst nemen (whehehe).quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:09 schreef Tally het volgende:
Uhm. Ik denk dat ik ontslagen word als men weet wat ik hier allemaal uit voer naast mijn werk
Dan had ik eindelijk wat te neuken op mijn werk UIO!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zou je gelijk in dienst nemen (whehehe).
Want dat doe je thuis niet ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan had ik eindelijk wat te neuken op mijn werk UIO!
Dat zou iedereen op het werk moeten hebben, T. Ik stel voor dat we daar een partij voor gaan oprichten. Opdat de Hooghe Heeren in Den Haag daar voor gaan zorgen!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:13 schreef Tally het volgende:
Dan had ik eindelijk wat te neuken op mijn werk UIO!
Vind ik ook! Nu nog een naam voor onze partij!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat zou iedereen op het werk moeten hebben, T. Ik stel voor dat we daar een partij voor gaan oprichten. Opdat de Hooghe Heeren in Den Haag daar voor gaan zorgen!
Of twee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wellicht kan er een HP Webcare subforum komen voor dit soort vragen?
Graag gedaan Talie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:46 schreef Tally het volgende:
Bedankt voor je hulp JK. Omdat ik er niets aan heb, krijg je er geen tettenpic voor in de plaats
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Hoor ik iets over neuken op het werk?
0900 115000 ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:33 schreef Tally het volgende:
Dit weten mijn vriendjes hier wel.
Ik heb een HP switch die terug moet (kapoet) we hebben al een nieuwe.
Hoe kan ik deze HP switch op laten halen maar vooral... Waar of bij wie moet ik zijn?
Ja ja ik weet bij HP zo ver ben ik!
Dat doet het nog niet JK!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, vraag naar Harry van den Boezelaar, die weet echt keiveel over HP.
Ik heb er nog wel eentjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:20 schreef UIO_AMS het volgende:
Af en toe de jesters van yllaT bekijken geeft me toch wel de nodige energie op kantoor.
ik heb geen pm ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef yllaT het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje
Maar dies voor de PMDie plak ik niet op het forum
whehehehequote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:29 schreef Jarno het volgende:
Ik wel maar alleen van boze crew. Geen newbiejesters.
*checked*... niksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef yllaT het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel eentje
Dat zei ik!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hehehe, Zaagmansch is al in aantocht hoor Storm.
Niet alles. Dit echter wel. Want ik zei het op hetzelfde moment tegen mijn collega!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Spreek jij alles uit wat je tijpt?
Die pm-box is anders niet bijgevuld de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef yllaT het volgende:
Ik heb er nog wel eentje
Jesters tally geen jetsers.quote:
Neequote:Op woensdag 18 januari 2012 14:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je wordt as we speak gebatst?
Hij vroeg me waar. Daar gaf ik antwoord op. Krijg ik terug: Daar wil je zeker wel een datum voor prikken?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tssk, "waar en wanneer", dat doet er toch niet toe?
"in welke positie en opening", lijken me billijker vragen.
Dat zal toch wel?quote:Op woensdag 18 januari 2012 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
Hebben we ooit een live-bats op FOK! gehad?
Ik was al weg ?quote:Op woensdag 18 januari 2012 22:27 schreef k_i_m het volgende:
Ja man! Ik zie je nog steeds! Ga je?!.
[ afbeelding ]
En de tweede "Hebben we je eigenlijk wel nodig??"quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk dat de eerste vraag gaat zijn: "Wie ben jij eigenlijk?"
Mijn antwoord daarop zal zijn: Nee maar ik heb wel een vast contract!quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En de tweede "Hebben we je eigenlijk wel nodig??"
En dan even je jesters flashen en met salarisverhoging naar huis.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn antwoord daarop zal zijn: Nee maar ik heb wel een vast contract!
Een vrouw. Daar moet ik mijn functioneringsgesprek mee doen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En dan even je jesters flashen en met salarisverhoging naar huis.
ow...quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Een vrouw. Daar moet ik mijn functioneringsgesprek mee doen.
Een ouwe..
En das zo'n tang waar bij je niets los kan krijgen hoorquote:
Zo'n ouwe lesbo met van die gemacramede gewaden en door zielige negertjes gemaakte Wereldwinkel"sier"aden?quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:21 schreef Tally het volgende:
Een vrouw. Daar moet ik mijn functioneringsgesprek mee doen.
Een ouwe..
Ja. Maar geen lesbo anders kon ik wel met mijn jesters zwaaien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo'n ouwe met van die gemacramede gewaden en door zielige negertjes gemaakte Wereldwinkel"sier"aden?
Niet daaro. Dan kan ik denk ik wel naar huis. En hoef ik niet meer terug te komenquote:
Ik houd niet zo van witte sportsokkenquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lekker toch, hele dag voor de deur Schultenbräu drinken op een wit plastic stoeltje.
Ook zulke slippers heb ik nietquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blote voeten in Rucanorslippers mag ook.
Das heul niet zo veel meer JK. En word steeds minderquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die ken je dan kopen van de kinderbijslag.
Er is altijd, altijd een aanleiding om met je tieten te schudden T.quote:Op donderdag 19 januari 2012 10:52 schreef Tally het volgende:
Och vind ik ook niet zo heel erg hoor.
Ik vind het vervelender dat ik geen aanleiding heb om met mijn tieten te schudden nu
quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar moet wat anders in?
whehehehe
Ik heb anderhalf jaar bijna niet gewerkt JK. Dus ik zal me eerst weer moeten bewijzen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wholla heeft die kkzemmel je ook meer ekkies gegeven?
openen?quote:[FB][MED]Gefeliciteerd UIO met ONZ! En gefeliciteerd ONZ met UIO
Zij, schat ik zo in kijkende naar de posthistory.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hij is niet voor niks een liefdesruimteschip.
Ik vind ze best tof ja!quote:
Volgens mij laat ik ze aardig vaak zienquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En hoe hebben wij, de rest van de oldbies, daar wat aan?
Als ze geassocieerd waren met een bank hadden we er een subforum voor kunnen openen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij laat ik ze aardig vaak zien
Ja helaasquote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ze geassocieerd waren met een bank hadden we er een subforum voor kunnen openen.
Je leeft nog?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:44 schreef n00cL30n het volgende:
*ping*
Hij moest weer even op gang komen.
*Ping!*quote:
OP het strand geolied worden.... Mmmmmm... Klinkt goed mop.quote:
Uuhuuh! Beetje druks jaartje achter de rug, maar eindelijk weer eens wat tijd om weer overal bezig te kunnen zijn.quote:
Sterkte!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:51 schreef Joene het volgende:
Onverwacht dagje vrij , ff met moeders naar het ziekenhuis voor een zenuwblokkade.
Na 5 dagen. "De pilot is ten einde".quote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:00 schreef Rabobank het volgende:
Beste FOK!kers,
In de afgelopen week hebben we enorm veel geleerd over hoe we met jullie in dialoog kunnen gaan op het FOK! Forum. Het is een goede pilot voor ons geweest, al waren we wat overweldigd door het aantal topics en reacties, zoals jullie gemerkt hebben![]()
Bedankt voor al jullie reacties, commentaren, antwoorden, kritische opmerkingen en vragen. We kijken terug op een mooie week waarin we veel hebben geleerd over onze klanten en hoe jullie onze diensten en producten beleven. En niet in de laatste plaats hoe webcare op fora werkt.
We voeren intern overleg over hoe we in het vervolg als Rabobank op fora aanwezig willen en kunnen zijn.
Dank voor jullie bijdrage!
Whehehehehehehehequote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Na 5 dagen. "De pilot is ten einde".
[..].
Kut...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 07:51 schreef Joene het volgende:
Onverwacht dagje vrij , ff met moeders naar het ziekenhuis voor een zenuwblokkade.
5 dagen is wel een record.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:17 schreef Joene het volgende:
[..]
WheheheheheheheheKomt vast door al die positieve feedback
Ben je zo glad ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 08:56 schreef Tally het volgende:
Ik voel me alsof ik in een pot glijmiddel gevallen ben.
Ik glij zo langs je heen J.!quote:
Door die uierzalf ?quote:
Zoiets ja. Alleen verkopen ze het als koelzalfquote:
Uierzalf , Koe-zalf de fout is snel gemaakt ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Zoiets ja. Alleen verkopen ze het als koelzalfNee J. geen koe-zalf.
Sorry,quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Vernemen we nog eens iets van yllaT? Na een prima begin is het een beetje stil rond haar.
Dan maak je die toch even ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:49 schreef yllaT het volgende:
[..]
Sorry,Ik dacht dat ik alleen terug mocht komen als ik nieuwe tiet foto's had
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:50 schreef yllaT het volgende:
[..]
Dat lijkt me op dit moment niet zo verstandig
Smoesjes!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:50 schreef yllaT het volgende:
Dat lijkt me op dit moment niet zo verstandig
Op je jesters ?quote:
Dan moet je krabben!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 10:01 schreef yllaT het volgende:
[..]
Ik zal zo eens kijken. Het jeukt in ieder geval wel.
Weljaquote:
Nope , Arts was even vergeten dat mn Moeder hoge bloeddruk meds slikt , nu kan het pas maandagquote:
Jezus Christus. Handig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Nope , Arts was even vergeten dat mn Moeder hoge bloeddruk meds slikt , nu kan het pas maandag
Niet echt Handig , en moeders dus nog 5 dagen veul pijn!quote:
Mijn oom moest voor een operatie. Dag voor de operatie werd hij gebeld. O meneer ik zie dat u suikerziekte heeft. Ja? O nou dan gaat de operatie niet door.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet echt Handig , en moeders dus nog 5 dagen veul pijn!
Top geregeld ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn oom moest voor een operatie. Dag voor de operatie werd hij gebeld. O meneer ik zie dat u suikerziekte heeft. Ja? O nou dan gaat de operatie niet door.
Hij is nu nog aan het wachten. Dat was in november.
Ja dat ging ook soepeltjesquote:
Same here mop, heb jij toevallig nog een baan voor mij in de aanbieding?quote:Op woensdag 25 januari 2012 05:56 schreef Tally het volgende:
n00b je moet ander werk zoeken!
We missen je overdag
Als ze mijn collega er uit tieven dan wel. En liever vandaag dan morgen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Same here mop, heb jij toevallig nog een baan voor mij in de aanbieding?
Zullen we een professionele muziekcarriere starten?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Same here mop, heb jij toevallig nog een baan voor mij in de aanbieding?
Inmiddels een stuk minder. Gelukkig!quote:
ik zie ze niet?quote:
Maak je bril es schoon!quote:
En nu in je t-shirt kijken!quote:
Omdat ik hier op mijn werk zit met een kut klusje. Daarom geen zin. Maar ook de kut klusjes moeten gedaan worden.quote:
Dat weet ik JK. Maar deze welquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet alle klusjes aan de kut zijn stom, T.
Waar mag ik dan aanschuiven?quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ze mijn collega er uit tieven dan wel. En liever vandaag dan morgen.
Hmmmm... Als ik daar de hypotheek van kan betalen en het gezin onderhouden zeg ik, waarom niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zullen we een professionele muziekcarriere starten?
waar ?quote:
Nieuwe kopen ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:24 schreef Tally het volgende:
Ja heb ik inderdaad. Want nu hebben we er natuurlijk eentje nodig. Die is stuk en moet gefixt worden
quote:
Dat word het jaquote:
die van mij zijn weer door de keuring gekomenquote:
De potlood test ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:39 schreef just me het volgende:
[..]
die van mij zijn weer door de keuring gekomen
Zou het helpen als ik die vent mn tieten laat zien?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:52 schreef Jarno het volgende:
Misschien is je AppleCare verlopen, T? Kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |