Nja, misschien. Maar ik kom toch alleen maar buiten om te werken.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt het ook wel als je je best doet op er mooi uitzien, dat doe je toch niet echt?
Die foto van toen je negen maanden oud was is vetquote:
Die kan je beter op een ander forum postenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik ga eens kinderpics in scannen van vroeger.
Ik was sowieso knapper dan jullie allemaal.
Het forum van martijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die kan je beter op een ander forum posten
Naah.quote:
Want?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die kan je beter op een ander forum posten
Ik zou hetzelfde kunnen zeggen. Behalve dat ik die foto's niet in kan scannenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef twi het volgende:
Ik heb er altijd hetzelfde uitgezien, even kijken of ik nog een foto kan vinden van mezelf als 17-jarige knapperd.
Zo ziet silk er uit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo ziet silk er uit:slickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan mijn vrij weinig schelen helaas.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo ziet silk er uit:Correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Die ogen maken hoop goed. Eerlijk waar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
Zie dan, lelijk kind was ik.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel meevallen, schattig gezichtje trouwensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met je oog? Loenst ie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
Ik was knap, werd lelijk en nu ben ik gemiddeld.
Ik ben wel enorm veranderd, sowieso qua postuur maar mijn gezicht was altijd al tof, behalve dat oog dat niet meewerkt dan.
Ja ik ben scheel, ik moet er nog voor geopereerd worden. Althans moet, dat wil ik, dan ben ik pas echt tevreden met mezelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is er met je oog? Loenst ie?
Valt best mee een beetje make-up doet wonderenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leefde daar nogal vercrackt. teveel werken en gamen en te weinig slapen en naar school gaan. Zie er ook niet zo gezond uitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, schattig gezichtje trouwens
Je bent in elk geval goed opgedroogdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik leefde daar nogal vercrackt. teveel werken en gamen en te weinig slapen en naar school gaan. Zie er ook niet zo gezond uit
Da's juist schattig. Ik vind dat wel wat hebben, eerlijk waar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben scheel, ik moet er nog voor geopereerd worden. Althans moet, dat wil ik, dan ben ik pas echt tevreden met mezelf.
Ze kan geloof ik niet goed tegen make-up. Op die foto lijkt je neus scheef.... Verder een leuk gezicht hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Valt best mee een beetje make-up doet wonderen
Ik heb een lui oog. Zonde dat je dat niet zietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Da's juist schattig. Ik vind dat wel wat hebben, eerlijk waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best verwarrend, hij kan je niet recht aankijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zonnebank danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze kan geloof ik niet goed tegen make-up. Op die foto lijkt je neus scheef.... Verder een leuk gezicht hoor
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Ook niks veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Je ziet hem wel zitten he?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oogcontact met vrouwen gaat dus wat moeizaam.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is best verwarrend, hij kan je niet recht aankijken.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oogcontact met vrouwen gaat dus wat moeizaam.Of je tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Oja m'n coach heeft dat ook. Je moet gewoon leren om naar het juiste oog te kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is best verwarrend, hij kan je niet recht aankijken.
AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Anyhow,delete je em nu weer?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[ [url=http://94.100.115.108/323350001-323400000/323351001-3233511
5_JO9j.jpeg]afbeelding[/url] ]
Leuke foto dit.
Ik vind het gewoon helemaal niks, vooral foto's zijn verschrikkelijk sta ik er leuk op en dan die ogen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon helemaal niks, vooral foto's zijn verschrikkelijk sta ik er leuk op en dan die ogen.![]()
En dan hebben we het hosselen of een serieus gesprek hebben nog niet eens gehad, mijn ogen zijn verwarrend. Ik baal er gewoon van dat ik mensen niet recht in de ogen kan kijken.
Benziquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind de hedendaagse pinda errug knap en schattig
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oogcontact met vrouwen gaat dus wat moeizaam.Uhuh, probeer maar eens te flirten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say whut? Dat oog doet echt wat ie wil.quote:
Ik zeg altijd let niet op links die doet wat ie wil die is op vakantie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja m'n coach heeft dat ook. Je moet gewoon leren om naar het juiste oog te kijken.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind de hedendaagse pinda errug knap en schattig
Btw was je homo op je 24e?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Maar zelfs met twee ogen die wel kijken waar je wilt zijn er op dat punt nog moeilijkhedenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Uhuh, probeer maar eens te flirten.
Dan hebben ze het nog door.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar zelfs met twee ogen die wel kijken waar je wilt zijn er op dat punt nog moeilijkheden
Echt wel.quote:
Al wel eerderquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Dan doe je het beter dan ik. Soms staar ik naar iemand zonder dat ik het zelf door hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan hebben ze het nog door.
Ik kon vroeger uitgebreid naar iedereen staren, niemand die het door had.![]()
Enige voordeel van dat oog.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Op deze foto zou ik zweren dat jij het broertje van Loka was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb jij deze nog niet gezien.C'est la vie
Ze lijkt ook een beetje op me... (Al is het qua persoonlijkheid)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Op deze foto zou ik zweren dat jij het broertje van Loka was.
Ik ben verliefd op mijn eigen hoofd, ik vind het gewoon mooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al wel eerder
Op mijn 14e/15e ging het juist weer beter. Daarna weer een stuk minder. En nu gaat het weer de goede kant op. Voor zover ik dat kan beoordelen.
31 augustusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze lijkt ook een beetje op me...
Is that where the monkey comes out of the sleave?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze lijkt ook een beetje op me...
What do you mean?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Is that where the monkey comes out of the sleave?
Ieder meisje wat ik subtiel/zwoel (quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan ik. Soms staar ik naar iemand zonder dat ik het zelf door heb
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ook liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb jij deze nog niet gezien.
Krullen
Heaven is a place on earth with you
Niks laat maar, ik dacht dat je wat ander bedoelde.quote:
Zo ver ben ik nog niet. Maar wie weetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op mijn eigen hoofd, ik vind het gewoon mooi.
Ik ben benieuwd wat de rest vind van mijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet. Maar wie weet
Kingtoppie is gewoon mijn mannelijke, exact een jaar oudere, FOK!dubbelgangerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks laat maar, ik dacht dat je wat ander bedoelde.
99% korting vandaagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
Welk meisje wil mij hebben? Ben lief, schattig, heb weinig kilometers gelopen en ben hartstikke trouw.
Slechts een gelimiteerde oplage van 1 stuk
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kingtoppie is gewoon mijn mannelijke, exact een jaar oudere, FOK!dubbelganger
Er zijn hier amper chicks.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
KrulmeneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bier!
Heaven is a place on earth with you
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ben weer klaar met foto's posten.Rustig aan.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]LeuksteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ben weer klaar met foto's posten.Heaven is a place on earth with you
Niet zo best, ik doe zo nog wel een beetje en de rest morgenochtend wel dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
Zo... Avondje doorhalen en leren!Hoe gaat het bij jou met leren dan kloontje?
story of my life...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde vandaag vroeg naar bed. Goed bezig.
Het is toch nog vroeg?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wilde vandaag vroeg naar bed. Goed bezig.
Ik heb vanmiddag al een schoonheidsslaapje gedaan, dus ik zal er niet minder knap van worden dat ik een uurtje of twee laten ga slapen dan voorgenomenquote:
Welk spel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
En uitgespeeld.![]()
Ga gelijk mijn bed in.
Dat is vrij standaard hierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:46 schreef palawan het volgende:
Helemaal geen goedemorgen
Gisteravond pas om 2:30 in bed, en om 8 uur moest ik er alweer uit
Herkenbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:46 schreef palawan het volgende:
Iets met eigen schuld?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:46 schreef palawan het volgende:
En niet eens naast mij gekropen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:46 schreef palawan het volgende:
quote:
Misschien... een klein beetjequote:
Nee sorry, ik had geen zin om al om 5 uur wakker te worden van je wekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
En niet eens naast mij gekropen.
Overigens ben je wel lang doorgegaan dan.
Ik had mijn wekker om 5 uur gezet, maar ik faalde tot kwart over 7.
Meer van zulke mensen graagquote:Hartelijk dank hiervoor. Ziet er goed uit, is zeker een voldoende!
We moesten gister ook en presentatie van ons bordspel op een datum zetten. Die leraar stuurt 2min nadat wij mailde al een reactiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:49 schreef palawan het volgende:
Zo he, die leraar is wel een baas.
Gisternacht om 2 uur gemaild, en zojuist bericht terug.
[..]
Meer van zulke mensen graag
Dat soort mensen is goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
We moesten gister ook en presentatie van ons bordspel op een datum zetten. Die leraar stuurt 2min nadat wij mailde al een reactie
Oefenen. Veel kalligraferen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:09 schreef Myraela het volgende:
Ik wil mijn handschrift verbeteren, kan dat nog? Het is nu echt een kleuterkrabbelhandschrift.
Wow, da's best maf eigenlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zit bij T-Mobile. Krijg ik een SMS van Vodafone:
U was op 21 of 22 november in de buurt van <plaats delict> toen daar een ernstig misdrijf plaatsvond. Kijk vanavond naar Opsporing Verzocht. Voor tips, bel 0900-8844
Big Brother is watching you, blijkbaar
Een tiplijn met een 0900 nummer?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
U was op 21 of 22 november in de buurt van <plaats delict> toen daar een ernstig misdrijf plaatsvond. Kijk vanavond naar Opsporing Verzocht. Voor tips, bel 0900-8844
Verbaas je je hierover?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:19 schreef Mystikvm het volgende:
Het is wel legitiem, het nummer is van de politie. Collega die er met de trein langs gaat kreeg die SMS ook en een vriendin die twee straten verderop woont van die plek ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Een tiplijn met een 0900 nummer?
Zou ik dus echt niet bellen al had ik de tip die alles op zou lossen
Ja. Niet dat ze weten waar ik was, maar dat er op deze manier wordt gecommuniceerd wel.quote:
Is gewoon tegen lokaal tarief.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
0900-8844 is gewoon het nummer van de politiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ah op die manier, ja dat is erg opmerkelijk ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
Ja. Niet dat ze weten waar ik was, maar dat er op deze manier wordt gecommuniceerd wel.
Is het niet zo dat je zelf daar voor moet opgeven om zo een smsje te krijgen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is wel legitiem, het nummer is van de politie. Collega die er met de trein langs gaat kreeg die SMS ook en een vriendin die twee straten verderop woont van die plek ook.
[..]
Ja. Niet dat ze weten waar ik was, maar dat er op deze manier wordt gecommuniceerd wel.
En wat is daar erg aan?quote:De moordenaar krijgt dit bericht natuurlijk ook. Grappig
Ik heb me nooit opgegeven in elk geval. Ook niet voor die alerts dat je direct bericht krijgt als er net een overval is geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is het niet zo dat je zelf daar voor moet opgeven om zo een smsje te krijgen?
[..]
En wat is daar erg aan?
Weten waar je was is een groot woord, zeker in een stad waar de cellen heel klein zijn en diffractie en reflectie een reëel probleem is kan je telefoon nog al weleens een mast/cel pakken die eigenlijk verder weg is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:27 schreef Mystikvm het volgende:
De moordenaar krijgt dit bericht natuurlijk ook. Grappig
Daarom pakken ze 3 masten. In de straal daar van ben je dan met zekerheid geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Weten waar je was is een groot woord, zeker in een stad waar de cellen heel klein zijn en diffractie en reflectie een reëel probleem is kan je telefoon nog al weleens een mast/cel pakken die eigenlijk verder weg is.
Het is ook jammer dat ze in sommige rechtszaken net doen of die gegevens een waterdicht bewijs zijn van waar je was![]()
Tevens, goedemorgen iedereen
Nee? Wat gebeurt er als er een obstakel zich bevindt tussen de mast en het toestel?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:07 schreef ook_gek het volgende:
Je mobiel slaat namelijk nooit een dichter bij gelegen mast over.
Maar die signaalsterkte is ook niet altijd correct door reflectie, buiging, absorptie, diffractie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:07 schreef ook_gek het volgende:
Tevens kunnen ze aan de sterkte van het signaal zien bij welke mast je het meest dicht bij was.
Daarom gebruiken ze 3 masten, plus signaal sterkte en aftappen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee? Wat gebeurt er als er een obstakel zich bevindt tussen de mast en het toestel?
[..]
Maar die signaalsterkte is ook niet altijd correct door reflectie, buiging, absorptie, diffractie.
Zeker in een rechtszaal zijn wat mij betreft de foutmarges waar we het over hebben onacceptabel.
Dat, en als je opgepakt wordt zit je niet aan abonnementskosten vast waar je niets aan hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Dat is trouwens ook de reden dat er in de onderwereld veel prepaid nummers gebruikt worden.
Moeilijker te koppelen aan de verdachte persoon. Want tegen de tijd dat men de moiele gegevens heeft zal de verdachte al een ander nummer hebben.
Jouw definitie van waterdicht bewijs verschilt met die van mij danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daarom gebruiken ze 3 masten, plus signaal sterkte en aftappen.
Dat alles geeft een waterdicht bewijs dat de persoon in kwestie op de door met bewijs verkregen informatie op de plaats delict was.
Eens, maar dat heeft meer te maken met het tappen van telefoongesprekken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Dat is trouwens ook de reden dat er in de onderwereld veel prepaid nummers gebruikt worden.
Moeilijker te koppelen aan de verdachte persoon. Want tegen de tijd dat men de moiele gegevens heeft zal de verdachte al een ander nummer hebben.
Er is onder dealers trouwens ook handel in simkaarten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Mijn zomerliedje van 2010quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:32 schreef heloef het volgende:
Die tekst raakt je wel, ondanks dat het een fijne danceplaat is.
Bedoel je restless leg syndrome?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:40 schreef Myraela het volgende:
Ik ben er eindelijk achter waarom mijn benen altijd tintelen en ik altijd een soort spastische bewegingen maak met mijn benen als ik ga slapen. Ik dacht altijd dat dat normaal was als je moe bent, maar blijkbaar heeft niet iedereen dat.
Ik ken hem nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:32 schreef heloef het volgende:
Die tekst raakt je wel, ondanks dat het een fijne danceplaat is.
Ja. Ik ging het googelen omdat het erger lijkt te worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedoel je restless leg syndrome?
Welk dansje? Je bedoelt schuren?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is waar....
Ken je het dansje al??? Want die gaan we samen wel doen he de volgende keer dat we gaan meeten
Myr heeft een restless body syndromequote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedoel je restless leg syndrome?
Ik had er vroeger ook last van, maar nu al jaren niet meer. Geen idee hoe het ineens weg ging. Succes ermee in ieder geval, want het is een kutgevoel als het lang doorgaat. Gaat ook pijn doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Ik ging het googelen omdat het erger lijkt te worden.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Myr heeft een restless body syndrome
Ja, ik heb het nu al jaren. De eerste keer was ik toen ik 14 was ofzo en in de auto moest huilen omdat ik de hele autoreis vanaf vakantie tot huis niet kon slapen omdat ik mijn benen moest bewegen want anders had ik dat gevoel de hele tijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had er vroeger ook last van, maar nu al jaren niet meer. Geen idee hoe het ineens weg ging. Succes ermee in ieder geval, want het is een kutgevoel als het lang doorgaat. Gaat ook pijn doen.
[..]!
Succes ermee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu al jaren. De eerste keer was ik toen ik 14 was ofzo en in de auto moest huilen omdat ik de hele autoreis vanaf vakantie tot huis niet kon slapen omdat ik mijn benen moest bewegen want anders had ik dat gevoel de hele tijd.
Daarna vooral als ik erg moe was of dus echt ging liggen.
Maar nu ook al als ik normaal zit. Maar er staat dat bij dat het door ijzertekort ook erger kan worden. Dus misschien moet ik daar eens wat supplementen voor halen.
Als je soms kenmerken van ziektes leest, weet je gelijk zeker dat je het hebt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:53 schreef Myraela het volgende:
zelf-diagnoseren ftw overigens.
Zo kwamen mijn moeder er een keer op uit dat ik een vorm van kanker zou hebben.
Dit.quote:
nou volgens mijn we het wel eens met elkaar alleen gaan we op 1 punt langs elkaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Jouw definitie van waterdicht bewijs verschilt met die van mij danIn veel gevallen betekent het dat een persoon ongeveer in de buurt was, maar het zou best meer dan honderden meters kunnen afwijken. Als een marge van honderden meters acceptabel is dan is dat vast waterdicht.
Wat onderdeel is van het traceren van een gsm signaal in geval van een mogelijke onderzoek.quote:Eens, maar dat heeft meer te maken met het tappen van telefoongesprekken.
30 ga ik in eerste instantie maar voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I won't live long, statistics show
I try to pass 24, a realistic goal
Goed doel. 24, daar ga ik voor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I won't live long, statistics show
I try to pass 24, a realistic goal
Ik hoop toch dat ik langer meegaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
30 ga ik in eerste instantie maar voor.
Dan flowd het niet zo lekker in de tekstquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
30 ga ik in eerste instantie maar voor.
Maar de stem van de verdachte vergroot de nauwkeurigheid van de plaatsbepaling toch niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:01 schreef ook_gek het volgende:
Het pijlen van een gsm signaal is inderdaad niet alleen waterdicht. Maar plak daar een telefoon tap aan vast waar de stem van de verdachte te horen is zal dit wel als bewijs gebruikt worden in combo met het signaal.
Waar ik alleen bang voor ben is dat ze in de toekomst zullen gaan kijken welke mensen in de buurt zijn geweest, welke persoon daarvan ze het meest verdacht vinden en proberen daar een motief voor te vinden.quote:Het is een onderdeel van een totaal bewijslast.
Opnamens van mogelijk camera toezicht, beveiligings beelden van winkels bv.
Tevens een motief voor het mogelijke delict wat gepleegt is.
Dit alles moet bewijzen dat een verdachte schuldig is.
Bejaarden neuken nooit meer werken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet lekker met hun pensioen met de andere oldtimers gaan lopen gamen op enorme lanparty's in het bejaardentehuis
Waarom denk je dat je zo vroeg dood gaat dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:06 schreef SiIk het volgende:
Als ik nu zou weten dat ik op m'n 24ste dood ging zou ik volgend jaar niet gaan studeren. Als ik minimaal 30 word, vind ik het nog wel de moeite waard.
Daten met murdera's via ze interwebz.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je zo vroeg dood gaat dan?
Je leid een leven van sex, drugs en rock 'n roll?
Je zit diep in het criminele circuit?
Geen van beide eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je zo vroeg dood gaat dan?
Je leid een leven van sex, drugs en rock 'n roll?
Je zit diep in het criminele circuit?
In welke richting zoek je?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef SiIk het volgende:
Murdera, heb je nog meer leuke muziekjes?
Ja die kans is tegenwoordig heel groot.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen van beide eigenlijk.
Het zal wel kanker worden.
33,33% kans als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die kans is tegenwoordig heel groot.
Maar laten we daar maar niet van uit gaan he.
Is ook een kutdood.
Ik wil op een heldhaftigere manier gaan, niet door zo'n kloteziekte
Verras me.quote:
De kans dat ik in een ravijn stort is ook nog wel aannemelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die kans is tegenwoordig heel groot.
Maar laten we daar maar niet van uit gaan he.
Is ook een kutdood.
Ik wil op een heldhaftigere manier gaan, niet door zo'n kloteziekte
Maar daar hebben alle vrouwen last van.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef SiIk het volgende:
De kans dat ik in een ravijn stort is ook nog wel aannemelijk.
Een volle eetlepel per kopje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef Joysa het volgende:
Ouderwets koffie zetten. Ik weet niet eens hoeveel schepjes bij hoeveel water
Wat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Maar daar hebben alle vrouwen last van.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:13 schreef twi het volgende:
[..]
Maar daar hebben alle vrouwen last van.
Iets vrolijks. Niet te hard, en niet volledig instrumentaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Rustig, elektronisch, dramatisch, melancholisch, stampen?
Ik versla je op de klimwand mien jung, en qua richtingsgevoel waarschijnlijk ook nog welquote:
On the battlefield, by a stroke of the sword.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Maar inderdaad wil ik heldhaftig doodgaan. Anders kom ik niet in Walhalla.
Ik heb voldoende zwaarden, nu nog iemand vinden waarmee ik kan duelleren dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
On the battlefield, by a stroke of the sword.
Helaas vechten we tegenwoordig niet meer met wapens van eer.
Over dat eerste heb ik geen enkele twijfel. Over dat tweede eigenlijk ook niet, maar stereotyperen en generaliseren is mijn hobby.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:16 schreef SiIk het volgende:
Ik versla je op de klimwand mien jung, en qua richtingsgevoel waarschijnlijk ook nog wel
Ik vind iets vrolijkers veel leukerquote:
Maar dat kan toch best een tijdje duren, als je niet in je hoofd geraakt wordt?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:17 schreef SiIk het volgende:
Als ik dood moet gaan door geweld, dan het liefst neergeschoten door pijl en boog.
Wat is dezequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:17 schreef SiIk het volgende:
Als ik dood moet gaan door geweld, dan het liefst neergeschoten door pijl en boog.
nee dat niet, maar het haalt wel direct een mogelijk argument onder uit als... Ja maar een vriend van me heeft die telefoon geleend. Of hij is gestolen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:07 schreef benzin het volgende:
Maar de stem van de verdachte vergroot de nauwkeurigheid van de plaatsbepaling toch niet?
zo een vaart zal het niet lopen. Tevens heb je dacht ik een rechterlijk bevel nodig om een GSM te laten pijlen. En daar moet je dan eerst genoeg bewijzen voor hebben om dat te mogen doen.quote:Waar ik alleen bang voor ben is dat ze in de toekomst zullen gaan kijken welke mensen in de buurt zijn geweest, welke persoon daarvan ze het meest verdacht vinden en proberen daar een motief voor te vinden.
Als je goed genoeg zoekt, omdat je graag iets wil bewijzen, dan krijg je wel een motief gevonden.
Wat mij betreft kan dat scenario nooit de bedoeling zijn.
Pick me, pick mequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb voldoende zwaarden, nu nog iemand vinden waarmee ik kan duelleren dan.
Vrolijk ben ik niet zo goed in.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:16 schreef SiIk het volgende:
Iets vrolijks. Niet te hard, en niet volledig instrumentaal.
Wel heldhaftig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dat kan toch best een tijdje duren, als je niet in je hoofd geraakt wordt?
Nee. Ik heb gewoon compensatie drang.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:19 schreef Drommeldaris het volgende:
@ kaneel doe je ook aan re-enactment?
Ja, dat is waar. Gaan we dan daten, als we beiden in Valhöll zijn?quote:
Sorry, ik geloof dat ik daar betere dingen te doen heb dan me druk maken om mannenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb gewoon compensatie drang.
[..]
Ja, dat is waar. Gaan we dan daten, als we beiden in Valhöll zijn?
Dat is natuurlijk waar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Sorry, ik geloof dat ik daar betere dingen te doen heb dan me druk maken om mannen
quote:
Waarom niet? Het ligt zowat aan Canada vastquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:24 schreef SiIk het volgende:
Waarom wordt Groenland geografisch gezien tot Noord-Amerika gerekend?
Omdat het veel meer papier kost om 't bij Europa te laten horen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:24 schreef SiIk het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Erg mooi, maar niet zozeer vrolijk?
T zou zo leuk zijn als het bij ons hoordequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom niet? Het ligt zowat aan Canada vast
Ligt het niet op dezelfde plaat als Noord-Amerika?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:24 schreef SiIk het volgende:
Waarom hoort Rusland niet bij Europa?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ligt het niet op dezelfde plaat als Noord-Amerika?
Dat had ik nu altijd met Rusland en Turkije. Hoe meer land, hoe beter! Maar goed, op papier (nouja, niet Atlas-papier) hoort het bij Denemarken, dus dat is een aardig compromis.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
T zou zo leuk zijn als het bij ons hoorde
Rusland hoort bij Europa. Tot de Oeral.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom hoort Rusland niet bij Europa?
De rest ligt ook op onze plaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rusland hoort bij Europa. Tot de Oeral.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
T zou zo leuk zijn als het bij ons hoorde
Er zijn een aantal Europese politici die graag willen dat Rusland tot de EU toetreedtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Waarom hoort Rusland niet bij Europa?
Ja, maar hoe cool zou het zijn als Wladiwostok ook bij Europa zou horen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rusland hoort bij Europa. Tot de Oeral.
Is de Oeral niet de grens tussen de 2 platen?quote:
Doen ze al, op sportgebied.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar hoe cool zou het zijn als Wladiwostok ook bij Europa zou horen?
Ik in Y:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:30 schreef twi het volgende:
Ik zou trouwens wel in Qaanaaq willen wonen.
[ afbeelding ]
Ja, maar eigenlijk is 't nep aangezien ze ervoor zorgen dat Azië zoveel groter en stoerder is.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik in Y:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat is waar. We moeten een petitie starten. HEEL Rusland bij Europa!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar eigenlijk is 't nep aangezien ze ervoor zorgen dat Azië zoveel groter en stoerder is.
[..]
Ik in Y:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zal maar verhuizen naar je zustergemeente en ineens 57 karakters extra in je plaatsnaam hebben.
En elke keer de vraag of je het even kunt spellenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:35 schreef twi het volgende:
[..]
Je zal maar verhuizen naar je zustergemeente en ineens 57 karakters extra in je plaatsnaam hebben.
Ik heb liever Groenland.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar hoe cool zou het zijn als Wladiwostok ook bij Europa zou horen?
quote:
Ik heb het gewoon niet zo op Rusland.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is je fascinatie met Groenland?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En elke keer de vraag of je het even kunt spellen
Jammer dat het eindigt op gogogoch in plaats gan gogogadgetgo.quote:
Er is een reden dat het IJsland heet maar niet volledig bevroren is, en Groenland andersom. Grappig verhaal, maar weet niet of het waar is.quote:
Doe even vertellen danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er is een reden dat het IJsland heet maar niet volledig bevroren is, en Groenland andersom. Grappig verhaal, maar weet niet of het waar is.
Ik heb mij laten vertellen dat ze allebei ontdekt zijn door dezelfde Viking, en dat hij deze kennis liever niet wilde delen omdat iedereen dan op IJsland wilde wonen, want dat was best bewoonbaar. Dus noemde hij IJsland zo om het onaantrekkelijk te maken, en Groenland noemde hij zo zodat men daarheen zou willen, ook al was het stijf bevroren.quote:
Dat is ook een goede tactiek met vrouwen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen dat ze allebei ontdekt zijn door dezelfde Viking, en dat hij deze kennis liever niet wilde delen omdat iedereen dan op IJsland wilde wonen, want dat was best bewoonbaar. Dus noemde hij IJsland zo om het onaantrekkelijk te maken, en Groenland noemde hij zo zodat men daarheen zou willen, ook al was het stijf bevroren.
Of dit waar is, weet ik niet.
Stijf bedoel je?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is ook een goede tactiek met vrouwen.
[..]
Ik in Y:
[ afbeelding ]Ik in LlanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Ik lees nu de spoiler pas.![]()
C'est la vie
Ga tegen de verwarming aan zitten.quote:
Ik flikkerde in slaap in de bus, like a baws.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik flikkerde in slaap in de bus, like a baws zwerver die voor ¤1,50 slapend de halve dag droog en warm door wil brengen in het openbaar vervoer.
quote:
quote:
Sterkte voor de komende 5 uur.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga half dood op mijn werk
Wens me sterkte voor nog eens 5 uur daar.
Kom maar halen danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte voor de komende 5 uur.
En een raspinda met uitjes graag.
Bezorgen jullie niet eens? Matig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kom maar halen dan
Tot vanavond, ik ben weer weg
Verwerking of bewerking?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
Of iemand anders die iets van Apple af weet
Iemand een handig video verwerkingsprogramma voor de iMac?
Final cut pro zou heel goed zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:16 schreef charmed_angel het volgende:
Of iemand anders die iets van Apple af weet
Iemand een handig video verwerkingsprogramma voor de iMac?
Dan is Final Cut Pro inderdaad wel geschiktquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
Bewerking Royco, autocorrectie op iPhone
Ik ga even kijken murdera
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
Bewerking Royco, autocorrectie op iPhone
Ik ga even kijken murdera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |