Nja, misschien. Maar ik kom toch alleen maar buiten om te werken.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:55 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Volgens mij scheelt het ook wel als je je best doet op er mooi uitzien, dat doe je toch niet echt?
Die foto van toen je negen maanden oud was is vetquote:
Die kan je beter op een ander forum postenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
Ik ga eens kinderpics in scannen van vroeger.
Ik was sowieso knapper dan jullie allemaal.
Het forum van martijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die kan je beter op een ander forum posten
Naah.quote:
Want?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die kan je beter op een ander forum posten
Ik zou hetzelfde kunnen zeggen. Behalve dat ik die foto's niet in kan scannenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:00 schreef twi het volgende:
Ik heb er altijd hetzelfde uitgezien, even kijken of ik nog een foto kan vinden van mezelf als 17-jarige knapperd.
Zo ziet silk er uit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo ziet silk er uit:slickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan mijn vrij weinig schelen helaas.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo ziet silk er uit:Correct.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Die ogen maken hoop goed. Eerlijk waar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
Zie dan, lelijk kind was ik.
[ afbeelding ]
Ik vind het wel meevallen, schattig gezichtje trouwensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er met je oog? Loenst ie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef heloef het volgende:
Ik was knap, werd lelijk en nu ben ik gemiddeld.
Ik ben wel enorm veranderd, sowieso qua postuur maar mijn gezicht was altijd al tof, behalve dat oog dat niet meewerkt dan.
Ja ik ben scheel, ik moet er nog voor geopereerd worden. Althans moet, dat wil ik, dan ben ik pas echt tevreden met mezelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat is er met je oog? Loenst ie?
Valt best mee een beetje make-up doet wonderenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ik leefde daar nogal vercrackt. teveel werken en gamen en te weinig slapen en naar school gaan. Zie er ook niet zo gezond uitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, schattig gezichtje trouwens
Je bent in elk geval goed opgedroogdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik leefde daar nogal vercrackt. teveel werken en gamen en te weinig slapen en naar school gaan. Zie er ook niet zo gezond uit
Da's juist schattig. Ik vind dat wel wat hebben, eerlijk waar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben scheel, ik moet er nog voor geopereerd worden. Althans moet, dat wil ik, dan ben ik pas echt tevreden met mezelf.
Ze kan geloof ik niet goed tegen make-up. Op die foto lijkt je neus scheef.... Verder een leuk gezicht hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Valt best mee een beetje make-up doet wonderen
Ik heb een lui oog. Zonde dat je dat niet zietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Da's juist schattig. Ik vind dat wel wat hebben, eerlijk waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best verwarrend, hij kan je niet recht aankijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zonnebank danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze kan geloof ik niet goed tegen make-up. Op die foto lijkt je neus scheef.... Verder een leuk gezicht hoor
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:08 schreef twi het volgende:
Ook niks veranderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Je ziet hem wel zitten he?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oogcontact met vrouwen gaat dus wat moeizaam.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is best verwarrend, hij kan je niet recht aankijken.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oogcontact met vrouwen gaat dus wat moeizaam.Of je tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Oja m'n coach heeft dat ook. Je moet gewoon leren om naar het juiste oog te kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is best verwarrend, hij kan je niet recht aankijken.
AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Anyhow,delete je em nu weer?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef kingtoppie het volgende:
[ [url=http://94.100.115.108/323350001-323400000/323351001-3233511
5_JO9j.jpeg]afbeelding[/url] ]
Leuke foto dit.
Ik vind het gewoon helemaal niks, vooral foto's zijn verschrikkelijk sta ik er leuk op en dan die ogen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:06 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon helemaal niks, vooral foto's zijn verschrikkelijk sta ik er leuk op en dan die ogen.![]()
En dan hebben we het hosselen of een serieus gesprek hebben nog niet eens gehad, mijn ogen zijn verwarrend. Ik baal er gewoon van dat ik mensen niet recht in de ogen kan kijken.
Benziquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind de hedendaagse pinda errug knap en schattig
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Oogcontact met vrouwen gaat dus wat moeizaam.Uhuh, probeer maar eens te flirten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Say whut? Dat oog doet echt wat ie wil.quote:
Ik zeg altijd let niet op links die doet wat ie wil die is op vakantie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja m'n coach heeft dat ook. Je moet gewoon leren om naar het juiste oog te kijken.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind de hedendaagse pinda errug knap en schattig
Btw was je homo op je 24e?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Maar zelfs met twee ogen die wel kijken waar je wilt zijn er op dat punt nog moeilijkhedenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Uhuh, probeer maar eens te flirten.
Dan hebben ze het nog door.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar zelfs met twee ogen die wel kijken waar je wilt zijn er op dat punt nog moeilijkheden
Echt wel.quote:
Al wel eerderquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Dan doe je het beter dan ik. Soms staar ik naar iemand zonder dat ik het zelf door hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan hebben ze het nog door.
Ik kon vroeger uitgebreid naar iedereen staren, niemand die het door had.![]()
Enige voordeel van dat oog.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Op deze foto zou ik zweren dat jij het broertje van Loka was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb jij deze nog niet gezien.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ze lijkt ook een beetje op me... (Al is het qua persoonlijkheid)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Op deze foto zou ik zweren dat jij het broertje van Loka was.
Ik ben verliefd op mijn eigen hoofd, ik vind het gewoon mooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al wel eerder
Op mijn 14e/15e ging het juist weer beter. Daarna weer een stuk minder. En nu gaat het weer de goede kant op. Voor zover ik dat kan beoordelen.
31 augustusquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze lijkt ook een beetje op me...
Is that where the monkey comes out of the sleave?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze lijkt ook een beetje op me...
What do you mean?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Is that where the monkey comes out of the sleave?
Ieder meisje wat ik subtiel/zwoel (quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan doe je het beter dan ik. Soms staar ik naar iemand zonder dat ik het zelf door heb
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Ook liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb jij deze nog niet gezien.
Krullen
Heaven is a place on earth with you
Niks laat maar, ik dacht dat je wat ander bedoelde.quote:
Zo ver ben ik nog niet. Maar wie weetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op mijn eigen hoofd, ik vind het gewoon mooi.
Ik ben benieuwd wat de rest vind van mijn hoofd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo ver ben ik nog niet. Maar wie weet
Kingtoppie is gewoon mijn mannelijke, exact een jaar oudere, FOK!dubbelgangerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks laat maar, ik dacht dat je wat ander bedoelde.
99% korting vandaagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:19 schreef benzin het volgende:
Welk meisje wil mij hebben? Ben lief, schattig, heb weinig kilometers gelopen en ben hartstikke trouw.
Slechts een gelimiteerde oplage van 1 stuk
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kingtoppie is gewoon mijn mannelijke, exact een jaar oudere, FOK!dubbelganger
Er zijn hier amper chicks.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 00:30 schreef kingtoppie het volgende:
KrulmeneerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bier!
Heaven is a place on earth with you
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ik ben weer klaar met foto's posten.Rustig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |