quote:Op maandag 16 januari 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
Ik dacht dat spees nog even de lapo ging pakken
Want?quote:
Inca wel!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb de lakjes van Catrice hier niet meer kunnen vinden
quote:
Moet een toets afmaken.quote:
Nou succes dan!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Inca wel!
[..]
[..]
Moet een toets afmaken.Eigen schuld hoor, heb zaterdag en zondag overdag geen donder uitgevoerd. Maar moet nu dus nog superveel doen en deadline is morgenmiddag om 2 uur.
Aah goedzo! Zelf ben ik vergeten om naar de Douglas te gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Inca wel!
[..]
[..]
Moet een toets afmaken.Eigen schuld hoor, heb zaterdag en zondag overdag geen donder uitgevoerd. Maar moet nu dus nog superveel doen en deadline is morgenmiddag om 2 uur.
Dank! Hoef morgen gelukkig pas om 3 uur te werken, dus zodra het af is (wat nog wel een paar uur kan durenquote:
Jaa, vind ik leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah goedzo! Zelf ben ik vergeten om naar de Douglas te gaan
Maar mijnkomt deze week al op donderdagavond dus misschien dat we vrijdag naar de stad gaan samen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
belt me net op: 'Ja, ik moest pissen en dan moet ik altijd aan jou denken dus ik d8 ik bel ff.'
Ik hoorde het ook helemaal galmen enzo
Ik was het alweer vergetenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
kip maakt geld over voor stofzuigerfilter, staat er dit op je afschrift:
[..]![]()
Dat was de reden voor het unfriendenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar ze zat toch eerst ook nog bij de feestboekgroep? Toen had ze een discussie met kip ofzo en toen was ze weg. Was dat voor of na het unfrienden?
Zo is mijn vriend nietquote:Op maandag 16 januari 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaa, vind ik leuk.
Ooh, samen naar de stad is toch gezelliger en wie weet koopt hij dan wel een lakje voor je, bij de Douglas.
Whaha, fair enough. Ook al heel lief!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo is mijn vriend nietIk was al helemaal verbaast dat hij met het kerstcadeau aan Lush had gedacht en dat hij ook nog had gecontroleerd of er niet alleen maar spullen voor in bad bijzaten ivm het missen van een bad
Geen slaap voor mij dus.....toen we op bed lagen begonnen we nog wat te praten waarom Petje zo onrustig was de laatste tijd en dat hij zo'n behoefte had om lekker alleen te chillen in zijnhuisje enzo. En toen kwam het hoge woord eruit, hij wil weer alleen zijn. Er is zoveel gebeurd het laatst half jaar....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |