quote:Op maandag 16 januari 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
Ik dacht dat spees nog even de lapo ging pakken
Want?quote:
Inca wel!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb de lakjes van Catrice hier niet meer kunnen vinden
quote:
Moet een toets afmaken.quote:
Nou succes dan!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Inca wel!
[..]
[..]
Moet een toets afmaken.Eigen schuld hoor, heb zaterdag en zondag overdag geen donder uitgevoerd. Maar moet nu dus nog superveel doen en deadline is morgenmiddag om 2 uur.
Aah goedzo! Zelf ben ik vergeten om naar de Douglas te gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Inca wel!
[..]
[..]
Moet een toets afmaken.Eigen schuld hoor, heb zaterdag en zondag overdag geen donder uitgevoerd. Maar moet nu dus nog superveel doen en deadline is morgenmiddag om 2 uur.
Dank! Hoef morgen gelukkig pas om 3 uur te werken, dus zodra het af is (wat nog wel een paar uur kan durenquote:
Jaa, vind ik leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah goedzo! Zelf ben ik vergeten om naar de Douglas te gaan
Maar mijnkomt deze week al op donderdagavond dus misschien dat we vrijdag naar de stad gaan samen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
belt me net op: 'Ja, ik moest pissen en dan moet ik altijd aan jou denken dus ik d8 ik bel ff.'
Ik hoorde het ook helemaal galmen enzo
Ik was het alweer vergetenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
kip maakt geld over voor stofzuigerfilter, staat er dit op je afschrift:
[..]![]()
Dat was de reden voor het unfriendenquote:Op maandag 16 januari 2012 10:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar ze zat toch eerst ook nog bij de feestboekgroep? Toen had ze een discussie met kip ofzo en toen was ze weg. Was dat voor of na het unfrienden?
Zo is mijn vriend nietquote:Op maandag 16 januari 2012 23:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jaa, vind ik leuk.
Ooh, samen naar de stad is toch gezelliger en wie weet koopt hij dan wel een lakje voor je, bij de Douglas.
Whaha, fair enough. Ook al heel lief!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 01:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zo is mijn vriend nietIk was al helemaal verbaast dat hij met het kerstcadeau aan Lush had gedacht en dat hij ook nog had gecontroleerd of er niet alleen maar spullen voor in bad bijzaten ivm het missen van een bad
Geen slaap voor mij dus.....toen we op bed lagen begonnen we nog wat te praten waarom Petje zo onrustig was de laatste tijd en dat hij zo'n behoefte had om lekker alleen te chillen in zijnhuisje enzo. En toen kwam het hoge woord eruit, hij wil weer alleen zijn. Er is zoveel gebeurd het laatst half jaar....quote:
Puckzzz vervelend zeg, maar is het echt over of is het gewoon wel bij elkaar nog alleen niet gelijk samen wonen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geen slaap voor mij dus.....toen we op bed lagen begonnen we nog wat te praten waarom Petje zo onrustig was de laatste tijd en dat hij zo'n behoefte had om lekker alleen te chillen in zijnhuisje enzo. En toen kwam het hoge woord eruit, hij wil weer alleen zijn. Er is zoveel gebeurd het laatst half jaar....
Ik ga dood...serieus....wat doet dit pijn.....Ik ben hem kwijt![]()
![]()
Ah meissie tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Geen slaap voor mij dus.....toen we op bed lagen begonnen we nog wat te praten waarom Petje zo onrustig was de laatste tijd en dat hij zo'n behoefte had om lekker alleen te chillen in zijnhuisje enzo. En toen kwam het hoge woord eruit, hij wil weer alleen zijn. Er is zoveel gebeurd het laatst half jaar....
Ik ga dood...serieus....wat doet dit pijn.....Ik ben hem kwijt![]()
![]()
och babe... ik kan de middag vrij nemen als je even de behoefte hebt aan een schouder? Wat verschrikkelijk zo onverwachtsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:20 schreef Puckzzz het volgende:
Nee, hij heeft er over nagedacht het is niet tijdelijk. Hij wil me geen valse hoop geven.
Ik ga echt helemaal kapot. Hij was de liefde van mijnleven. Elke keer als ik hem aankeek dacht ik alleen maar 'god, wat hou ik toch van die man'
Mijn wereld is ingestort. En nu moet ik alleen verder met dit sorry excuse for a life.....
En ik heb dus echt helemaal niemand waar ik nu naartoe kan, niemand!
Oh Puckzzz meid echt... Jullie waren zo.... Hier zijn echt geen woorden voor meidquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:20 schreef Puckzzz het volgende:
Nee, hij heeft er over nagedacht het is niet tijdelijk. Hij wil me geen valse hoop geven.
Ik ga echt helemaal kapot. Hij was de liefde van mijnleven. Elke keer als ik hem aankeek dacht ik alleen maar 'god, wat hou ik toch van die man'
Mijn wereld is ingestort. En nu moet ik alleen verder met dit sorry excuse for a life.....
Dat is heel lief maar je moet geen vrij nemen van je werk johquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och babe... ik kan de middag vrij nemen als je even de behoefte hebt aan een schouder? Wat verschrikkelijk zo onverwachts
Ach Puckzie toch, ik vind het echt zo ontzetten rot voor je. Ik heb er zelf gewoon buikpijn was, als ik dichterbij had gewoond was ik naar je toegekomen, ook al kennen we elkaar niet IRLquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:20 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
och babe... ik kan de middag vrij nemen als je even de behoefte hebt aan een schouder? Wat verschrikkelijk zo onverwachts
ik weet wel dat dat niet moet, maar ik bied het aanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat is heel lief maar je moet geen vrij nemen van je werk joh
Ik baal er al van dat ik me ziek heb gemeld, maar ik ben echt niet in staat om te werken nu.
Ik slinger straks thuis mijn vpn wel even aan.
Ik dacht echt dat dit het dan eindelijk was.
Ik mag toch onderhand wel genieten van een mooi leven met een leuke man, en lekker achterover leunen en genieten van mijn kinderen en kleinkinderen? Maar nee, ik mag nu voor de ondermiljoentriljoenste keer weer een leven op proberen te bouwen. En waar? Toch maar terug naar Friesland dan? Ik heb nog familie in australie, ga wel ergens in een hutje op de outback zitten ofzo....
Ik zat ook echt wtf?!?!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:07 schreef megamandy het volgende:
Wat erg! En je was altijd zo blij met hem, en nog zo verliefd! Boooh sorry weet niet wat ik moet zeggen verder, vind het zelfs een beetje "raar".
oh, dat is altijd spannend, wat moest ze laten doen? (Tis vast wel goed hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:52 schreef Dwyn het volgende:
Mijne mutti zou nu al klaar moeten zijn in het ziekenhuis (operatie) maar heb nog niks gehoord.
Door de suikerziekte is het vlies om de scheenbeenspier heel strak gaan zitten bij haar en dat gingen ze open knippen aan beide benen. Maar ze was heel zenuwachtig omdat door de suikerziekte wonden zo slecht genezen. Ze zou vanochtend als tweede aan de beurt zijn, dus hoop dat ze het achter de rug heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh, dat is altijd spannend, wat moest ze laten doen? (Tis vast wel goed hoorsoms duurt t allemaal net wat langer of schiet het doorgeven dat alles goed is er gewoon even bij in)
Mjah, maar ze moest nuchter en dat is voor een suikerpatient nogal lastig dus ik neem aan dat ze die niet uitstellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:05 schreef megamandy het volgende:
In zielenhuizen kan het nog wel eens uitlopen, zelfs als je als 2e moet gaan
ooh dat is rotquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Door de suikerziekte is het vlies om de scheenbeenspier heel strak gaan zitten bij haar en dat gingen ze open knippen aan beide benen. Maar ze was heel zenuwachtig omdat door de suikerziekte wonden zo slecht genezen. Ze zou vanochtend als tweede aan de beurt zijn, dus hoop dat ze het achter de rug heeft.
Nou dat kan nog eens tegenvallenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:05 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah, maar ze moest nuchter en dat is voor een suikerpatient nogal lastig dus ik neem aan dat ze die niet uitstellen.
Pff, lekker dan. Ze zou eigenlijk als eerste dus het is al een keer uitgesteld.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou dat kan nog eens tegenvallenIk moest met mijn operatie om 11u melden en werd zsm geholpen zeiden ze. Vervolgens heb ik nog 3,5u op de zaal gelegen
En ik moest ook nuchter, en had sinds die avond daarvoor niks meer gegeten
was niet leuk
ja hadden ze voor mij ook gedaan, maar er kwam een spoedje tussenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pff, lekker dan. Ze zou eigenlijk als eerste dus het is al een keer uitgesteld.
Ernstigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:10 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja hadden ze voor mij ook gedaan, maar er kwam een spoedje tussen
Awesome beesten!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:27 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
er komt een ritseltunnel van de trap af getyft.. met een aantal luide bonken erbij
zon ding dus:
[ afbeelding ]
ik schrik me het lamlazerus dus ga snel kijken.. zitten de 2 monsters allebei te kijken zo van 'ja eh, wat moet jij nou weer?'
meeen, ik was bang dat er een meegedonderd was
Of ze zijn klaar en ze laten je drie kwartier op de gang wachten voordat iemand van de verpleging ze weer komt halenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Pff, lekker dan. Ze zou eigenlijk als eerste dus het is al een keer uitgesteld.
Oh, spelen die van jou daarmee? Ik heb nog een groen/blauwe liggen, die mag je zo hebben als je 'm wilquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:27 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
er komt een ritseltunnel van de trap af getyft.. met een aantal luide bonken erbij
zon ding dus:
[ afbeelding ]
ik schrik me het lamlazerus dus ga snel kijken.. zitten de 2 monsters allebei te kijken zo van 'ja eh, wat moet jij nou weer?'
en dan nog, het zijn katten, die kun je van de derde verdieping smijten zonder dat ze er last van hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:27 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
zon ding dus:
[ afbeelding ]
ze spelen eigenlijk overal mee geloof ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:52 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, spelen die van jou daarmee? Ik heb nog een groen/blauwe liggen, die mag je zo hebben als je 'm wil
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan nog, het zijn katten, die kun je van de derde verdieping smijten zonder dat ze er last van hebben
Ik vind je wel een lieve bezorgde mama
die dingen maken echt herriequote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:56 schreef megamandy het volgende:
Ik schrik mij kapotopeens een alarm. Is het de eierkoker
Okquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:54 schreef Loqi het volgende:
[..]
ze spelen eigenlijk overal mee geloof ik![]()
bedankt voor t aanbodmaar ik denk niet dat we er nog een bij hoeven, ze hebben er 1 boven en 1 beneden liggen
WTF? Crap zeg, wat een klotedingen allemaalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jeetje, weten we zeker dat het vandaag geen blue monday is? Iedereen op het werk is chaggo en stil. Een collegaatje dr oom is net overleden.
Ik sprak vorige week een vriendin, haar oma had vorige week haar heup gebroken voor de tweede keer, maar dat was nu eigenlijk wel gunstig omdat de eerste keer het bot niet goed gebroken was en ze had er steeds last van. Nu had ze hem dus weer gebroken en was de pijn in 1 klap weg! Iedereen blij. Spreek ik dr gisteren dus, zegt ze: 'Ja het gaat niet zo goed, het is eigenlijk een kwestie van afwachten wanneer het afgelopen is.' Blijkt het dus dat ze een bloedvergiftiging heeft opgelopen! Like whutt??
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
Jeetje, weten we zeker dat het vandaag geen blue monday is? Iedereen op het werk is chaggo en stil. Een collegaatje dr oom is net overleden.
Ik sprak vorige week een vriendin, haar oma had vorige week haar heup gebroken voor de tweede keer, maar dat was nu eigenlijk wel gunstig omdat de eerste keer het bot niet goed gebroken was en ze had er steeds last van. Nu had ze hem dus weer gebroken en was de pijn in 1 klap weg! Iedereen blij. Spreek ik dr gisteren dus, zegt ze: 'Ja het gaat niet zo goed, het is eigenlijk een kwestie van afwachten wanneer het afgelopen is.' Blijkt het dus dat ze een bloedvergiftiging heeft opgelopen! Like whutt??
t zijn nog spastische kittens hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Okwel cool dat ze overal mee spelen
die van mij spelen ook met de meest belachelijke dingen (stoelpoten, duplo, de bank, little people etc), maar niet echt met speelgoed dat voor katten bestemd is
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:56 schreef PriemGirl het volgende:
Nieuwe foto's van je bazenbeesten!! Ik wil ze![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:02 schreef Loqi het volgende:
t zijn nog spastische kittens healles is boeiend
moet ik ook es doen deze weekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
En jaaa, foto's
Mijn huis is schoonik heb zelfs stof afgenomen.. Ik snap er zelf ook niks van
Gasvrouwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
moet ik ook es doen deze weekvriendlief heeft besloten dat ik zaterdag wel even gasvrouw kan zijn en kan koken voor vrienden
eindbaaspoezenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die laatste vond ik zo baas
Ditquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
Auwwwwww
Lol die laatste... "How you doing...." *joey-voice*
Geweldig! Het lijken wel wolven in een kattenlichaamquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die laatste vond ik zo baas
oei, zondigdagje maar verplaatsen dan ofzo? of hou je gewoon niet van griek?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
e-mail van m'n pa... dat ze de verjaardag van m'n moeder dinsdag vieren
BIJ DE GRIEK![]()
ohja zo een wil ik ook nog kopen!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:27 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
zon ding dus:
[ afbeelding ]
Griek is toch lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
e-mail van m'n pa... dat ze de verjaardag van m'n moeder dinsdag vieren
BIJ DE GRIEK![]()
ik ben dol op griek, maar de afspraak is dat zondigdagen niet worden verplaatstquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:20 schreef Loqi het volgende:
ik voel me nu wel zo'n idioot die de hele dag met een camera achter die beesten aan loopt
(maar dat is ook echt zo, dus mja![]()
)
[..]
oei, zondigdagje maar verplaatsen dan ofzo? of hou je gewoon niet van griek?
GRIEKquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben dol op griek, maar de afspraak is dat zondigdagen niet worden verplaatst
Ah wel... ze hebben vast wel een tomatensalade op het menu
ohquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben dol op griek, maar de afspraak is dat zondigdagen niet worden verplaatst
Ah wel... ze hebben vast wel een tomatensalade op het menu
oeh wat dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Whee, m'n verjaardagscadeau is er.
Nu nog wachten tot ik daadwerkelijk jarig ben.
Taalnerd, dus tof.quote:
ik vind "vacature" nog ergerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Staat er hier net een Pool aan de balie:
"I want to speak someone about job."
(mijn collega) - 'Ah no joe can't talk to eh sumeone. Joe can leave you're cirriculum vitae wif me and if there is a vacature we call joe.'
Dus toen die vent weg was zei ik, jouw Engels is ook niet echt je van het heZegt ze hoezo?? Dus ik zeg: 'Cirriculum??'
Zegt ze: 'Ja zo heet het toch ook?'
![]()
![]()
Mja, maar daar heb ik het maar niet meer over gehadquote:
Jij mag 'm ook hebben hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja zo een wil ik ook nog kopen!
Awesome dat je dat ook zegt en niet alleen blijft zitten met een kop vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
(mijn collega) - 'Ah no joe can't talk to eh sumeone. Joe can leave you're cirriculum vitae wif me and if there is a vacature we call joe.'
Dus toen die vent weg was zei ik, jouw Engels is ook niet echt je van het heZegt ze hoezo?? Dus ik zeg: 'Cirriculum??'
![]()
![]()
Moet je je trouwens indenken hoe dat klinkt op zn Engelsquote:
Mwhehe ja ze zit altijd te vertellen hoe ze haar zoon helpt met Engels huiswerk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Awesome dat je dat ook zegt en niet alleen blijft zitten met een kop van
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet je je trouwens indenken hoe dat klinkt op zn Engels
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Haha, ik loldequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Moet je je trouwens indenken hoe dat klinkt op zn Engels
Anti slipquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef Incantrix het volgende:
Hebben jullie nog iets op de bodem van jullie lades liggen?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef Incantrix het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
Inddquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gelukkig was het toch tegen een pool
Ik nog niks, maar wil ook anti-slipmatjes. Wil alleen even kijken of ik ze het beste ergens kan kopen of gewoon een rol van dat spul niet gewoon goedkoper is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef Incantrix het volgende:
6 uurtjes vind ik nog best veelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Klaaaaar! Ingeleverd en alles.
Nu eten, pijnstiller slikken, even lui doen, omkleden en dan werken. En na het werken moet ik nog weer ergens heen.Dit wordt nog een lange dag, op 6 uurtjes slaap. Maar yay, ingeleverd! Nu hopen op een voldoende.
Zo'n rol kost ¤0,50 ofzo, echt niks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik nog niks, maar wil ook anti-slipmatjes. Wil alleen even kijken of ik ze het beste ergens kan kopen of gewoon een rol van dat spul niet gewoon goedkoper is.
Waar koop je zoiets? Praxis ofzo? En hoe heet dat spul?quote:
Is ook, maar ik heb er eigenlijk toch wel 8 nodig per nacht. Dus een paar nachten achter elkaar rond de 5,5 uur slaap (ik rond graag naar boven afquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
6 uurtjes vind ik nog best veel
veel? u serious?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel tijdens inleverstress van toetsen.quote:
blokker, antislipquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar koop je zoiets? Praxis ofzo? En hoe heet dat spul?
Waar zie je die? Ik wil emquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
13 euro betalen voor OPI - Paris couture for sure, doen of niet?
Blokker, Ikea. Bij de Blokker hebben ze groene en creme kleurige rollen van 30 x 150. Het heet gewoon anti-slipmat en ze liggen bij de vuilniszakken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar koop je zoiets? Praxis ofzo? En hoe heet dat spul?
ofmg .. ik wou dat ik op 6 uur slaap kon levenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja als je echt 8 uur nodig hebt is 6 is wel kort jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is ook, maar ik heb er eigenlijk toch wel 8 nodig per nacht. Dus een paar nachten achter elkaar rond de 5,5 uur slaap (ik rond graag naar boven af) begin ik nu toch wel echt te voelen.
Ja ik heb wel eens nachten van 3 uur, en dan voel ik me echt heel slechtquote:
uuuuuunf waar zag je dat lakje?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik heb wel eens nachten van 3 uur, en dan voel ik me echt heel slechtMaar zoals ik al zei, 6 uur is voor mij een normale nachtrust.
Dank je wel!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Blokker, Ikea. Bij de Blokker hebben ze groene en creme kleurige rollen van 30 x 150. Het heet gewoon anti-slipmat en ze liggen bij de vuilniszakken.
Sorry, overheen gelezenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
uuuuuunf waar zag je dat lakje?
SHITquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezenOp marktplaats heb ik net een deal gesloten
Ruilen voor MPJ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SHITdat was nog een van de laatste 3 op mijn wishlist
Als ik hem 'meh' vind mag jij hem hebbenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als ik hem 'meh' vind mag jij hem hebben
Alles gut met mam. Ze hadden wel moeite met prikken (zowel infuus als ruggeprik( maar verder was alles goed gegaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ernstig![]()
Ik zal mijn vader zo eens even smsen, misschien weet hij al wat meer.
Ik goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Hou mij maar op de hoogteik wil hem zeker wel van je overkopen dan
ik zou er niet op hopen als ik die swatches zo ziequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Hou mij maar op de hoogteik wil hem zeker wel van je overkopen dan
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Alles gut met mam. Ze hadden wel moeite met prikken (zowel infuus als ruggeprik( maar verder was alles goed gegaan.
Dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou er niet op hopen als ik die swatches zo zie
[..]
Alles gut met mam. Ze hadden wel moeite met prikken (zowel infuus als ruggeprik( maar verder was alles goed gegaan.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou ja, mijn moeder had er geen moeite, maar blijkbaar was het prikken zelf moeilijk? Zij prikt zichzelf iedere dag lek en ze loopt met een pompje dat via een draadje aan haar buik verbonden zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Gelukkig maar! En met die prikken zou ik ook moeite hebben
Hartinfarct waiting to happen!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en; omnomnom!![]()
[ afbeelding ]
Afchuwelijk vet en ongezond, maar wel een hele goede smaakcombinatie!
Oh maar ik ben soms raar met dat soort dingen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[..]
Ohh op die manier. Ik heb nog nooit een infuus of ruggeprik gehadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:07 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou ja, mijn moeder had er geen moeite, maar blijkbaar was het prikken zelf moeilijk? Zij prikt zichzelf iedere dag lek en ze loopt met een pompje dat via een draadje aan haar buik verbonden zit.
[..]
ohmy, hongerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh oh en; omnomnom!![]()
[ afbeelding ]
Afchuwelijk vet en ongezond, maar wel een hele goede smaakcombinatie!
Nee, ik ook niet gelukkig! Behalve met mijn geboortequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh op die manier. Ik heb nog nooit een infuus of ruggeprik gehadZelfs nooit in het ziekenhuis gelegen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie zijn allemaal heel erg lief!
Bedankt voor de lieve reacties en berichtjes
Nou hopen dan maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh maar ik ben soms raar met dat soort dingen hoorDan vind ik juist mooi waar geen hond naar om kijkt en vind ik dingen waar mensen lyrisch over zijn maar meh.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:59 schreef Puckzzz het volgende:
Jullie zijn allemaal heel erg lief!
Bedankt voor de lieve reacties en berichtjes
Nagellak? Flesje is kjoet; maar die dop ziet er mij zo verrekte onhandig uitquote:
CAREquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nagellak? Flesje is kjoet; maar die dop ziet er mij zo verrekte onhandig uit
OHJAquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:14 schreef Joysa het volgende:
Anna Sui’s cosmetics line is available at the Anna Sui boutique in New York (113 Greene Street, New York, NY 10013, phone 212-941-8406).
Het was een fall 2011 product.. zal wel allaaaaaaaaang op zijnquote:
heu? wie wat waar? ik heb toch niet weer iets gekocht wat ik vergeten ben hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:15 schreef Incantrix het volgende:
Sjaan, als je die tunnel wil moet je je adres ff pm-en trouwens
zal ook wel 40 dollar per flesje zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:14 schreef Joysa het volgende:
Anna Sui’s cosmetics line is available at the Anna Sui boutique in New York (113 Greene Street, New York, NY 10013, phone 212-941-8406).
Truequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
CARE
het hoeft er alleen mooi uit te zien
15 DOLLAR MAAARquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zal ook wel 40 dollar per flesje zijn
Maar ze zijn wel meuj!
Nee joh muppet, je zei dat jij ook nog zo'n kattentunnel wilde hebben en ik heb nog een werkeloze liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heu? wie wat waar? ik heb toch niet weer iets gekocht wat ik vergeten ben he
Oh ja ik wil er zeker eenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee joh muppet, je zei dat jij ook nog zo'n kattentunnel wilde hebben en ik heb nog een werkeloze liggenstuur ik zo naar je op voor graties
Oh, en in de categorie WAAR???? :
http://prettydigits.blogs(...)new-unicorn-pee.html
Sure, n/pquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh ja ik wil er zeker eenze hebben er ooit een gehad maar die hebben ze toen zo hard afgeragd dat er niets meer vna over was
dankjewel
Dat george cloony-device? Geen idee wat die dingetjes kosten, maar volgens mij kun je die ook zelf fixen ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:23 schreef Joysa het volgende:
Ik mag van mama 100eu uitgeven aan een nieuw koffiemaakding.
Ik denk er zelf aan om gewoon een normale senseo te kopen.. Andere goede opties?
En dan niet waar van de cupjes 100eu zijn
Dat is toch espresso?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat george cloony-device? Geen idee wat die dingetjes kosten, maar volgens mij kun je die ook zelf fixen ofzo?
dolce gustoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:23 schreef Joysa het volgende:
Ik mag van mama 100eu uitgeven aan een nieuw koffiemaakding.
Ik denk er zelf aan om gewoon een normale senseo te kopen.. Andere goede opties?
En dan niet waar van de cupjes 100eu zijn
Ooohh, sorryquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is toch espresso?
Ik wil gewoon koffie
Geeft niks, lief dat je mee denktquote:
Oeh ja goede!quote:
dat wel, senseo zak kost iets van 5 euro voor een hele hoop pads, en DG kost 5 euro voor 16 kopjes, maar veel beter te nommenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geeft niks, lief dat je mee denkt
[..]
Oeh ja goede!
Zijn de dingen die daar in moeten veel duurder dan van senseo?
nee toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat george cloony-device? Geen idee wat die dingetjes kosten, maar volgens mij kun je die ook zelf fixen ofzo?
Ok thanksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat wel, senseo zak kost iets van 5 euro voor een hele hoop pads, en DG kost 5 euro voor 16 kopjes, maar veel beter te nommen
daar kun je ook gewone koffe mee zettenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is toch espresso?
Ik wil gewoon koffie
Ik had niet verder gegoogledquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Die lakjes staan gewoon op de website btw dus ik denk dat ze nog wel te krijgen zijn?
die zijn net nieuw vers van de pers, nog niet uit in nederlandquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Die lakjes staan gewoon op de website btw dus ik denk dat ze nog wel te krijgen zijn?
fall 2011 is toch niet vers van de pers?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zijn net nieuw vers van de pers, nog niet uit in nederland
oh, ik d8 dat je die max factor bedoelde, sorry!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fall 2011 is toch niet vers van de pers?
oh nee, npquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, ik d8 dat je die max factor bedoelde, sorry!
Meen ik iets over opgevangen te hebben, maar ik ben een koffie-nono dus ik heb werkelijk geen fucking clue waar ik het over hebquote:
Ik ben van de makkelijke generatie denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind mijn senseo nog steeds primaVoor die 5 kopjes die ik in het weekend drink (en tijdens de week helemaal niet...) en verder als de hele groep op bezoek is; heb ik een normaal koffie-apparamatuur
![]()
ze moeten ook gewoon in mijn rekje mooi staan zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
die anna sui flesjes hebben maar 8ml
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben van de makkelijke generatie denk ik
Ik moest net vragen hoeveel schepjes koffie ik bij hoeveel water moest doen
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben van de makkelijke generatie denk ik
Ik moest net vragen hoeveel schepjes koffie ik bij hoeveel water moest doen
Alsof wij ooit flesjes leeg krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
die anna sui flesjes hebben maar 8ml
ditquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
twee schepjes per kopje, joys!
Maar ff serieus, ik had altijd een senseo en dat vond ik prima spul!
Nu heb ik dus een nespresso... En laatst kreeg ik senseo bij iemand en ik kreeg er gewoon kippenvel van, zo vies vond ik het
filterkoffie kan lekker zijn of heel vies, ligt er aan wie hem zetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
Ik blijf iedereen senseo troep aanbieden. Daarbij verontschuldigen wij ons standaard maar
Als ze het echt niet willen; zet ik ook gewoon zelf koffie. Blijft het lekkerst(edit: ofjah.. lekkerst... beter dan senseo
Zo dan
)
Patat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
koffie versus thee-discussies, bijna net zo goed als patat/friet discussies
friet,quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Patat.
Koffie.
Alleen niet 's avonds, want dan slaap ik niet meer.
Ja maar ik vind thee ook niet zo lekker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
koffie versus thee-discussies, bijna net zo goed als patat/friet discussies
Ik zeg meestal ook gewoon patat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik verlies hier altijd met patat.
Overdag koffie, 's avonds thee of warme choco.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Den cool-o-matrix
[ afbeelding ]
hehehe
in alkmaar zeggen ze altijd patat maar ik vind friet leukerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Den cool-o-matrix
[ afbeelding ]
hehehe
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Den cool-o-matrix
[ afbeelding ]
hehehe
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
twee schepjes per kopje, joys!
Maar ff serieus, ik had altijd een senseo en dat vond ik prima spul!
Nu heb ik dus een nespresso... En laatst kreeg ik senseo bij iemand en ik kreeg er gewoon kippenvel van, zo vies vond ik het
Good to know, dan krijgen jullie nooit koffie bij mijquote:
nee als er geen goede koffie is neem ik wel theequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Good to know, dan krijgen jullie nooit koffie bij mij
ik wil toch alleen bier van jouquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Good to know, dan krijgen jullie nooit koffie bij mij
Dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil toch alleen bier van jou
Louuuulquote:
goeden paint, niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind den cool-o-matrix wel op-waardig !
Op vullen met nuttenlozen statistiekjes
Nope, alleen extra dark roast senseo hierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee als er geen goede koffie is neem ik wel thee
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil toch alleen bier van jou
nee die zoep ik nog welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope, alleen extra dark roast senseo hier
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
EN NOG STEEDS !! EVEN MIJN STATEMENT BENADRUKKEN DOOR IN CAPS TE TYPEN !!111!!1EINZ !!1
SCHOP ZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:03 schreef PriemGirl het volgende:
EN NOG STEEDS !! EVEN MIJN STATEMENT BENADRUKKEN DOOR IN CAPS TE TYPEN !!111!!1EINZ !!1
....het... alarm...? Maar... die hangt aan het plafond...quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
....het... alarm...? Maar... die hangt aan het plafond...
*NINJA HIGH KICK WOPPA*
Zoiets?![]()
ik werk te snel, dat witte tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:05 schreef Lindytje het volgende:
Goeden paint wel SQ!
Je hebt het weer druk zeker??
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
![]()
Neeeeheeeeeeeeeeee, de mensen die hem aan het testen zijn, zodat ze hem uit zetten
Daar komen de auto's die the hamster uitzoekt ook altijd en hij isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, je hangt op de seriously uncool muur![]()
Doe eens wel, aaienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]O ja !!!
Hmmm... het is alleen zo'n schattig klein oud mannetje met bolle buik.... Die kan ik toch heul niet schoppen
* PriemGirl aait ouwe over zijn bolle buikie(niet dat ik het durf hoor; maar goed
)
Ja jonge, de wittik toch. Maar ze hebben je dus nog niet voorzien van meer werk dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik werk te snel, dat witte toch
dezen paint was ook maar drie minuten werk hoor
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh whee, update van m'n cijfer-wat-online-zou-staan-maar-daar-niet-staat: gehaald, weet alleen nog niet met wat.
over twee weeks gaat alles weer openquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja jonge, de wittik toch. Maar ze hebben je dus nog niet voorzien van meer werk dan?
Neeeee kdurf niequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:08 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Doe eens wel, aaien
En dan een peekshur maken
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
over twee weeks gaat alles weer open
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neeeee kdurf nie![]()
![]()
En hij is alweer weg... dus kan al heul niet meer
You are dissapoint?quote:
Nee ik heb interview, acengels, commtheorie, social aspects en eh eh eh sociolinguistiekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:22 schreef Lindytje het volgende:
Spees, heb jij komend semester taalwetenschap ook?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |