Scherp antwoordquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef Houtvester het volgende:
[..]
is dat een bevestiging van je dijk ...knap dat je uit de kast komt hoor
Als je die hebt moet je 'm maar plaatsen..quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Een verder gedetaileerde foto zal ik maar achterwegen laten op fok![]()
[ link | afbeelding ]
Hij kan niet beterquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:59 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Scherp antwoordJe kunt beter... kom op!
Wat is dat nou voor armband? Zo'n overpriced, bewezen niet-werkend voetbalding?quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Een verder gedetaileerde foto zal ik maar achterwegen laten op fok![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 8 februari 2012 23:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor armband? Zo'n overpriced, bewezen niet-werkend voetbalding?
Oop zou live op stream commentaar gaan geven. Dat pleziertje wordt ons nu afgepaktquote:Op woensdag 8 februari 2012 23:12 schreef Jian het volgende:
Oop zal ook wel balen dat de Elfstedentocht niet door gaat, of was ie dit keer uitgeloot
De eerste keer dat ik blij ben met een streamlockquote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop krijgt een rugmassage van Oma...... en streamlock...
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrepen heb hoopt Oop dat Man United met de B-selectie komt en dat de vernedering zich beperkt tot een enigszins acceptabele 0-6quote:Op zaterdag 11 februari 2012 10:37 schreef Jian het volgende:
Ik ben benieuwd of Oop al een beetje in de voorbereiding is voor as donderdag als Ajax het moet opnemen tegen Manchester United ..... !? Alvast sterkte gewenst, Oop!
Tja Gher, je had het kunnen weten.. Met het plaatsen van caps van 123 in dit topic leg je natuurlijk de vinger op de gevoelige plek bij deze wannabe-Oop. Hij probeert krampachtig in alles op Opaatje te lijken: de bril, de oorbel en hij heeft zelfs zijn hoofd kaal laten scheren. En als hij dan uiteindelijk toch nog tot de conclusie moet komen dat hij het in de verste verte niet haalt bij zijn Grote Idool, tja dan steekt dat natuurlijk enorm..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
[Edit]
Het leek leuker dan het was dus!
[ link | afbeelding ]
Hmm, ik begin blijkbaar idd de greep te verliezen op de ster-allures van de actieve streamers, eerst Oop zelf die zijn trouwste aanhanger kickt ten gunste van een zeikerig druiloortje op zijn chat, en vervolgens Mich die übergraag in beeld wil, maar kickt bij het eerste de beste woordje wat 'm niet bevalt.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja Gher, je had het kunnen weten.. Met het plaatsen van caps van 123 in dit topic leg je natuurlijk de vinger op de gevoelige plek bij deze wannabe-Oop. Hij probeert krampachtig in alles op Opaatje te lijken: de bril, de oorbel en hij heeft zelfs zijn hoofd kaal laten scheren. En als hij dan uiteindelijk toch nog tot de conclusie moet komen dat hij het in de verste verte niet haalt bij zijn Grote Idool, tja dan steekt dat natuurlijk enorm..
Of ze onsmakelijk zijn weet ik niet, maar verder mag je nooit meer radenquote:Op zondag 12 februari 2012 18:26 schreef pullup het volgende:
Ik voorzie weer een aantal onsmakelijke caps van een snackende opa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |