Haha Oop dacht dat het een reller van de andere chat betrof. Inmiddels kan je er weer op hoor, met excuus van Oop en zijn digitale bodyguardsquote:
Ohw? Excuses van Oop? sinds wanneer is dat?quote:Op zondag 5 februari 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha Oop dacht dat het een reller van de andere chat betrof. Inmiddels kan je er weer op hoor, met excuus van Oop en zijn digitale bodyguards
preventief ruimen noemen ze dat, ..... tsja op een dag als deze moet je Oop ook niet feliciteren natuurlijk, zijn rood-witte hart bloed en hij hoort geen engelen meer zingenquote:Op zondag 5 februari 2012 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat krijgen we nou??? Ik log in, feliciteer opa en ik wordt er uit geflikkerd omdat ik teveel berichten per minuut stuur. Het was er 1 !!!
Ben er weg van
Tsja geen wonder, je was ook uitgenodigd op de Anti-Opa chat! Maar je hebt iig even een leuk beeld gekregen hoe de zaken liggen hier en daar...quote:Op zondag 5 februari 2012 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gezeik, ik hou er niet van en ben er klaar mee.
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Twitter zoekt vergelijkbare profielen die bij elkaar passen. En soms weten ze dat beter dan de betreffende personen zelf.
[ afbeelding ]
Ik proef een zekere treurige gelatenheid bij Oop. Hij heeft duidelijk het geloof in een kampioenschap opgegeven. Het valt momenteel ook niet mee natuurlijk om verknocht Ajax-fan te zijnquote:
Ik lees nu al een week of wat mee op die rel chat, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden zo'n zielige en pathetische bende bijelkaar heb gezien. Ik denk trouwens dat ik nog wel een weekje of wat moet meelezen voor ik een soort van "eindrapportje" kan opmaken.quote:Op zondag 5 februari 2012 19:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha Oop dacht dat het een reller van de andere chat betrof. Inmiddels kan je er weer op hoor, met excuus van Oop en zijn digitale bodyguards
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Ik lees nu al een week of wat mee op die rel chat, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden zo'n zielige en pathetische bende bijelkaar heb gezien. Ik denk trouwens dat ik nog wel een weekje of wat moet meelezen voor ik een soort van "eindrapportje" kan opmaken.
Zijn er uberhaupt nog mensen dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 16:06 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Ik lees nu al een week of wat mee op die rel chat, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden zo'n zielige en pathetische bende bijelkaar heb gezien. Ik denk trouwens dat ik nog wel een weekje of wat moet meelezen voor ik een soort van "eindrapportje" kan opmaken.
Het schijnt hier wel om mensen te gaan, heb ik horen fluisteren. Qua geestelijke vermogens lijkt het merendeel evenwel niet verder te zijn gekomen dan het niveau van de homo heidelbergensis.quote:
Hahaha Dewey... Nu doe je er toch een paar tekort hoor.. Er zitten er tussen die het niveautje neanderthaler best halen hoor!!quote:Op maandag 6 februari 2012 17:47 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Het schijnt hier wel om mensen te gaan, heb ik horen fluisteren. Qua geestelijke vermogens lijkt het merendeel evenwel niet verder te zijn gekomen dan het niveau van de homo heidelbergensis.
Een klein aantal haalt zelfs het hedendaagse niveau Jostiquote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hahaha Dewey... Nu doe je er toch een paar tekort hoor.. Er zitten er tussen die het niveautje neanderthaler best halen hoor!!
Al bijna 1000 views in twee dagen tijd. Niet slechtquote:
Ja, alleen zijn ze niet zo muzikaalquote:Op maandag 6 februari 2012 23:48 schreef ZOA het volgende:
[..]
Een klein aantal haalt zelfs het hedendaagse niveau Josti
Een verder gedetaileerde foto zal ik maar achterwegen laten op fokquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop laat nieuwsgierige streamers graag zijn zak zien
[ afbeelding ]
Dus toch Homoquote:Op woensdag 8 februari 2012 21:51 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Een verder gedetaileerde foto zal ik maar achterwegen laten op fok![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |