Er zijn ook stemmen om rokerts extra ziektekostenpremie te laten betalen etc. Dat 'zelf uitmaken' vindt niet iedereen vanzelfsprekend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Net als met de Lay's chips, die moesten minder zout. Laffe bende is het nu. We kunnen toch wel zelf uitmaken wat we willen eten? Gezond en af en toe eens 'zondigen'?
Ach je moet de members hier een beetje indelen, naar;quote:Op maandag 16 januari 2012 22:47 schreef Ticker het volgende:
[..]
Als Hitler echt zo slecht was.. hadden al die mensen desijds echt..
Ohh nee dat mag zeker weer niet?
Toch zou het je sieren als je juist deze groep wat aandacht zou schenken. Ik vermoed dat zij nog openstaan voor allerlei dingen, dat hun mening niet vastgeroest is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ach je moet de members hier een beetje indelen, naar;
- de trollen
- de sneaky saboteurs
- degenen die niet verder kunnen denken dan "politiek correcte" argumenten
- de verdwaalden, die per ongeluk op BNW beland zitten en denken iets over NWO te kunnen toevoegen
.
- de oprechte zoekers
- de insiders
Ik beperk me alleen tot de laatste 2 groepen.
de moraal van die cheeseburger is uiteraard dat men weet en nog vrij mag kiezen wat men eet, althans dat zou je mogen hopen.
Met dit topic bega je toch best wel een blunderquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ach je moet de members hier een beetje indelen, naar;
- de trollen
- de sneaky saboteurs
- degenen die niet verder kunnen denken dan "politiek correcte" argumenten
- de verdwaalden, die per ongeluk op BNW zitten en denken iets over NWO te kunnen toevoegen.
- de oprechte zoekers
- de insiders
Ik beperk me alleen tot de laatste 2 groepen.
de moraal van die cheeseburger is uiteraard dat men weet en nog vrij mag kiezen wat men eet, althans dat zou je mogen hopen.
Dat jij dit schrijft; bewijst mijn gelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Met dit topic bega je toch best wel een blunderZullen je volgelingen vast niet leuk vinden.
Oh?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:06 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat jij dit schrijft; bewijst mijn gelijk
Heb je dat verhaal van die kerel die thuis eens wat heeft zitten experimenteren gezien?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:33 schreef Bastard het volgende:
Hoeveel conserveringsmiddelen heb je nodig om een hamburger onvergangkelijk te maken zeg?
En wat is het nut eigenlijk? Als ze langer dan 10 minuten klaar liggen moeten ze de prullebak alweer dacht ik.
Als er poep is voor komt bedank ik hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:19 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je dat verhaal van die kerel die thuis eens wat heeft zitten experimenteren gezien?
bronquote:Wat is geschikt voor bakken en braden ?
* Roomboter
* Kokosvet (wordt vloeibaar bij 24 graden)
* Ghee (geklaarde boter, eiwit is eruit)
* Olijfolie (liever voor koud gebruik of mengen met bijv roomboter)
* Rijstolie (twijfelgeval, redelijk veel linolzuur maar is ook een cholesterolverlager)
Vermijdt (*)
* saffloerolie (75-80% linolzuur)
* druivepitolie (78%)
* zonnebloemolie (70%)
* maisolie (56%)
* sojaolie (slaolie) (53%)
* sesamolie (47%)
(*) Even voor de duidelijkheid, ik praat hier over olie die verhit moet worden. Sesamolie is bijv prima voor koud gebruik. Slaolie wordt vaak gebruikt voor appelflappen en oliebollen dus wees op je hoede.
Bakken in roomboter? Kan toch niet goed wezen voor je cholesterol?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:32 schreef sientelo het volgende:
ongezond eten is niet mcdonalds gebonden idd... wel had ik vroeger toen ik nog patat at, dat ik ziek werd van mcdonalds frietjes, maar niet van friet bij de snackbar...
ik denk dat de verschillende oliën die je kan gebruiken ook erg veel uitmaakt..
[..]
bron
http://www.fonteine.com/bakken_braden.html
ehh ja ik zelf gebruik nooit roomboter (houd er niet van) maarre in dit artikel gaat het over de producten die wel of geen toxische stoffen produceren bij verhittenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Bakken in roomboter? Kan toch niet goed wezen voor je cholesterol?
Toxisch ook nog eens.. nou het zal wel meevallen denk ik. Anders kan je nog geen lucifer afsteken vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef sientelo het volgende:
[..]
ehh ja ik zelf gebruik nooit roomboter (houd er niet van) maarre in dit artikel gaat het over de producten die wel of geen toxische stoffen produceren bij verhitten
Oh ja dat is waar ook.. tja wat kun je nog geloven tegenwoordig he?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:13 schreef GoudIsEcht het volgende:
Over roomboter en cholesterol: http://www.gezondbeterwor(...)lesterol-leugen.html
Nou dat is zeker waar! Als je veel vet gegeten hebt voel je je loom en dat zegt al genoeg misschien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:22 schreef sientelo het volgende:
ja het beste kan je je eigen intuïtie gebruiken en kijken hoe je lichaam ergens op reageert denk ik
Met hamburgers... Het was gewoon een serieuse vraag.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als er poep is voor komt bedank ik hoor.
Nee dat verhaal heb ik geloof ik niet meegekregen nog.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Met hamburgers... Het was gewoon een serieuse vraag.
Die dusquote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef Anyanka het volgende:
http://aht.seriouseats.co(...)testing-results.html
Iets serieuzer experiment.
Bijblijven met de nieuwste ontdekkingen, door zelf onderzoek te doen, of vertrouwen hebben in mensen die zich hier graag mee bezig houden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook.. tja wat kun je nog geloven tegenwoordig he?
Het probleem is dat ze elkaar soms zo tegensprekenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Bijblijven met de nieuwste ontdekkingen, door zelf onderzoek te doen, of vertrouwen hebben in mensen die zich hier graag mee bezig houden.
Je betaalt als onderdeel van de maatschappij voor wetenschappelijke vindingen, maak er dan ook gebruik van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |