De botte boer dus...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben iets vergelijkbaars, maar het liefst tegen mensen die het niet verdienen.
Mensen die niet naar het Clanbase LoL Livestream Tournament kijkenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef SiIk het volgende:
Mensen die niet naar Radio49 luisteren nu
Geen kutmuziekquote:
Alles wat ik wilquote:Op maandag 16 januari 2012 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat wel?
En TT ging over het nummer in de vorige TT
Neenquote:
Ieder meisje dat me heeft afgewezen heeft heb ik wel vervloekt of afgezeken.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb die neiging veel minder. Maar wil wel eens achter iemands rug om blijven zeiken. Dus eigenlijk ben ik niet veel beter...
Defuck, die zet ik net opquote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil graag: I'm Elmo and I know it horen
Dat heb ik ook vaak zat gedaan, is ook best een logische redenatie hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ieder meisje dat me heeft afgewezen heeft heb ik wel vervloekt of afgezeken.
Ik lijk heel aardig maar ik ben echt een naar mens.
Ik lijk heel naar, maar ik ben echt een aardig mensquote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik lijk heel aardig maar ik ben echt een naar mens.
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/quote:Op maandag 16 januari 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Link dan ffs.
lul je het ook aan elkaar met je zwoele stem?
daar was het laatste tijd fckn saai.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:37 schreef SiIk het volgende:
Als jullie nou gewoon allemaal even in het radio topic komen wordt het misschien druk genoeg om een beetje interactief te kunnen gaan doen
De rest van de dag was het best druk hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
daar was het laatste tijd fckn saai.
Oh ik ben dus niet alleen zo rancuneus, dat scheelt.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak zat gedaan, is ook best een logische redenatie hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik wil niks meer met de radio te maken hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:37 schreef SiIk het volgende:
Als jullie nou gewoon allemaal even in het radio topic komen wordt het misschien druk genoeg om een beetje interactief te kunnen gaan doen
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ben dus niet alleen zo rancuneus, dat scheelt.
Het is je al vergeven hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
Thnx.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/
Y u mad?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil niks meer met de radio te maken hebben.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ben dus niet alleen zo rancuneus, dat scheelt.
Dat heeft niks met rancune te maken, eerder met dat je de problemen wat van je afschuiftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil niks meer met de radio te maken hebben.
Relaxte muziek gewoon.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.
En ik zet m weer uit. Silk, wat is deze.
Hey, het beestje heeft ook gevoelens...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:40 schreef SiIk het volgende:
Ik wil niks meer met jullie te maken hebben.
quote:
Het is altijd fijn om te zeggen dat het aan de ander ligt.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heeft niks met rancune te maken, eerder met dat je de problemen wat van je afschuift
It gets better.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.
En ik zet m weer uit. Silk, wat is deze.
Goed nummer.quote:
Ja zeker.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe jij nummertjes draaien dan?
Wat wil je horen dan?quote:
Begrijpelijk wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet veel, ik heb alleen geen zin meer in een hoop trieste users die daar rondhangen.
Huh wat? Als dit door gister komt, dat lag ook aan mij he.. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet veel, ik heb alleen geen zin meer in een hoop trieste users die daar rondhangen.
Ik zal even RHCP draaien.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/artijn
Inspiratie voor jou.
Kate Bushquote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inspiratie voor jou.
Nah, ik ga niet ergens rondhangen waar ik geen plezier uithaal. Zonde van mijn tijdquote:Op maandag 16 januari 2012 22:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Huh wat? Als dit door gister komt, dat lag ook aan mij he.. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt.
Your musical compatibility with Artijn is LOWquote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inspiratie voor jou.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Artijn is LOW
Music you have in common includes Red Hot Chili Peppers, Incubus, Gorillaz, Biffy Clyro and The Offspring.
Ja, ik wilde net weer een beetje gaan rondhangen daar, maar ik zag mijn welkomscomitee al. Dat was genoeg. Ik ben door genoeg gegaan om niet langer aan die zelfkastijding te doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, ik ga niet ergens rondhangen waar ik geen plezier uithaal. Zonde van mijn tijd. Gisteren was de druppel.
Gelukkig nog iemand.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
Silk, ik word opgewonden van je liedjes.
Opgewonden beren..quote:Op maandag 16 januari 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
Silk, ik word opgewonden van je liedjes.
Ja maar ik ben ook de perfecte jongen voor jouquote:Op maandag 16 januari 2012 22:47 schreef arachide. het volgende:
Your musical compatibility with Artijn is HIGH
Music you have in common includes The Prodigy, Moby, Editors, Biffy Clyro and Gorillaz.
Wat was er dan, als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, ik ga niet ergens rondhangen waar ik geen plezier uithaal. Zonde van mijn tijd. Gisteren was de druppel.
Mocht thuisblijven.quote:
Teveel gezeik, ik wil geen gezeik als ik eindelijk wat tijd heb voor FOK!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat was er dan, als ik vragen mag?
Sufjan stevens - john gacy jr, vind je wel leuk nummer denk.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:48 schreef arachide. het volgende:
http://www.last.fm/user/keizerfaye
voor al je gekijk en vergelijk
Ik vind t tof dat je luisterdquote:
Dit ja.quote:
Je luistert toch nietquote:Op maandag 16 januari 2012 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bewijs onze diepe band door dat te draaien waarvan je weet dat ik het wil horen.
Het wordt tijd voor "AVNZMG-RADIO"quote:Op maandag 16 januari 2012 22:51 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het in het Radiotopic ook niet geweldig meer. Maar het draaien is gewoon zo leuk af en toe, en toch ook nog een aantal users die ik wel graag mag
"since 5 Jul 2006"quote:
Ik ga het aanmaken.quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenenquote:
Een goede keuze = trouwen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen
Met talkshows als "Hoe vind ik de ware" "De datingshow" "Het uur van de jankbal"quote:
Wat is het verschil eigenlijk?quote:
En hoe-pest-ik-mijn-ex-weg-met-4-internetvriendenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Met talkshows als "Hoe vind ik de ware" "De datingshow" "Het uur van de jankbal"
Mwaah, als je per se bepaalde nummers wil horen wel ja, maar het fijne aan Last.fm is dat al mijn muziekspelers melden wat ik luister en zodra ik een keer geen zin heb om zelf muziek uit te zoeken lat ik last.fm radio dat doet op basis van wat ik luisterquote:
Ik ga sowieso geen heftige muziekjes draaien nu.quote:
Werkt ook en werkt ook!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, als je per se bepaalde nummers wil horen wel ja, maar het fijne aan Last.fm is dat al mijn muziekspelers melden wat ik luister en zodra ik een keer geen zin heb om zelf muziek uit te zoeken lat ik last.fm radio dat doet op basis van wat ik luister
Als ik geen zin heb om muziek te zoeken laat ik Spotify m'n favorieten afspelen. Staat altijd vanalles tussen wat ik al te lang niet geluisterd hebquote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, als je per se bepaalde nummers wil horen wel ja, maar het fijne aan Last.fm is dat al mijn muziekspelers melden wat ik luister en zodra ik een keer geen zin heb om zelf muziek uit te zoeken lat ik last.fm radio dat doen op basis van wat ik luister
Klinkt alledrie wel als iets voor jou, alleen dan kunnen we het net ze goed heloef radio noemenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Met talkshows als "Hoe vind ik de ware" "De datingshow" "Het uur van de jankbal"
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen heftige muziekjes draaien nu.
Not sure yet.quote:
Ik geloof niet in de ware.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Klinkt alledrie wel als iets voor jou, alleen dan kunnen we het net ze goed heloef radio noemen
Maar dan moet ik eerst favorieten aanmaken op Spotify, terwijl ik nu bijna 6 jaar geschiedenis heb op last.fmquote:Op maandag 16 januari 2012 22:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb om muziek te zoeken laat ik Spotify m'n favorieten afspelen. Staat altijd vanalles tussen wat ik al te lang niet geluisterd heb
Dat scheelt wel jaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst favorieten aanmaken op Spotify, terwijl ik nu bijna 6 jaar geschiedenis heb op last.fm
Ik hoop op de ware.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de ware.
Dat is meer voor vrouwen.
Pff.. dat werkt niet bij mij... 2 maanden aan muziek op me computer staan.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb om muziek te zoeken laat ik Spotify m'n favorieten afspelen. Staat altijd vanalles tussen wat ik al te lang niet geluisterd heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:00 schreef benzin het volgende:
Ik ben altijd stiekem een beetje verliefd op dit soort meisjes:Daar hoef ik niet stiekem verliefd op te zijn hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, gezichtspiercing![]()
Ik ben altijd stiekem een beetje verliefd op dit soort meisjes:haar shirtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
Ik hoop der niet eens op. Het is voor mij net als God, pics or it didn't happen.quote:
En dat terwijl ze geen mooie neus heeft. Slechte keuze.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet stiekem verliefd op te zijn hoor
Oh wacht, gezichtspiercing
Tongpiercings dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet stiekem verliefd op te zijn hoor
Oh wacht, gezichtspiercing
Wanneer je een mooie neus hebt is 't nog stommer om een piercing te nemen. Sowieso, piercings in je gezichtquote:Op maandag 16 januari 2012 23:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dat terwijl ze geen mooie neus heeft. Slechte keuze.
Heb jij nou al zo een blote rug jurkje gekocht?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:01 schreef SiIk het volgende:
[..]
En dat terwijl ze geen mooie neus heeft. Slechte keuze.
Ik ben altijd stiekem een beetje verliefd op dit soort meisjes:Benzin, jouw smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben altijd stiekem een beetje verliefd op dit soort meisjes:Amen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Poor you.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:04 schreef ValHallen het volgende:
Waarom doet last.fm niet aan VLC player?Nu moet ik Winamp gaan downloaden..
Ik ben altijd stiekem een beetje verliefd op dit soort meisjes:Eens met benzin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf. Dingen die niet met VLC werken.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:04 schreef ValHallen het volgende:
Eerst even sparen.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb jij nou al zo een blote rug jurkje gekocht?
bah.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van vanmiddag was tofferquote:Op maandag 16 januari 2012 23:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eerst even sparen.
Ik vind deze wel gaaf.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
VLC doet aan last.fmquote:Op maandag 16 januari 2012 23:04 schreef ValHallen het volgende:
Deze vind ik echt niets.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eerst even sparen.
Ik vind deze wel gaaf.
[ afbeelding ]
Ja. Misschien moet ik gewoon gaan sparen en die laten maken.quote:
Fapfapfap, jammer ik mezelf kapot gerukt heb.quote:
Een beetje teveel verschillende banden als je het mij vraagt.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eerst even sparen.
Ik vind deze wel gaaf.
[ afbeelding ]
Niet zo tofquote:Op maandag 16 januari 2012 23:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eerst even sparen.
Ik vind deze wel gaaf.
[ afbeelding ]
Maar toch ben ik 't met je eens. Dat blauwe jurkje van eerder vandaag was ook al ietsjes te druk.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een beetje teveel verschillende banden als je het mij vraagt.
Gelukkig vraagt niemand het mij.
http://www.yesstyle.com/e(...).html/pid.1025689199quote:Op maandag 16 januari 2012 23:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Niet zo tofTe veel van het goede, wat had je vanmiddag?
Then find me a nice onequote:Op maandag 16 januari 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Maar toch ben ik 't met je eens. Dat blauwe jurkje van eerder vandaag was ook al ietsjes te druk.
Die vind ik iets toffer, maar het ziet er allemaal zo goedkoop uit.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
http://www.yesstyle.com/e(...).html/pid.1025689199
Screenshot:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk even op internet naar de instellingen, bovenaan in Google: http://www.vikitech.com/8(...)rom-vlc-media-player
Die is wel leuk!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
http://www.yesstyle.com/e(...).html/pid.1025689199
Het is goedkoop, dus dan klopt het.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vind ik iets toffer, maar het ziet er allemaal zo goedkoop uit.
nou, komt u maar.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:09 schreef heloef het volgende:
Oh ja Bob ik heb eindelijk goede foto's van je weet wel.
Open rug verplicht?quote:
Oh kijk, ik hoef al niet meer te zoekenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
Ik vind deze trouwens ook wel leuk. En lekker simpel
http://www.asos.com/TFNC/(...)20&sort=-1&clr=Black
Yep, en kort. En geen lange mouwenquote:
Met aardbeien?quote:
Dan is z'n grapje wegquote:Op maandag 16 januari 2012 23:13 schreef twi het volgende:
Beschuit, amateur. Croissants met aardbeien, dan tel je pas mee.
Mits juiste figuur en borsten een mooie jurk jaquote:Op maandag 16 januari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
Ik vind deze trouwens ook wel leuk. En lekker simpel
http://www.asos.com/TFNC/(...)20&sort=-1&clr=Black
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mits juiste figuur en borsten een mooie jurk ja
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door arachide. op 16-01-2012 23:21:29 ]#TeamMiley
Zo ziet er elke dag uit, dat zei ik je toch man.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat wil je als je minst imposante pics van dik metalwijf laat zien...
Tieten? Mwah.quote:
Vertel, wat is er?quote:
Als ze je echt geweldig vind is ze ook al blij met een boterham met pindakaasquote:Op maandag 16 januari 2012 23:14 schreef twi het volgende:
[..]
Een fantastisch ontbijt moet niet ten koste gaan van grapjes.
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel, wat is er?
[..]
Als ze je echt geweldig vind is ze ook al blij met een boterham met pindakaas
Vrouwen die pindakaas lustenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel, wat is er?
[..]
Als ze je echt geweldig vind is ze ook al blij met een boterham met pindakaas
Echt? Ik vind het niks hebben en niks uitstralen.quote:
Die jurkjes die silk wilt gaan dragen zijn wel sexy hoor...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen die pindakaas lusten
Waarom zit ik door pagina's jurken te bladeren
Je kent mij toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het jammer dat ik weinig vergevingsgezinde vrouwen ken.
Ik vind mezelf nog zo jong om te trouwen.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:20 schreef twi het volgende:
[..]
Serieus? Waarom gaan wij niet trouwen?
Dat is waar, maar dat kan later altijd nog komen. Het hoeft niet a la minute.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind mezelf nog zo jong om te trouwen.
Ik vind jurkjes leuk voor tijdens het uitgaan. Wat meteen weer een probleem is, want als ik uitga wil ik zakken hebbenquote:
Moet je met van die lui omgaan die met nektasjes rondlopenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind jurkjes leuk voor tijdens het uitgaan. Wat meteen weer een probleem is, want als ik uitga wil ik zakken hebben
Je kan natuurlijk ook over de top gaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Bam!
Wel mooi though... Ontbijtje maken voor iemand... boterham met pindakaas
Ik draag vrijdag wel een jurkje. Voor mijn spullen heb ik een BH en een VH. Works for me.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind jurkjes leuk voor tijdens het uitgaan. Wat meteen weer een probleem is, want als ik uitga wil ik zakken hebben
VH?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik draag vrijdag wel een jurkje. Voor mijn spullen heb ik een BH en een VH. Works for me.
See user below.quote:
Maar ik ben wel vergevingsgezind.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wa?
Jij hebt mij nog nooit hoeven vergeven toch?![]()
Ik zal er geen misbruik van maken danquote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar ik ben wel vergevingsgezind.
Ik had laatst m'n geld in m'n panty gedaan, dat werkte ook wel goed, alleen beetje oncharmant als je het nodig hebt.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik draag vrijdag wel een jurkje. Voor mijn spullen heb ik een BH en een VH. Works for me.
Die zijn gewoon voor doordeweeks naar school ofzoquote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef twi het volgende:
Ik kom voorlopig niet verder dan dit en dit. Maar dat zal allebei niet echt de bedoeling zijn voor bij 't uitgaan.
Ga je een keer mee uit met mur en kaneel Cas en ik?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had laatst m'n geld in m'n panty gedaan, dat werkte ook wel goed, alleen beetje oncharmant als je het nodig hebt.
Mannen zijn handig
Die site is dus gewoon een slecht idee vanwege kleine aziatische maten, ik durf er niet meer te kijkenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef twi het volgende:
Ik kom voorlopig niet verder dan dit en dit. Maar dat zal allebei niet echt de bedoeling zijn voor bij 't uitgaan.
Het is toch niet zo moeilijk een man te vinden die achter je aan blijft lopen met wat geld? Murdera diende zich al aan.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik had laatst m'n geld in m'n panty gedaan, dat werkte ook wel goed, alleen beetje oncharmant als je het nodig hebt.
Mannen zijn handig
Saaiquote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef twi het volgende:
In Leiden that is? Sure!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ga je een keer mee uit met mur en kaneel Cas en ik?
Wat wil je, Aziaatjes zijn 1m50, ik vermoed dat jij daar wel 20cm bovenuit komt.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Die site is dus gewoon een slecht idee vanwege kleine aziatische maten, ik durf er niet meer te kijken
quote:
Ik ben te huur.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:24 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mannen zijn handig
Wat maskt een jurkje tot sletten jurkje dsn?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:25 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel conservatief ingesteld. Ik hou niet van slettenjurkjes.
Nou als je dr kut kan zien lijkt me...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat maskt een jurkje tot sletten jurkje dsn?
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:27 schreef debeterebob het volgende:
Zijn er ook meer mensen die vinden dat de jaren 80/90 sterren er ook best tof uitzagen?
Dat dus!quote:Op maandag 16 januari 2012 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou als je dr kut kan zien lijkt me...
Picsquote:Op maandag 16 januari 2012 23:31 schreef heloef het volgende:
Die Bob is kritisch zeg, zelfs het meisje dat ik stiekem al jaren wil hosselen moet ie niet.
Ah ok.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou als je dr kut kan zien lijkt me...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
]
[..]Iemand die 'r wenkbrauwen met benzinestift bij moet werken is sowieso fout natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was ik ooit verliefd op, gawd...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:34 schreef twi het volgende:
[..]
Iemand die 'r wenkbrauwen met benzinestift bij moet werken is sowieso fout natuurlijk.
Ach, we hebben allemaal onze jeugdzondes gehad. Ze is best knap hoor, alleen jammer van die markersporen.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar was ik ooit verliefd op, gawd...
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:34 schreef heloef het volgende:
]
[..]zat vanmorgen bij me in dr bus. hadr moetend hosselen. wel jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer haar stijl en gedrag zijn afknappers, het is net een Barbiepop.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, we hebben allemaal onze jeugdzondes gehad. Ze is best knap hoor, alleen jammer van die markersporen.
Ben jij dat? Je ziet er wel baas uit.quote:
Ik was daar wel 12 ehhquote:Op maandag 16 januari 2012 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben jij dat? Je ziet er wel baas uit.
Wist je dat dat mijn eerste ingeving was?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bewaar jij jezelf voor mij. Als plan b zegmaar.
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen was ik nog knap jaquote:Op maandag 16 januari 2012 23:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wat? Als je met 12 er zo uitziet.
Tsja echt het type waar ik compleet niks mee heb. Sorry heloef dat ik zulke zware eisen hebquote:Op maandag 16 januari 2012 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar was ik ooit verliefd op, gawd...
Nee ik zie er nu ook niks meer in.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Tsja echt het type waar ik compleet niks mee heb. Sorry heloef dat ik zulke zware eisen heb
Pics van nu.quote:
Haha de eeuwige nummer 2quote:Op maandag 16 januari 2012 23:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Lastig. Het liefste zou ik meisjes plaatsen van facebook enzo, die ik in het echt (een soort vanquote:Op maandag 16 januari 2012 23:09 schreef debeterebob het volgende:
Benzin, doe nog eens wat mooie meisjes plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel lastig mijn ideaalbeeld met Google te zoeken![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
Lastig. Het liefste zou ik meisjes plaatsen van facebook enzo, die ik in het echt (een soort van) ken, maar dat vind ik niet echt done.
Ik heb een beetje met Google gespeeld en dit is het allemaal net niet, maar vind het wel leuk:3, 4, 5, 7 <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel lastig mijn ideaalbeeld met Google te zoeken
Ik was zo knap als kind.quote:
[..]
Lastig. Het liefste zou ik meisjes plaatsen van facebook enzo, die ik in het echt (een soort van) ken, maar dat vind ik niet echt done.
Ik heb een beetje met Google gespeeld en dit is het allemaal net niet, maar vind het wel leuk:EffySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel lastig mijn ideaalbeeld met Google te zoeken![]()
VH waar ben je.
C'est la vie
[..]
Ik heb een beetje met Google gespeeld en dit is het allemaal net niet, maar vind het wel leuk:1/10/12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel lastig mijn ideaalbeeld met Google te zoeken![]()
Nu klink je als zo'n 'oudere' man die beweert dat men 'vrouwelijke rondingen' wel gaat waarderen als je ouder wordt.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik zie er nu ook niks meer in.
Ik val nu op meisje van vlees en bloed, geen breekbare Barbie popjes.
[..]
Ik heb een beetje met Google gespeeld en dit is het allemaal net niet, maar vind het wel leuk:10 en 12, Mur mag de anderen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel lastig mijn ideaalbeeld met Google te zoeken
[..]
Ik heb een beetje met Google gespeeld en dit is het allemaal net niet, maar vind het wel leuk:Er zitten echt totaal verschillende tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel lastig mijn ideaalbeeld met Google te zoeken
Maar ik heb met geen van allen wat
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
[..]
Ik heb een beetje met Google gespeeld en dit is het allemaal net niet, maar vind het wel leuk:Allemaal Photoshopwhores. Jij wil een dunne emo die zich kleed als een hipster/avant-garde meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel lastig mijn ideaalbeeld met Google te zoeken
Succes.
#TeamMiley
12 is inderdaad wel tof, ik vind zo'n bril altijd wel leuk. drieënhalf jaar geleden eens gepraat met een meisje met zo'n brilquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nu klink je als zo'n 'oudere' man die beweert dat men 'vrouwelijke rondingen' wel gaat waarderen als je ouder wordt.
Hopen mag altijd.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Allemaal Photoshopwhores. Jij wil een dunne emo die zich kleed als een hipster/avant-garde meisje.
Succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Vond die benzin eerder poste wel leuker dan die extreme alto'squote:Op maandag 16 januari 2012 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Allemaal Photoshopwhores. Jij wil een dunne emo die zich kleed als een hipster/avant-garde meisje.
Succes.
Zo is het wel ergens, ik viel altijd op die modepopjes vroeger.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nu klink je als zo'n 'oudere' man die beweert dat men 'vrouwelijke rondingen' wel gaat waarderen als je ouder wordt.
Hij is al 18quote:Op maandag 16 januari 2012 23:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hyves staat er vol meequote:Op maandag 16 januari 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo is het wel ergens, ik viel altijd op die modepopjes vroeger.
Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 23:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Vond die benzin eerder poste wel leuker dan die extreme alto's
Ach, zoals ik al zei, dit is het niet helemaal, maar ik weet niet waar ik op moet Googlenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Succes.
Dat soort types inderdaad.quote:
En nu op dik en vadsig?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo is het wel ergens, ik viel altijd op die modepopjes vroeger.
Nee. Er tussen in.quote:
Ik zou zonder die trend nooit een beurt krijgen.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van 2 zomers terug.Rustig aan.
Jij bent niet dik.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zou zonder die trend nooit een beurt krijgen.
Niet slechtquote:Op maandag 16 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van 2 zomers terug.
Ze heeft een fucking taille.quote:
[ Bericht 32% gewijzigd door kingtoppie op 16-01-2012 23:55:24 ]Rustig aan.
Prima uiterlijk toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van 2 zomers terug.
Onzinquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
En nu en nu? Hoe oud ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van 2 zomers terug.#TeamMiley
Ik zou je...quote:Op maandag 16 januari 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was zo'n enorm lelijk kind.
Nu is het iets verminderd. Maar ja. Nog steeds niet echt wat eigenlijk.
Kuiltjesquote:Op maandag 16 januari 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
Precies mijn ex.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
King heeft wel wat.
Hij is wel een beetje standaard Hollands met zijn krullen en blauwe ogen.
Ik wou het niet zeggen.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:53 schreef SiIk het volgende:
Ik was best een knap kind. Tussen m'n 10de en 16de ofzo echt lelijk. En nu ben ik wel weer tevreden
Oeij een enorm lelijk kind?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
Volgens mij scheelt het ook wel als je je best doet op er mooi uitzien, dat doe je toch niet echt?quote:Op maandag 16 januari 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
En for the record: ben niet veeleisend. Ik neem genoegen met elk meisje dat genoegen neemt met mijquote:Op maandag 16 januari 2012 23:47 schreef benzin het volgende:
Ach, zoals ik al zei, dit is het niet helemaal, maar ik weet niet waar ik op moet Googlen
picsquote:Op maandag 16 januari 2012 23:53 schreef SiIk het volgende:
Ik was best een knap kind. Tussen m'n 11de en 15de ofzo echt lelijk. En nu ben ik wel weer tevreden
Awwwquote:Op maandag 16 januari 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
En for the record: ben niet veeleisend. Ik neem genoegen met elk meisje dat genoegen neemt met mij
Er is veel misgegaanquote:Op maandag 16 januari 2012 23:55 schreef Sinosappel het volgende:
Ik was echt een schattig kind
En toen van 11-18 echt fokking leluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |