De botte boer dus...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben iets vergelijkbaars, maar het liefst tegen mensen die het niet verdienen.
Mensen die niet naar het Clanbase LoL Livestream Tournament kijkenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef SiIk het volgende:
Mensen die niet naar Radio49 luisteren nu
Geen kutmuziekquote:
Alles wat ik wilquote:Op maandag 16 januari 2012 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat wel?
En TT ging over het nummer in de vorige TT
Neenquote:
Ieder meisje dat me heeft afgewezen heeft heb ik wel vervloekt of afgezeken.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Whehe. Ik heb die neiging veel minder. Maar wil wel eens achter iemands rug om blijven zeiken. Dus eigenlijk ben ik niet veel beter...
Defuck, die zet ik net opquote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wil graag: I'm Elmo and I know it horen
Dat heb ik ook vaak zat gedaan, is ook best een logische redenatie hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ieder meisje dat me heeft afgewezen heeft heb ik wel vervloekt of afgezeken.
Ik lijk heel aardig maar ik ben echt een naar mens.
Ik lijk heel naar, maar ik ben echt een aardig mensquote:Op maandag 16 januari 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik lijk heel aardig maar ik ben echt een naar mens.
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/quote:Op maandag 16 januari 2012 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Link dan ffs.
lul je het ook aan elkaar met je zwoele stem?
daar was het laatste tijd fckn saai.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:37 schreef SiIk het volgende:
Als jullie nou gewoon allemaal even in het radio topic komen wordt het misschien druk genoeg om een beetje interactief te kunnen gaan doen
De rest van de dag was het best druk hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
daar was het laatste tijd fckn saai.
Oh ik ben dus niet alleen zo rancuneus, dat scheelt.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook vaak zat gedaan, is ook best een logische redenatie hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik wil niks meer met de radio te maken hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:37 schreef SiIk het volgende:
Als jullie nou gewoon allemaal even in het radio topic komen wordt het misschien druk genoeg om een beetje interactief te kunnen gaan doen
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ben dus niet alleen zo rancuneus, dat scheelt.
Het is je al vergeven hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#TeamMiley
Thnx.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/
Y u mad?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil niks meer met de radio te maken hebben.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ik ben dus niet alleen zo rancuneus, dat scheelt.
Dat heeft niks met rancune te maken, eerder met dat je de problemen wat van je afschuiftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil niks meer met de radio te maken hebben.
Relaxte muziek gewoon.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.
En ik zet m weer uit. Silk, wat is deze.
Hey, het beestje heeft ook gevoelens...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:40 schreef SiIk het volgende:
Ik wil niks meer met jullie te maken hebben.
quote:
Het is altijd fijn om te zeggen dat het aan de ander ligt.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat heeft niks met rancune te maken, eerder met dat je de problemen wat van je afschuift
It gets better.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thnx.
En ik zet m weer uit. Silk, wat is deze.
Goed nummer.quote:
Ja zeker.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe jij nummertjes draaien dan?
Wat wil je horen dan?quote:
Begrijpelijk wel.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet veel, ik heb alleen geen zin meer in een hoop trieste users die daar rondhangen.
Huh wat? Als dit door gister komt, dat lag ook aan mij he.. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet veel, ik heb alleen geen zin meer in een hoop trieste users die daar rondhangen.
Ik zal even RHCP draaien.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
http://www.last.fm/user/artijn
Inspiratie voor jou.
Kate Bushquote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inspiratie voor jou.
Nah, ik ga niet ergens rondhangen waar ik geen plezier uithaal. Zonde van mijn tijdquote:Op maandag 16 januari 2012 22:43 schreef arachide. het volgende:
[..]
Huh wat? Als dit door gister komt, dat lag ook aan mij he.. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt.
Your musical compatibility with Artijn is LOWquote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Inspiratie voor jou.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Artijn is LOW
Music you have in common includes Red Hot Chili Peppers, Incubus, Gorillaz, Biffy Clyro and The Offspring.
Ja, ik wilde net weer een beetje gaan rondhangen daar, maar ik zag mijn welkomscomitee al. Dat was genoeg. Ik ben door genoeg gegaan om niet langer aan die zelfkastijding te doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, ik ga niet ergens rondhangen waar ik geen plezier uithaal. Zonde van mijn tijd. Gisteren was de druppel.
Gelukkig nog iemand.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
Silk, ik word opgewonden van je liedjes.
Opgewonden beren..quote:Op maandag 16 januari 2012 22:46 schreef kingtoppie het volgende:
Silk, ik word opgewonden van je liedjes.
Ja maar ik ben ook de perfecte jongen voor jouquote:Op maandag 16 januari 2012 22:47 schreef arachide. het volgende:
Your musical compatibility with Artijn is HIGH
Music you have in common includes The Prodigy, Moby, Editors, Biffy Clyro and Gorillaz.
Wat was er dan, als ik vragen mag?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, ik ga niet ergens rondhangen waar ik geen plezier uithaal. Zonde van mijn tijd. Gisteren was de druppel.
Mocht thuisblijven.quote:
Teveel gezeik, ik wil geen gezeik als ik eindelijk wat tijd heb voor FOK!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:48 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wat was er dan, als ik vragen mag?
Sufjan stevens - john gacy jr, vind je wel leuk nummer denk.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:48 schreef arachide. het volgende:
http://www.last.fm/user/keizerfaye
voor al je gekijk en vergelijk
Ik vind t tof dat je luisterdquote:
Dit ja.quote:
Je luistert toch nietquote:Op maandag 16 januari 2012 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bewijs onze diepe band door dat te draaien waarvan je weet dat ik het wil horen.
Het wordt tijd voor "AVNZMG-RADIO"quote:Op maandag 16 januari 2012 22:51 schreef SiIk het volgende:
Ik vind het in het Radiotopic ook niet geweldig meer. Maar het draaien is gewoon zo leuk af en toe, en toch ook nog een aantal users die ik wel graag mag
"since 5 Jul 2006"quote:
Ik ga het aanmaken.quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenenquote:
Een goede keuze = trouwen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan betekenen
Met talkshows als "Hoe vind ik de ware" "De datingshow" "Het uur van de jankbal"quote:
Wat is het verschil eigenlijk?quote:
En hoe-pest-ik-mijn-ex-weg-met-4-internetvriendenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Met talkshows als "Hoe vind ik de ware" "De datingshow" "Het uur van de jankbal"
Mwaah, als je per se bepaalde nummers wil horen wel ja, maar het fijne aan Last.fm is dat al mijn muziekspelers melden wat ik luister en zodra ik een keer geen zin heb om zelf muziek uit te zoeken lat ik last.fm radio dat doet op basis van wat ik luisterquote:
Ik ga sowieso geen heftige muziekjes draaien nu.quote:
Werkt ook en werkt ook!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, als je per se bepaalde nummers wil horen wel ja, maar het fijne aan Last.fm is dat al mijn muziekspelers melden wat ik luister en zodra ik een keer geen zin heb om zelf muziek uit te zoeken lat ik last.fm radio dat doet op basis van wat ik luister
Als ik geen zin heb om muziek te zoeken laat ik Spotify m'n favorieten afspelen. Staat altijd vanalles tussen wat ik al te lang niet geluisterd hebquote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah, als je per se bepaalde nummers wil horen wel ja, maar het fijne aan Last.fm is dat al mijn muziekspelers melden wat ik luister en zodra ik een keer geen zin heb om zelf muziek uit te zoeken lat ik last.fm radio dat doen op basis van wat ik luister
Klinkt alledrie wel als iets voor jou, alleen dan kunnen we het net ze goed heloef radio noemenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Met talkshows als "Hoe vind ik de ware" "De datingshow" "Het uur van de jankbal"
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ga sowieso geen heftige muziekjes draaien nu.
Not sure yet.quote:
Ik geloof niet in de ware.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Klinkt alledrie wel als iets voor jou, alleen dan kunnen we het net ze goed heloef radio noemen
Maar dan moet ik eerst favorieten aanmaken op Spotify, terwijl ik nu bijna 6 jaar geschiedenis heb op last.fmquote:Op maandag 16 januari 2012 22:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb om muziek te zoeken laat ik Spotify m'n favorieten afspelen. Staat altijd vanalles tussen wat ik al te lang niet geluisterd heb
Dat scheelt wel jaquote:Op maandag 16 januari 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dan moet ik eerst favorieten aanmaken op Spotify, terwijl ik nu bijna 6 jaar geschiedenis heb op last.fm
Ik hoop op de ware.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de ware.
Dat is meer voor vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |