Aightie doet baasheid studie bij inholland.quote:
Ja ik weet, ben het gewendquote:Op maandag 16 januari 2012 21:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, zelfs die niet![]()
Nee, grapje jwt dientje
Beetje raar, vraag me af hoeveel DM's zo iemand nou rondstuurt.quote:
Dat zeg je alleen maar zodat ik me niet kut voel en dat ik denk dat je wat om me geeft wat niet zo is..quote:Op maandag 16 januari 2012 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aaawh.. nu heb ik oprechte medelijden met jesorry
ik heb hem ook gehad. ik heb mijn moeders nummer gegeven.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Beetje raar, vraag me af hoeveel DM's zo iemand nou rondstuurt.
Noted.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden.
Inholland en baasheid in een zinquote:Op maandag 16 januari 2012 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Aightie doet baasheid studie bij inholland.
Stel je voor als al dat poep zou blijven zitten, hoe dik ze dan waren, zouden ze echt stressen vriendquote:
Nee, echt, manquote:Op maandag 16 januari 2012 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar zodat ik me niet kut voel en dat ik denk dat je wat om me geeft wat niet zo is..
Wow, dat ik die troll mogelijkheid over het hoofd zag.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb hem ook gehad. ik heb mijn moeders nummer gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |