Nee. Ik heb nog nooit gefondued en denk ook niet dat we het ooit gaan doen. Thnx!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:59 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb die fonduepan in het effen oranje, maar ik ben niet van plan er ooit mee te gaan fonduen, dus ik ga m wegdoen.
iets voor jou diaan?
Bij de Kringlopen die ik ken kun je er gewoon naartoe gaan en het of bij de balie of bij een aangegeven afgiftepunt (b.v. achter de winkel) afgeven. Dingen als banken e.d. komen ze wel ophalen maar vele winkels hanteren wel de regel dat ze het geen trappen afslepen (i.v.m. de Arbowet)quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Wij hebben een aantal spullen die naar het kringloop kunnen, kastjes en zulks, weet iemand een kringloop in Arnhem waar je de spullen gewoon in kan leveren? Of doen ze dat allemaal zonder afspraak?
http://2switch.nl/?url=co(...)v_a_id=4&nav_b_id=15quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef heaven7 het volgende:
Wij hebben een aantal spullen die naar het kringloop kunnen, kastjes en zulks, weet iemand een kringloop in Arnhem waar je de spullen gewoon in kan leveren? Of doen ze dat allemaal zonder afspraak?
Het moet wel verkoopbaar zijn hè.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:33 schreef heaven7 het volgende:
Dank voor de hulp! Top, rijden we daar morgen met onze zooi heenScheelt weer een afvalpas kopen
Welke is dan wel een goede, waar je grotere foto's ook kan uploaden?quote:
Photobucket bevalt mij erg goed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:55 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Welke is dan wel een goede, waar je grotere foto's ook kan uploaden?
Ze hebben te vaak wat leuks dus ik ga volgende week pas weerquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:51 schreef lady-wrb het volgende:
ow zeg dat nou niet, nu wil ik ook weer naar de kringloop en ik ben morgen vrij dus dan ga ik ook nog.
nu maar duimen dat ze niks leuks hebben
Wormer? Nog wat gescoord? Ik was er onlangs, maar weinig. Rieten mandje en een leuk potje gekocht. Er stond nog wel een groene leren koffer maar ik wist niet of je die bedoelde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:10 schreef lady-wrb het volgende:
jaaaaa, ik ga zo ook maar weer eens richting noppes!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |