Als je dat nog moet vragen, vraag ik me af of je hier wel geschikt voor bentquote:
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:29 schreef Retikid het volgende:
ik had dit gezien is dit msschien goed???? http://muziek.marktplaats(...)jaMc&fta_ind=22&fs=1
Dat is voor mp3.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:29 schreef Retikid het volgende:
ik had dit gezien is dit msschien goed???? http://muziek.marktplaats(...)jaMc&fta_ind=22&fs=1
Ja maar das denk ik wel beter voor die gast om mee te beginnen.quote:
Als je het verschil tussen vinyl, cd of mp3 niet weet kan je maar beter niet beginnenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:31 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Ja maar das denk ik wel beter voor die gast om mee te beginnen.
Kun je wel een grote smoel opzetten (had ook niet anders verwacht van iemand die interessant loopt te doen met een I Love Apple-avatar en ondertussen maar zeven tientjes te spenderen heeft), maar je kunt zelf ook wel op je vingers natellen dat je voor 50 euro geen zak kunt verwachten.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:31 schreef Retikid het volgende:
@ timMer weetik veel als ik het wist zou ik het niet vragen duhhhh
Native Instruments heet dat spul. Doe je je nu gewoon debiel voor of ben je het echt? Ook als je twaalf bent is even nadenken en zelf zoeken niet teveel gevraagd, toch? Zeker niet als je wel bijdehand genoeg bent om een grote mond als een volwassene op te kunnen zetten...quote:Op maandag 16 januari 2012 20:42 schreef Retikid het volgende:
maar negative instruments ziet er erg duur uit en ik wil gew iets simpels ik ben 12 hou van muziek wil graag mixjes maken
Ik draai zelf aardig veel. En zoals ik je bericht lees weet je niet wat je wil. In jouw geval zou ik beginnen met die Hercules DJ Controller. Zit een CD bij met het Pakket Virtual DJ. Dan draai je zeg maar met mp3. Maar de basis principes zijn aanwezig. Om te leren draaien.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:45 schreef Retikid het volgende:
oke ik zie dat je wel hersens hebt oke ik heb al gezocht maar ik startte dit topic omdat ik ff 'info' wou over wat ik 'd8' te kopen
QFW!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:30 schreef trancethrust het volgende:
Voor een remix zou ik een goede geluidskaart en software als ableton aanschaffen, niet een draaitafel.
Het staat mij vrij te reageren waar ik dat wil, dit is namelijk een openbaar forum.quote:Op donderdag 19 januari 2012 19:03 schreef Retikid het volgende:
hey kgv als je dit topic nix vind reageer dan niet ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |