nee hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Jonguh, dat dansje is zwaar ingewikkeld
Ik ken ''m helemaalquote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor
Ik ken het al bijna
Oooh respectquote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor
Ik ken het al bijna
Het lukt haar niet ik word karaokekoning.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie gekke praktijken voor me...
Whut, zou jij dat willen kunnen dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Oooh respect![]()
Maar ik ben ook niet zo handig in dansjes
Dat is weer een anderequote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef Joysa het volgende:
Deze is prettiger om naar te kijken dan die van heloef.
Ze pakt je gewoon... Je hebt niks te willen jij.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lukt haar niet ik word karaokekoning.
Ja maar Heloefje......quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze pakt je gewoon... Je hebt niks te willen jij.
Waar? bij de royco meet?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut, zou jij dat willen kunnen dan?
Die is braverquote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is weer een andere
Ik ken er maar 1 leren hoor....
Ik leer deze
Niks te maaren c_atje.quote:
ja maar die is wel de originelequote:
Ja ik ga Gloria Gaynor doen met Faye, Pet Shop Boys met Naat, Ruby in mijn eentje.quote:
ja dan moet ik wel die andere lerenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar die is wel de originele
En makkelijker
Ow maar wachtDan kan jij dat dansje met me doen
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja dan moet ik wel die andere leren
Mja dat is zo gebeurd
Het is wel erg buiten mijn stijlquote:
Heb jouw versie ook ff bekeken. Die is veel beterquote:Op maandag 16 januari 2012 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is wel erg buiten mijn stijlLaten we er wel wat meer kontenwiebels doorheen gooien !
Komt gewoon door de mooie dames met goede rondingen..quote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Heb jouw versie ook ff bekeken. Die is veel beter, die moet je dansen op de meet
Die rechts voor hequote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Heb jouw versie ook ff bekeken. Die is veel beter, die moet je dansen op de meet
ja is goedquote:Op maandag 16 januari 2012 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is wel erg buiten mijn stijlLaten we er wel wat meer kontenwiebels doorheen gooien !
Ja, rechts en links voor ook welquote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die rechts voor he![]()
![]()
![]()
Ik wil 'm best doen als je mee doet !
Houte plank, zelfs ik kan sexy moves met mijn heupen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, rechts en links voor ook wel![]()
Het is een vrouwendans, ik heb geen tieten om mee te schudden, of flexibele heupen die die bewegingen kunnen maken
klopt, ik ben een houten plank ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Houte plank, zelfs ik kan sexy moves met mijn heupen.
Niemand wilt met mij daggerenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:11 schreef palawan het volgende:
[..]
klopt, ik ben een houten plank ja.
Maar dan moet jij maar dat dansje doen he
Vraag het Pinda, die deed het zelf met mij.quote:
Yeeeequote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel hoor
Ik heb overigens nog nooit gedaggerd
Kom maar langs.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dan wel als jij het dansje met mij doet
Geen ideequote:Op maandag 16 januari 2012 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
Dat nummer is wel heel populair laatste dagen. Maat van me liet de clip zien, later in de kroeg was een meisje het aan het zingen, veel mensen op Facebook die het delen en er over hebben, parodieën, dansjes etc.
Waarom nu ineens als die clip al sinds Juli op YT staat?
nu???quote:
Wat ga je spelen?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik hou ervan
[..]
nu???
Ik ga gamen namelijk
Pakken die hap!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben verliefd op de vrouw die dezelfde rijstijl had als ik, net zo hard rijden, hetzelfde moment inhalen, dezelfde baan kiezen tjah dit moest wel voor het leven geweest zijn.
Veel plezier!quote:
Goed bezig.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Told mom about the 28th. No objections.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben net terug van gamen. 63 kills 9 deaths, yeah!
Haha, tjah had gewoon even mijn auto er voor moeten gooien op de a50. Zucht meisje met de rode peugeot...quote:
MAAK ER EEN TOPIC OVERquote:Op maandag 16 januari 2012 20:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, tjah had gewoon even mijn auto er voor moeten gooien op de a50. Zucht meisje met de rode peugeot...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]Nais, kapsters zijn knap, die leunen zo met hun borsten tegen je hoofd aan terwijl ze je knippen en dan droom je lekker weg... en ze kunnen zo goed hoofdmassages geven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]Dat wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een echte, afgesproken?
Neequote:Op maandag 16 januari 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wist ik al
Nu nog een echte, afgesproken?
Iets met jj nog wat, zie het al voor me "omdat je zo lekker stuurde".quote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
MAAK ER EEN TOPIC OVER![]()
![]()
![]()
Weet je het kenteken nog?
Heb ik alquote:
Merken we hier niets van?quote:
Gewoon doen lulquote:Op maandag 16 januari 2012 20:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Iets met jj nog wat, zie het al voor me "omdat je zo lekker stuurde".
Ik heb er al te vaak een trap in gehad, bevalt prima zoquote:Op maandag 16 januari 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Merken we hier niets van?
Volgens mij krijgt op deze manier ook geen enkele vrouw ze ooit te zien
idem hierquote:Op maandag 16 januari 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet gaan leren maar ik ben te lui ofzo
Geen idee hoe de rest is, maar ik heb stof om over na te denken op momentquote:Op maandag 16 januari 2012 20:37 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, mensen!
Hoe staan de zaken hier?
Deel de stof!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee hoe de rest is, maar ik heb stof om over na te denken op moment
Vertelquote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
DELEN!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:
quote:Vermoedelijk verwant met een woord voor vogel: Latijn avis < pie. *h2eui-, misschien een bn. met de betekenis ‘bij de vogel behorend’. De juiste relaties zijn echter niet duidelijk. Daarom wil Schindler het woord verklaren uit een prepositionele verbinding pie. *h1o-h2(e)u-om ‘wat zich bij de vogel bevindt’ met pie. h1o- ‘dichtbij’.
Nee, maar het etymologisch woordenboek vast welquote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Weet je waar het woord 'average' vandaan komt?
Het is geen ij hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:47 schreef b4kl4p het volgende:
Omdat je aan de buitenkant niet kan zien of het een hij is of een zij!
Van averij (zeg maar als er problemen met een schip zijn). Handelswaar werd altijd gespreid over meerdere schepen, en zo hadden de handelslieden alleen last van de gemiddelde averij.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar het etymologisch woordenboek vast wel
Een konijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:48 schreef b4kl4p het volgende:
Het huppelt door het bos met een machinegeweer ?
Wel een grappig verhaal ja!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Van averij (zeg maar als er problemen met een schip zijn). Handelswaar werd altijd gespreid over meerdere schepen, en zo hadden de handelslieden alleen last van de gemiddelde averij.
Ik vind het wel een mooi verhaal.
Oh jawel. Die falen gewoon.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Niet zo grappig als mijn gejatte moppen.
Ja, laat maar.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken je die mop over Jan en Klaas die naar Engeland gingen?
Die gingen toch niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken je die mop over Jan en Klaas die naar Engeland gingen?
Goedzoquote:
Barry voor jou.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goedzo
De enige mop die ik kon bedenken die slechter was dan die van baklap of hoe hij ook heet.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:58 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Omdat een jood maar 10 vingers heeft
Bek houden trut, knokken?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hai Barry. Ik ben Loka. Wat is jouw probleem?
Yep! Laatst via laatst, via de muur. Heb je superbonken of boenken? Mogen ook drie turtles zijn. Daarna over het klimrek, 10 seconden.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Morgen, om 10 uur, bij jou op het schoolplein?
The fuck heb jij voorn rare fetishquote:Op maandag 16 januari 2012 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yep! Laatst via laatst, via de muur. Heb je superbonken of boenken? Mogen ook drie turtles zijn. Daarna over het klimrek, 10 seconden.
Ik heb vooral stuiters, omdat ik een pauper benquote:Op maandag 16 januari 2012 21:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Yep! Laatst via laatst, via de muur. Heb je superbonken of boenken? Mogen ook drie turtles zijn. Daarna over het klimrek, 10 seconden.
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
The fuck heb jij voorn rare fetish
Hele zak stuiters tegen één superbonk naturala.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb vooral stuiters, omdat ik een pauper ben
Dealquote:Op maandag 16 januari 2012 21:06 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Hele zak stuiters tegen één superbonk naturala.
Mooi kunnen we terug naar die grap waarom een joodse neutrino 10 vingers heeft.quote:
Oh, zo. En gaan er nog meer gesprekken volgen?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
oeps, zat even op TC. Ik heb vandaag met een psychologe gesproken. Das alles voor nu
Yep, kijk er al naar uit om eerlijk te zijn. Ben het onderhand wel een beetje zat zoquote:Op maandag 16 januari 2012 21:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, zo. En gaan er nog meer gesprekken volgen?
Denk het niet, hij stootte per ongeluk iemand haar koffie om. Toen zag hij dat ze wat boeken over human behavior bij zich had en dacht dat het een psychologe was. Hij zei: "Sorry" en liep met een neergebogen hoofd met lichtvochtige ooghoeken het station uit. Opweg naar zijn computer om de stof die hij zojuist tot zich had genomen te overdenken.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:07 schreef Capstan het volgende:
[..]
Oh, zo. En gaan er nog meer gesprekken volgen?
Ja natuurlijk. Mijn buurman vroeg er net nog naar.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:14 schreef b4kl4p het volgende:
Wil er nog iemand weten waarom een neutrino 10 vingers heeft?
9. En: nee.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:14 schreef b4kl4p het volgende:
Wil er nog iemand weten waarom een neutrino 10 vingers heeft?
Omdat een douche 11 gaten heeft!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Mijn buurman vroeg er net nog naar.
Wel een beetje karig verhaal zo. Wat heeft je ertoe bewogen, hoe ben je er terecht gekomen, en wat is het doel ervan?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep, kijk er al naar uit om eerlijk te zijn. Ben het onderhand wel een beetje zat zo
Ik ben mn oude ik gewoon zat, met al die angsten en zo. Ik wil weer vooruit in het leven en niet langer stil blijven hangen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wel een beetje karig verhaal zo. Wat heeft je ertoe bewogen, hoe ben je er terecht gekomen, en wat is het doel ervan?
Waarom moest ik lachenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zodat hij door zeven negers tegelijk...
ach, je begrijpt wel waar ik naartoe wil
b4kl4p en de zeven zwarte dwerginnen, lijkt me een mooi verhaal.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Zodat hij door zeven negers tegelijk...
ach, je begrijpt wel waar ik naartoe wil
Hoax, want dwerg kan een man en vrouw zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:21 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
b4kl4p en de zeven zwarte dwerginnen, lijkt me een mooi verhaal.
Dwergerinnen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:21 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
b4kl4p en de zeven zwarte dwerginnen, lijkt me een mooi verhaal.
Ligt eraan welke bron je gebruiktquote:Op maandag 16 januari 2012 21:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoax, want dwerg kan een man en vrouw zijn.
Hmm ja klopt ook, maar dwergerin of dwergin klinkt gewoon niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh dat bedoel je. Het is wel Elfin.
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben mn oude ik gewoon zat, met al die angsten en zo. Ik wil weer vooruit in het leven en niet langer stil blijven hangen.
ja maar dwergin niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Hoax, want dwerg kan een man en vrouw zijn.
Nee, niet via de huisarts, gewoon via de instelling waar ik al onder behandeling benquote:Op maandag 16 januari 2012 21:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]![]()
Blijft de vraag hoe je er terechtgekomen bent? Via je huisarts of wat?
Dan beginnen straks zeker overal de metaaldetectors te piepenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:28 schreef kutkloon7 het volgende:
nu heb ik rare plaatjes in mijn hoofd
Een dwarsdoorsnede van de bevolking. Hier zijn ze dus twee keer zo kort dan in het echt.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef b4kl4p het volgende:
Zijn er hier op fok ook dwergen eigenlijk?
Aan jezelf (laten) werken doe je zoquote:Op maandag 16 januari 2012 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, niet via de huisarts, gewoon via de instelling waar ik al onder behandeling ben
Mijn moeder heeft vanochtend toen ik me een uur had verslapen 'voor de laatste keer' een briefje geschreven dat ik naar de doc moest, relaxte oudersquote:
Waar heb je last van dan? Geheugenproblemen?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vanochtend toen ik me een uur had verslapen 'voor de laatste keer' een briefje geschreven dat ik naar de doc moest, relaxte ouders
Jongetjes die een briefje door hun ouders laten schrijven ipv gewoon de ballen te hebben om te zeggen dat je je verslapen hadquote:Op maandag 16 januari 2012 21:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft vanochtend toen ik me een uur had verslapen 'voor de laatste keer' een briefje geschreven dat ik naar de doc moest, relaxte ouders
Moeten ze maar niet zo'n nazi-beleid hebben op school.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jongetjes die een briefje door hun ouders laten schrijven ipv gewoon de ballen te hebben om te zeggen dat je je verslapen had
Jij vindt het leuk om naar de leerplichtambtenaar geroepen te worden?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jongetjes die een briefje door hun ouders laten schrijven ipv gewoon de ballen te hebben om te zeggen dat je je verslapen had
Ik spijbelde veel en ben er nog nooit naar toe geroepen. Je moet gewoon goed spijbelenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om naar de leerplichtambtenaar geroepen te worden?
Sowieso beleid hebbenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:35 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet zo'n nazi-beleid hebben op school.
Als ik nog 1 uur spijbel moet ik naar Halt. Dusja...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik spijbelde veel en ben er nog nooit naar toe geroepen. Je moet gewoon goed spijbelen.
Vroeger sneakte je via het deurtje achterom van de kelder van het gebouw naar binnen om zo geheel onopgemerkt ineens alsnog ten tonele te verschijnenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:34 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
nazi'squote:Op maandag 16 januari 2012 21:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sowieso beleid hebben
Mensen
TS
Godwins__!
Jep, is mij ook altijd gelukt. Chille leraren die me liever kwijt dan rijk warenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik spijbelde veel en ben er nog nooit naar toe geroepen. Je moet gewoon goed spijbelen.
Tja wij hebben een halve vlinder die door het schoolgebouw patrouilleert en iedereen in hun kraag vat die een uurtje niet op school is geweest.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vroeger sneakte je via het deurtje achterom van de kelder van het gebouw naar binnen om zo geheel onopgemerkt ineens alsnog ten tonele te verschijnen
1 minuut voor het einde van de les binnen komen wandelen en ten alle tijd volhouden dat je te laat was en helemaal niet een hele spijbelde...quote:Op maandag 16 januari 2012 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vroeger sneakte je via het deurtje achterom van de kelder van het gebouw naar binnen om zo geheel onopgemerkt ineens alsnog ten tonele te verschijnen
Als je school geen kelder had kon je het dus wel vergetenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vond het best grappig daar eigenlijk, stelletje halve tamme denkt dat ik de waarheid ga spreken met mijn moeder naast me! Gekken!quote:Op maandag 16 januari 2012 21:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om naar de leerplichtambtenaar geroepen te worden?
Medespijbelaarquote:Op maandag 16 januari 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vond het best grappig daar eigenlijk, stelletje halve tamme denkt dat ik de waarheid ga spreken met mijn moeder naast me! Gekken!
Tja bij mij kwam hij gelukkig op school, en was het niet eens serieus genoeg om een aantekening te maken uiteindelijk. Maar dat wil ik wel graag zo houden.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vond het best grappig daar eigenlijk, stelletje halve tamme denkt dat ik de waarheid ga spreken met mijn moeder naast me! Gekken!
Ja. Vast.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
Maar.
Bij mijn volgende opleiding ga ik minder spijbelen
Minder moet bijna wel lukkenquote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja. Vast.
NOT
Oke. Toch wel. Als de motivatie terug is.
De hele week gewoon gespijbeld af en toequote:Op maandag 16 januari 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Minder moet bijna wel lukken
Zoveel uur als ik spijbelde hebben sommige opleidingen niet eens
Waarom niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Jongens, ik zit te denken om wat makkelijker over seks te denken, sneller de kleren uit zegmaar, is dat een goed idee?
Jaquote:Op maandag 16 januari 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Jongens, ik zit te denken om wat makkelijker over seks te denken, sneller de kleren uit zegmaar, is dat een goed idee?
We hebben meer info over de huidige situatie nodig.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ehh?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
We hebben meer info over de huidige situatie nodig.
Zo blijf je natuurlijk eeuwig maagd. Doe gewoon waar je zin in hebt.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onbekend terrein, ik ben daar onbewust een schijt-luis in denk ik... Dus vandaar!
Als ik jou was zou ik beginnen met iedere avondquote:Op maandag 16 januari 2012 21:42 schreef kingtoppie het volgende:
Ja dat is het probleem, ik ontwijk shit, en weet niet zo goed wat ik wil dus. Maar misschien is dat het onbekende wat me dan dus tegenhoudt.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo blijf je natuurlijk eeuwig maagd. Doe gewoon waar je zin in hebt.
Nee, helaas.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik beginnen met iedere avond
Overigens, heb je ook iemand om samen je kleren mee uit te trekken dan? Voor zeg maar, de volgende stap?
Makkelijk gezegd.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo blijf je natuurlijk eeuwig maagd. Doe gewoon waar je zin in hebt.
quote:Det är en svettig älg i skogen
Goed punt wel. Of je moet dagelijks naar de hoeren gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik beginnen met iedere avond
Overigens, heb je ook iemand om samen je kleren mee uit te trekken dan? Voor zeg maar, de volgende stap?
Niet als je niet weet wat het is.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:53 schreef ValHallen het volgende:
TT blijft trouwens de hele dag in je hoofd hangen.
Mag ik alle lelijke covers hier ook plaatsen?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:53 schreef ValHallen het volgende:
TT blijft trouwens de hele dag in je hoofd hangen.
Dit zou nu weer zo'n onderwerp zijn voor PUB, daar zouden ze ook allemaal zeggen gaaf cool joh.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo dom ben he.quote:
Meisje op 0:14 is wel zwaar raakbaar.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik zo dom ben he.
Er zitten wel meer zwaar raakbare dames in die clipquote:Op maandag 16 januari 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Meisje op 0:14 is wel zwaar raakbaar.
Dat sowieso.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Er zitten wel meer zwaar raakbare dames in die clip
Hij ziet er wel een beetje gay uit.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
Die Michel Telo kan zich echt een slag in de rondte neuken als ik dat publiek zo zie.
En hij ziet er niet eens zo bijzonder goed uit. Daarom alleen is het een baas.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
Die Michel Telo kan zich echt een slag in de rondte neuken als ik dat publiek zo zie.
Van die extreem beschermd opgevoedde Braziliaantjes die 2 uur over hun make-up doen en dan ook nog eens heel klein zijnquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij ziet er wel een beetje gay uit.
Nee een beetje een 13 in een dozijn gast, maar wel een goede uitstraling.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En hij ziet er niet eens zo bijzonder goed uit. Daarom alleen is het een baas.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
Ik zou hem classificeren als schattig.
A. Deden Nederlandse vrouwen dat maar eens.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van die extreem beschermd opgevoedde Braziliaantjes die 2 uur over hun make-up doen en dan ook nog eens heel klein zijn
fixedquote:Op maandag 16 januari 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
Ik zou hem classificeren als raakbaar genoeg.
Dat een baas noemen.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En hij ziet er niet eens zo bijzonder goed uit. Daarom alleen is het een baas.
Ik vind hem totaal niet schattig overkomen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:01 schreef debeterebob het volgende:
Ik zou hem classificeren als schattig.
?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
Tevens, brazilië
Ik heb me nog nooit in een land zo lekker gevoeld als daar
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat een baas noemen.
Dit is een baas.
De grote baas aller tijden!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat een baas noemen.
Dit is een baas.
Amen broeder.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
A. Deden Nederlandse vrouwen dat maar eens.
B. Klein is fijn.
C. Dat ze beschermd zijn opgevoed maakt ze niet minder neukbaar.
eensjquote:Op maandag 16 januari 2012 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat een baas noemen.
Dit is een baas.
Ze hebben daar enge spinnenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:03 schreef arachide. het volgende:
Tevens, brazilië
Ik heb me nog nooit in een land zo lekker gevoeld als daar
Ik ookquote:Op maandag 16 januari 2012 21:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onbekend terrein, ik ben daar onbewust een schijt-luis in denk ik... Dus vandaar!
quote:
Ik voelde dit aankomen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
A. /B. waarom kies je dan mij uit?
C. True that.
Dat is anders.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
C. True that.
D. ze snappen niks van de wereld en nemen nooit initiatief.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
C. True that.
Ik was gewoon even benieuwd. Niet dat zo'n meiske kans maakt want ik ben de leukste, bah-ha-ha!quote:
Daarom Rusland en Russenquote:
Het mooiste Russische volkslied is ooit gezongen in Friesland!quote:
Dat hebben mannen zelf veroorzaakt anders.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
D. ze snappen niks van de wereld en nemen nooit initiatief.
Komt door beschermende opvoeding van Braziliaanse kindertjes. Daarom ga ik nog altijd voor Nederlandse meisjes.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben mannen zelf veroorzaakt anders.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Komt door beschermende opvoeding van Braziliaanse kindertjes. Daarom ga ik nog altijd voor Nederlandse meisjes.
Nou Nederlandse vrouwen zijn anders een stuk initiatiefrijker dan vrouwen uit dat soort landen,quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat komt omdat mannen vrouwen (hoe lelijk ook) toch wel aandacht geven, ze hoeven alleen de beste uit te kiezen.
Maar nog steeds verdomde lui.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou Nederlandse vrouwen zijn anders een stuk initiatiefrijker dan vrouwen uit dat soort landen,
Valt ook nog wel een keer mee. Enige is dat vrouwen in uitgaanscircuit minder inititatief nemen vaak, maar daar buiten valt het toch reuze mee?quote:
Dakar/dartsen kijken en studeren zou beste zijn:Dquote:Op maandag 16 januari 2012 22:15 schreef heloef het volgende:
FOK!ken en voetbal kijken in bed, beter gaat het niet worden.
Nederlandse vrouwen worden juist gezien als 1 van de knapste vrouwen ter wereld.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
Buitenlandse vrouwen zeggen dat nederlandse mannen er geen fuck van bakken en niet to the point zijn... En buitenlandse mannen vinden ook niks aan nederlandse vrouwen.
Volgens mij verneuken we het een beetje voor onszelf in nederland.
Zeg ik dat dan?quote:
Nou ik dacht dat Nederlandse mannen juist te direct waren en te weinig romantisch...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
Buitenlandse vrouwen zeggen dat nederlandse mannen er geen fuck van bakken en niet to the point zijn... En buitenlandse mannen vinden ook niks aan nederlandse vrouwen.
Volgens mij verneuken we het een beetje voor onszelf in nederland.
Maar wel verwend, hoor ik altijd.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen worden juist gezien als 1 van de knapste vrouwen ter wereld.
Vooral dat ze altijd grote bek hebben.Kutwijven moeten eens luisterenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Maar wel verwend, hoor ik altijd.
Dat ook ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Maar wel verwend, hoor ik altijd.
Nee hoor, laatst zo'n onderzoek gelezen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen worden juist gezien als 1 van de knapste vrouwen ter wereld.
Brofist, bro.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee. Ik neem het even voor je op.
Dat 'onderzoek' heb ik ook gelezen. Stond in de Panorama ofzoquote:Op maandag 16 januari 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst zo'n onderzoek gelezen.
Ze vonden ze slonzig en slecht gekleed, on sexy vanwege te "kuise" kleding.
Het innerlijk beviel ze wel een stuk beter.
Wuuut, dat is echt het omgekeerde van wat ik altijd hoor. Maar het maakt denk ik ook wel uit of het gaat over de Nederlandse vrouwen in het buitenland of de Nederlandse vrouwen in Nederland.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, laatst zo'n onderzoek gelezen.
Ze vonden ze slonzig en slecht gekleed, on sexy vanwege te "kuise" kleding.
Het innerlijk beviel ze wel een stuk beter.
Er is ook niks mis met ze, maar initiatiefrijk dat ook weer niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:20 schreef debeterebob het volgende:
Weinig mis met Nederlandse vrouwen, behalve dat ze soms een beetje te arrogant zijn.
Been there. Done that, Engels met Turks werkte averechts....quote:Op maandag 16 januari 2012 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het stom dat je positiever behandeld wordt als je doet alsof je buitenlander bent.. Moet je maar eens engels gaan praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buiten de eerste stap, zijn ze in een relatie toch wel tamelijk gelijkwaardig.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met ze, maar initiatiefrijk dat ook weer niet.
Ik heb dan ook alleen over die eerste stap he.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Buiten de eerste stap, zijn ze in een relatie toch wel tamelijk gelijkwaardig.
Ik vergeef eigenlijk best veel dingenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het jammer dat ik weinig vergevingsgezinde vrouwen ken.
Ik ken er ook weinig tot geen. Misschien hebben vrouwen die eigenschap gewoon niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het jammer dat ik weinig vergevingsgezinde vrouwen ken.
Dan zijn we eens. Ik bedoelde dat vrouwen uit Brazilie bijvoorbeeld in een relatie ook aardig aanhankelijk zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb dan ook alleen over die eerste stap he.
Voor de rest is het inderdaad veel gelijkwaardig.
Ja, als jij nu gaat zeggen dat je vergevingsgezind bent, snap ik de wereld niet meerquote:Op maandag 16 januari 2012 22:25 schreef arachide. het volgende:
Ik ben best vergevingsgezind, dat zien jullie alleen niet omdat ik altijd mijn exen afzeik
Oh dat wel natuurlijk, dan kan je beter een zelfstandige Nederlandse hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan zijn we eens. Ik bedoelde dat vrouwen uit Brazilie bijvoorbeeld in een relatie ook aardig aanhankelijk zijn.
Ik ben alleen een vuil rancuneus kutwijf als je het verdientquote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, als jij nu gaat zeggen dat je vergevingsgezind bent, snap ik de wereld niet meer
Hey man.quote:
Je word de nieuwe Mlig?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, als jij nu gaat zeggen dat je vergevingsgezind bent, snap ik de wereld niet meer
Whehe. Ik heb die neiging veel minder. Maar wil wel eens achter iemands rug om blijven zeiken. Dus eigenlijk ben ik niet veel beter...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben alleen een vuil rancuneus kutwijf als je het verdient
Vergane glorie. Dit blijft hun allerbeste nummerquote:Op maandag 16 januari 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
Verdomme, red hot chili peppers, geile band dat je der bent.
Is dat positief bedoeld, heloef? Anders snap ik de wereld niet meer...quote:Op maandag 16 januari 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Hey man.
[..]
Je word de nieuwe Mlig?
Ik ben iets vergelijkbaars, maar het liefst tegen mensen die het niet verdienen.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben alleen een vuil rancuneus kutwijf als je het verdient
Sir psycho sexy that is me, sometimes i find i need to screammmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 16 januari 2012 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vergane glorie. Dit blijft hun allerbeste nummer![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:27 schreef kingtoppie het volgende:
Verdomme, red hot chili peppers, geile band dat je der bent.
Wat draaien ze.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:30 schreef SiIk het volgende:
Mensen die niet naar Radio49 luisteren nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |