nee hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef palawan het volgende:
[..]
Jonguh, dat dansje is zwaar ingewikkeld
Ik ken ''m helemaalquote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor
Ik ken het al bijna
Oooh respectquote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee hoor
Ik ken het al bijna
Het lukt haar niet ik word karaokekoning.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie gekke praktijken voor me...
Whut, zou jij dat willen kunnen dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef palawan het volgende:
[..]
Oooh respect![]()
Maar ik ben ook niet zo handig in dansjes
Dat is weer een anderequote:Op maandag 16 januari 2012 19:57 schreef Joysa het volgende:
Deze is prettiger om naar te kijken dan die van heloef.
Ze pakt je gewoon... Je hebt niks te willen jij.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Het lukt haar niet ik word karaokekoning.
Ja maar Heloefje......quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel.quote:Op maandag 16 januari 2012 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze pakt je gewoon... Je hebt niks te willen jij.
Waar? bij de royco meet?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Whut, zou jij dat willen kunnen dan?
Die is braverquote:Op maandag 16 januari 2012 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is weer een andere
Ik ken er maar 1 leren hoor....
Ik leer deze
Niks te maaren c_atje.quote:
ja maar die is wel de originelequote:
Ja ik ga Gloria Gaynor doen met Faye, Pet Shop Boys met Naat, Ruby in mijn eentje.quote:
ja dan moet ik wel die andere lerenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar die is wel de originele
En makkelijker
Ow maar wachtDan kan jij dat dansje met me doen
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja dan moet ik wel die andere leren
Mja dat is zo gebeurd
Het is wel erg buiten mijn stijlquote:
Heb jouw versie ook ff bekeken. Die is veel beterquote:Op maandag 16 januari 2012 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is wel erg buiten mijn stijlLaten we er wel wat meer kontenwiebels doorheen gooien !
Komt gewoon door de mooie dames met goede rondingen..quote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Heb jouw versie ook ff bekeken. Die is veel beter, die moet je dansen op de meet
Die rechts voor hequote:Op maandag 16 januari 2012 20:04 schreef palawan het volgende:
[..]
Heb jouw versie ook ff bekeken. Die is veel beter, die moet je dansen op de meet
ja is goedquote:Op maandag 16 januari 2012 20:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is wel erg buiten mijn stijlLaten we er wel wat meer kontenwiebels doorheen gooien !
Ja, rechts en links voor ook welquote:Op maandag 16 januari 2012 20:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Die rechts voor he![]()
![]()
![]()
Ik wil 'm best doen als je mee doet !
Houte plank, zelfs ik kan sexy moves met mijn heupen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:09 schreef palawan het volgende:
[..]
Ja, rechts en links voor ook wel![]()
Het is een vrouwendans, ik heb geen tieten om mee te schudden, of flexibele heupen die die bewegingen kunnen maken
klopt, ik ben een houten plank ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Houte plank, zelfs ik kan sexy moves met mijn heupen.
Niemand wilt met mij daggerenquote:Op maandag 16 januari 2012 20:11 schreef palawan het volgende:
[..]
klopt, ik ben een houten plank ja.
Maar dan moet jij maar dat dansje doen he
Vraag het Pinda, die deed het zelf met mij.quote:
Yeeeequote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel hoor
Ik heb overigens nog nooit gedaggerd
Kom maar langs.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar dan wel als jij het dansje met mij doet
Geen ideequote:Op maandag 16 januari 2012 20:20 schreef VacaLoca het volgende:
Dat nummer is wel heel populair laatste dagen. Maat van me liet de clip zien, later in de kroeg was een meisje het aan het zingen, veel mensen op Facebook die het delen en er over hebben, parodieën, dansjes etc.
Waarom nu ineens als die clip al sinds Juli op YT staat?
nu???quote:
Wat ga je spelen?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik hou ervan
[..]
nu???
Ik ga gamen namelijk
Pakken die hap!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben verliefd op de vrouw die dezelfde rijstijl had als ik, net zo hard rijden, hetzelfde moment inhalen, dezelfde baan kiezen tjah dit moest wel voor het leven geweest zijn.
Veel plezier!quote:
Goed bezig.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Told mom about the 28th. No objections.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben net terug van gamen. 63 kills 9 deaths, yeah!
Haha, tjah had gewoon even mijn auto er voor moeten gooien op de a50. Zucht meisje met de rode peugeot...quote:
MAAK ER EEN TOPIC OVERquote:Op maandag 16 januari 2012 20:29 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, tjah had gewoon even mijn auto er voor moeten gooien op de a50. Zucht meisje met de rode peugeot...
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]Nais, kapsters zijn knap, die leunen zo met hun borsten tegen je hoofd aan terwijl ze je knippen en dan droom je lekker weg... en ze kunnen zo goed hoofdmassages geven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
[..]Dat wist ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog een echte, afgesproken?
Neequote:Op maandag 16 januari 2012 20:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wist ik al
Nu nog een echte, afgesproken?
Iets met jj nog wat, zie het al voor me "omdat je zo lekker stuurde".quote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
MAAK ER EEN TOPIC OVER![]()
![]()
![]()
Weet je het kenteken nog?
Heb ik alquote:
Merken we hier niets van?quote:
Gewoon doen lulquote:Op maandag 16 januari 2012 20:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Iets met jj nog wat, zie het al voor me "omdat je zo lekker stuurde".
Ik heb er al te vaak een trap in gehad, bevalt prima zoquote:Op maandag 16 januari 2012 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Merken we hier niets van?
Volgens mij krijgt op deze manier ook geen enkele vrouw ze ooit te zien
idem hierquote:Op maandag 16 januari 2012 20:37 schreef kingtoppie het volgende:
Ik moet gaan leren maar ik ben te lui ofzo
Geen idee hoe de rest is, maar ik heb stof om over na te denken op momentquote:Op maandag 16 januari 2012 20:37 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond, mensen!
Hoe staan de zaken hier?
Deel de stof!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee hoe de rest is, maar ik heb stof om over na te denken op moment
Vertelquote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
DELEN!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
quote:
quote:Vermoedelijk verwant met een woord voor vogel: Latijn avis < pie. *h2eui-, misschien een bn. met de betekenis ‘bij de vogel behorend’. De juiste relaties zijn echter niet duidelijk. Daarom wil Schindler het woord verklaren uit een prepositionele verbinding pie. *h1o-h2(e)u-om ‘wat zich bij de vogel bevindt’ met pie. h1o- ‘dichtbij’.
Nee, maar het etymologisch woordenboek vast welquote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Weet je waar het woord 'average' vandaan komt?
Het is geen ij hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:47 schreef b4kl4p het volgende:
Omdat je aan de buitenkant niet kan zien of het een hij is of een zij!
Van averij (zeg maar als er problemen met een schip zijn). Handelswaar werd altijd gespreid over meerdere schepen, en zo hadden de handelslieden alleen last van de gemiddelde averij.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, maar het etymologisch woordenboek vast wel
Een konijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:48 schreef b4kl4p het volgende:
Het huppelt door het bos met een machinegeweer ?
Wel een grappig verhaal ja!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:49 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Van averij (zeg maar als er problemen met een schip zijn). Handelswaar werd altijd gespreid over meerdere schepen, en zo hadden de handelslieden alleen last van de gemiddelde averij.
Ik vind het wel een mooi verhaal.
Oh jawel. Die falen gewoon.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:50 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Niet zo grappig als mijn gejatte moppen.
Ja, laat maar.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken je die mop over Jan en Klaas die naar Engeland gingen?
Die gingen toch niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken je die mop over Jan en Klaas die naar Engeland gingen?
Goedzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |