Vormer heeft zich heel sterk ontwikkeld bij Roda en is voor dit Feyenoord zeker wel een toegevoegde waarde, mocht Karim deze zomer vertrekken heb je alvast wat achter de hand, anders ben je dan gewoon te laat.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:12 schreef Stevenzenl het volgende:
Vormer is een overbodige aankoop imo. Zeker als je kijkt welk niveau Feyenoord nastreeft, een Vormer maakt je niet beter, alleen nuttig voor op de bank.
Vormer was de laatste weken echt goed bezig. Hij begon zelfs geregeld te scoren. Hij heeft wel meer diepgang dan de andere middenvelders. Maar anderzijds loopt hij wel iets (te) veel de bal. En heb weinig afstandsschoten van hem gezien. En zijn vriendin is een pluspunt.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vormer heeft zich heel sterk ontwikkeld bij Roda en is voor dit Feyenoord zeker wel een toegevoegde waarde, mocht Karim deze zomer vertrekken heb je alvast wat achter de hand, anders ben je dan gewoon te laat.
Prima versterking.
Countertroll? Ik trollde overigens niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede troll Steven. Vormer kan zelfs makkelijk strootman vervangen.
Vormer niet goed genoeg voor de basis van een club als feijenoord vindenquote:Op maandag 16 januari 2012 18:26 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Countertroll? Ik trollde overigens niet.
Ik zie het niet echt als troll, hij mag toch van mening zijn dat Vormer overbodig is bij Feyenoord ?quote:Op maandag 16 januari 2012 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede troll Steven. Vormer kan zelfs makkelijk strootman vervangen.
Kanquote:Op maandag 16 januari 2012 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt als troll, hij mag toch van mening zijn dat Vormer overbodig is bij Feyenoord ?
Ik vind het een troll. Mag ik ook vinden. Zo krijgen natuurlijk kettingreactie dus stop discussie.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt als troll, hij mag toch van mening zijn dat Vormer overbodig is bij Feyenoord ?
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan
Als hij dat daadwerkelijk meent kan hij beter niet meer posten in VBL.
Vast wel, Otman Bacardi past goed bij Feyenoord.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het al zeker dat Bakkal transfervrij naar feyenoord komt in de zomer dan?
Bakkal zie ik nog niet zo snel blijven en Karim zou ook zomaar verkocht kunnen worden, en als je daar niet op voorbereid bent dan heb je in de zomer een probleem aangezien je dan vaak transfersommen moet neerleggen voor spelers en we dat niet kunnen.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Naja, je kan gaan lopen mekkeren dat ik het een troll vind. Ten koste van wie moet hij in de basis komen? Daarnaast weet ik overigens niet of Goossens al rond is met Feyenoord, maar dat is tenminste een speler waar je wat aan hebt. Bij een middenveld met El Ahmadi, Clasie en Bakkal heb je niks aan Vormer.
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan
Als hij dat daadwerkelijk meent kan hij beter niet meer posten in VBL.
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het al zeker dat Bakkal transfervrij naar feyenoord komt in de zomer dan?
De kans is groot dat El Ahmadi en Bakkal vertrekken.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:33 schreef Stevenzenl het volgende:
Naja, je kan gaan lopen mekkeren dat ik het een troll vind. Ten koste van wie moet hij in de basis komen? Daarnaast weet ik overigens niet of Goossens al rond is met Feyenoord, maar dat is tenminste een speler waar je wat aan hebt. Bij een middenveld met El Ahmadi, Clasie en Bakkal heb je niks aan Vormer.
Kijk, Vrij baan voor Vormer.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:36 schreef Guidetti het volgende:
[..]
[..]
De kans is groot dat El Ahmadi en Bakkal vertrekken.
El Ahmadi staat niet onwelwillend tegen een verlening. En sowieso contract tot 2013quote:Op maandag 16 januari 2012 18:36 schreef Guidetti het volgende:
[..]
[..]
De kans is groot dat El Ahmadi en Bakkal vertrekken.
Die hebben ook vrijwel allemaal een transferbudget.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar als Vormer naar PSV of Ajax was gekomen was het plotseling een waardeloze speler. Zegt toch genoeg dat de top van de Eredivisie Vormer lekker naar Feyenoord lieten gaan?
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar als Vormer naar PSV of Ajax was gekomen was het plotseling een waardeloze speler. Zegt toch genoeg dat de top van de Eredivisie Vormer lekker naar Feyenoord lieten gaan?
Onzin Twente wou hem hebben.quote:Op maandag 16 januari 2012 18:39 schreef Stevenzenl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |