True, ik blijf gewoon hierquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Biologie kan je thuis ook doen, denk ik altijd.
Je had vandaag recht toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker uurtje wachten voor een extra collegeFML.
Ja de eerste. Echt wat een kankervak is dat. Waarom geven ze dat tochquote:
En je deed welke opleiding ookalweer?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja de eerste. Echt wat een kankervak is dat. Waarom geven ze dat toch
Ging wel oke tho.
CE, HES Bijlmer.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En je deed welke opleiding ookalweer?
Altijd fijn.quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:58 schreef Ethanolic het volgende:
Lekker uurtje wachten voor een extra collegeFML.
Commerciele Economie.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neenee niet welke school je zit alleen de opleiding. Wat is CE?
Ik ben niet lui, ik heb gewoon een andere levensstijl.quote:
Die smoes zou ik ook gebruikenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ben niet lui, ik heb gewoon een andere levensstijl.![]()
Volgens mijn biologische klok niet.quote:
Maandag: Half 7 's avonds.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die smoes zou ik ook gebruikenWelke dagen heb je eigenlijk school? (m.a.w. die paar uurtjes bio)
Wrijf het er nog even inquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarbij kan ik me wel voorstellen dat je recht hebt tho
Dit is niet de instelling die wij zoeken, jongeman.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef heloef het volgende:
School is wel een feest, een beetje series kijken tot half 6.
Chille tijden hoorquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Maandag: Half 7 's avonds.
Vrijdag: Half 11 's ochtends.
Vind je ja? M'n vriendin doet toerisme aan inholland diemen en dát is pas een pretopleiding ik zeg 't jequote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wrijf het er nog even in
't Is echt een pretopleiding
Ligt eraan welke series.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:42 schreef heloef het volgende:
School is wel een feest, een beetje series kijken tot half 6.
Ik moest eerst de avond daarvoor altijd werken tot 1 uur, eer ik thuis was en in mijn bed lag was het dan 3/4 uur. Shit werkte niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chille tijden hoorDat ene dagje dat je voor 12 uur je bed uit moet.
Er zijn presentaties, een mens moet wat.quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit is niet de instelling die wij zoeken, jongeman.
quote:
Nooit gekeken, ben ik nu raar?quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Blue Mountain State
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |