Whehehehe.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Juminelle en d'r hamsters, het mocht 1 dagje duren.
Ik ben er voor je hoor skatje.quote:
Whehequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Juminelle en d'r hamsters, het mocht 1 dagje duren.
Thanks krio, ga 'm binnenkort zeker luisterenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehehehe.
[..]
Ik ben er voor je hoor skatje.
Tevens kekke instrumentale mixtape: http://www.youtube.com/dropxlife
The Weeknd (aka Abel Tesfaye) shares ?Initiation? co-producer DropxLife?s mixtape ?Furthur.? Diehard Drake fans will also note that he thanked DropxLife in the liner notes of his latest album Take Care. If you enjoy the laid back production of The Weeknd tapes, Further should work well for your collection.
Jijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb vandaag onder de zonnebank gelegen. Like an aesthetic mawfakkah.
[ afbeelding ]
Nu ben je bruiner dan ik?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Haha pas maar op, dadelijk haalt ie net als mijn hond de hamster door de tralie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik denk dat hij inderdaad niet lang blijft leven hierM'n hond likt letterlijk haar bek af zodra ze de hamster ziet lopen
Dan trek je misschien teveel aan je nek, heb je een verkeerde houding (holle rug) of is je rug niet sterk genoeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Volgensmij gaat er iets niet goed als ik sit ups doen want na de training had ik aan de rechterkant in mn rug pijn, en nu weerEn niet het soort van spierpijn.
Ik moest even effen worden zeg maar.quote:
Ai, had ik ook toen ik m'n rug overbelast had. Bij mij lag het niet aan de situps maar als ik die deed voelde ik het wel. Voorzichtig doen vasje.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Volgensmij gaat er iets niet goed als ik sit ups doen want na de training had ik aan de rechterkant in mn rug pijn, en nu weerEn niet het soort van spierpijn.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Whut, hoe danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha pas maar op, dadelijk haalt ie net als mijn hond de hamster door de tralie.
Dont hate bruh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Meh, maar ik doe helemaal niet zoveel ofzo dat het overbelast kan zijn. Wel slaap ik in een rare houding dat ik m'n rug wel voel 's ochtendsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Ai, had ik ook toen ik m'n rug overbelast had. Bij mij lag het niet aan de situps maar als ik die deed voelde ik het wel. Voorzichtig doen vasje.
Ah, moet ik ook nog doen ja. Mijn bil is gewoon spierwit tegenover de restquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik moest even effen worden zeg maar.
pquote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, moet ik ook nog doen ja. Mijn bil is gewoon spierwit tegenover de rest
That can't be good.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Meh, maar ik doe helemaal niet zoveel ofzo dat het overbelast kan zijn. Wel slaap ik in een rare houding dat ik m'n rug wel voel 's ochtends
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dont hate bruh.'t Is dat jij het bent anders had ik een Azis video gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog steeds bouwvakkerstanlines van september/oktober.![]()
full stops and exclamation marks
Met poot en bek door de tralies getrokken en opgevreten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Whut, hoe dan?
Nah, ze is wel heel lief voor hem tho. Ze geeft hem telkens kusjes, maar ik ben bang dat ze opeens een keer 'hap' zegt en dat die hamster dan verdwenen is
Oh ja?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, moet ik ook nog doen ja. Mijn bil is gewoon spierwit tegenover de rest
Oh en ik heb vandaag ook mijn borstels laten epileren en mijn nagels gedaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:44 schreef krioro het volgende:
't Is dat jij het bent anders had ik een Azis video gepost.
Aw, arm beestjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met poot en bek door de tralies getrokken en opgevreten.
Doe ik allemaal zelf. Al overweeg ik de brows te gaan laten doen, zo'n kutwerk is dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Oh en ik heb vandaag ook mijn borstels laten epileren en mijn nagels gedaan. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |