Ow ja?... hmm dat is niet heel erg prettig...quote:Op maandag 16 januari 2012 17:12 schreef kingjotte het volgende:
Volgens mij heb je hier toestemming voor nodig?
Lol nee je bent net niet Belg genoeg, Al helemaal geen Nederlander meer, maar nog geen Belgquote:Op maandag 16 januari 2012 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kom uit Limburg, behoor ik dan ook tot je doelgroep?
Wat dan wel?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:37 schreef Gosert het volgende:
[..]
Lol nee je bent net niet Belg genoeg, Al helemaal geen Nederlander meer, maar nog geen Belg
Dat dus. Het is geen exacte wetenschap. Meer zo'n zweverig iets, dat maatschappijleer. Je kan er ook vrij weinig mee, behalve als je de één of andere -agoog wil worden...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:07 schreef pletvandepettenflet het volgende:
ik verzon zulke dingen gewoon altijd
Kijk dat is ook niet zo'n probleem, ik heb al zoveel verzonnen. Maar voor Maatschappijleer sta ik al slecht dus een beetje help zou prettig zijn xD En ik woon BTW in Friesland dus een allochtoon hier vinden is nogal een uitdagingquote:Op donderdag 19 januari 2012 10:57 schreef Multivitamine het volgende:
Ik verzon dat ook altijd. Ik bedoel, met een beetje een creatieve geest kun je tientallen interviews zelf schrijven.
Ik wilde je al aanraden om een middagje door de wijk te lopen of bij de lokale supermarkt langs te gaan, maar jij woont niet waar ik woonquote:Op donderdag 19 januari 2012 14:14 schreef Gosert het volgende:
Kijk dat is ook niet zo'n probleem, ik heb al zoveel verzonnen. Maar voor Maatschappijleer sta ik al slecht dus een beetje help zou prettig zijn xD En ik woon BTW in Friesland dus een allochtoon hier vinden is nogal een uitdaging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |