Mooi gekleurd deze.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:14 schreef -Spring het volgende:
Ik kon me door dit topic gisteren bij het tuincentrum ook niet inhouden.
[ afbeelding ]
Da's een goeie! Ik denk het wel. Zal dr even een schoteltje onderzetten.quote:Op zondag 20 mei 2012 11:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mooi gekleurd deze.
Let op dat die witte pot geen kalk bevat.
Als het geglazuurd is, kan het geen kwaad, maar ik zie wel een barst lopen. Neem toch maar het zekere voor het onzekere.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:07 schreef -Spring het volgende:
Hoewel, de pot lijkt geglazuurd. Maar toch maar een glazen bakje ingezet.
Ik haal dat soort dingen vaak met een pincet weg, raak ik de bekjes ed niet aanquote:Op zondag 20 mei 2012 12:11 schreef -Spring het volgende:
Grappig trouwens, ik dacht dat ze alleen reageren op aanraking van die haartjes binnenin, maar ze zijn veel gevoeliger. Ik haalde net een takje in het midden weg en daarop gingen er direct twee happers half dicht.
Is niet goed, ik weet het. Blijf eraf verder.
Ik zou de lieve buurvrouw eens door verwijzen naar de intratuin om ook 1 á 2 plantjes te nemen ^^quote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:58 schreef lynda het volgende:
nieuwsgierige buurvrouw kwam net aan de deur om te vragen wat we nou elke keer met zon op het balkon plaatsen.. ze vond ze erg interessant dus ik denk dat wij een vakantieoppas hebben haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |