quote:
Op 19 september 2000 21:34 schreef MuadDib het volgende:
In MuadDib's cd-speler op dit moment Solaris van Photek
Wow, ik kijk erg uit naar Photek's nieuwe album. Is Solaris het nieuwe album trouwens, of alleen de nieuwe single/12" ? Ik heb erg goede dingen over het nieuwe werk van de heer Rupert Parkes gehoord.
np: The Best Of Mo'Wax (For Those Who Are Concerned To Deal With Change)
Is ook echt weer zo'n schijfje dat bij elke keer draaien nóg beter wordt!
quote:Ik heb in ieder geval het nieuwe album, of er een single is weet ik niet. Hij is in ieder geval de moeite waard. Slechts 1 d&b nummer en de rest techno, breakbeat en house (maar met de "Photek-Touch")
Op 20 september 2000 01:20 schreef bogus het volgende:
Wow, ik kijk erg uit naar Photek's nieuwe album. Is Solaris het nieuwe album trouwens, of alleen de nieuwe single/12" ? Ik heb erg goede dingen over het nieuwe werk van de heer Rupert Parkes gehoord.
en nu ga ik de cd van onze Publieke Vijand maar eens opzetten
quote:Whoohoo! Met mijn bandje spelen we LTiA part II weleens, dat is écht een lekker nummer om op gitaar te spelen (wel moeiiilijk).
Op 20 september 2000 16:46 schreef MuadDib het volgende:
King Crimson - Larks' Tongues in Aspic (de geremasterde versie, net uitgebracht. Het kost me een rib uit m'n lijf maar ja, je bent Crimson-fanaat of niet...)
Ben jij eigenlijk ook lid van de KC Collector's Club, MuadDib?
Ik ga mijn oude niet-geremasterde LTiA-cd maar even opzetten, denk ik..
[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 20-09-2000 16:51]
quote:Yep. Elke 3 maanden een officiele "bootleg" (geluidskwaliteit zit tussen zeer slecht en zeer goed). In ieder geval altijd interessant.
Op 20 september 2000 16:50 schreef Zanderrr het volgende:
Whoohoo! Met mijn bandje spelen we LTiA part II weleens, dat is écht een lekker nummer om op gitaar te spelen (wel moeiiilijk).
Ben jij eigenlijk ook lid van de KC Collector's Club, MuadDib?
on-topic:Bill Bruford - One of a Kind
[Dit bericht is gewijzigd door MuadDib op 20-09-2000 20:15]
quote:We hebben twee gitaristen (waarvan ik er één ben), dus de andere gitarist speelt de vioolpartij uit het middenstuk, terwijl ik de partij van Fripp speel (of: probeer te spelen). Eigenlijk zoals de versie op Absent Lovers, dus.
Op 20 september 2000 17:46 schreef MuadDib het volgende:
Leuk bandje moet dat zijn, een bandje wat LTiA II koffert. Hoe lossen jullie dat vioolstuk eigenlijk op?
Maar het is een moeilijk nummer, dus vaak 'stort hij halverwege al in'. Vereist veel discipline (niet voor niets de titel van een KC - cd).
En on-topic, NP: King Crimson - Absent Lovers
Ik hoop de cd van Seestar nog op te kunnen zetten voordat ik in slaap donder.
[edit] dit in slaap donderen heeft niks te maken met bovenstaande muziek natuurlijk...
[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 20-09-2000 23:41]
gevolgd door Savatage - Dead Winter Dead
[Dit bericht is gewijzigd door MuadDib op 21-09-2000 16:30]
(ben vandaag in een singer-songwriter-bui, denk ik)
quote:Goede tip! Ga ik ook even opzetten. Hij gisteren in Paradiso trouwens, maar ja, er was ook een of ander concert in Ahoy!
Op 22 september 2000 00:28 schreef Zanderrr het volgende:
Elliott Smith - XO(ben vandaag in een singer-songwriter-bui, denk ik)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |