trakteren op kluifjes van geperst slachtafvalquote:Op maandag 16 januari 2012 16:16 schreef Lindytje het volgende:
Ik denk dat ik maar een feest ga geven voor Sien d'r verjaardag, bij gebrek aan een kind
nee joh !! Bootjes vouwen !!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Ca.ra het volgende:
Ik had voor mijn man's werk soepstengels met een uiteinde gedoopt in witte chocolade en besprenkeld met muisjes. Dat was wel meer werk dan ik gedacht had, mede ook omdat er vrij veel gebroken stengels in het pak zaten en ik dus twee keer extra soepstengels moest gaan kopen voordat ik 35 goede stengels gemaakt had.
Het was wel een grote hit op zijn werk, er was zelfs iemand die foto's had gemaakt om aan zijn vrouw te laten zien....
Bonzo-taart, gemaakt met veul gelei en afgetopt met toefjes leverworstquote:Op maandag 16 januari 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
trakteren op kluifjes van geperst slachtafval
Een taart van Bonzo!
Cakeje, sateprikker, zeil van eetbaar papier.quote:
En met kekke eend.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Schaar, die schuitjes kun je volgens mij kant en klaar kopen
Of wat ik mijn kind kan laten trakteren:
[ afbeelding ]
Klein, zoet en kleurig. Score!
Eetpapier.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cakeje, sateprikker, zeil van eetbaar papier.
Zelfde idee, veul sneller
(heb ik vroegah ook nog gedaan geloof ik)
En zit geen vet in!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
als volwassen mensch gaan trakteren op je werk...quote:
Goeden traktatiequote:Op maandag 16 januari 2012 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Je hoeft het niet op te etenquote:
nomquote:Op maandag 16 januari 2012 16:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bonzo-taart, gemaakt met veul gelei en afgetopt met toefjes leverworst![]()
Droge zooi.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hoeft het niet op te eten
Mental image.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als volwassen mensch gaan trakteren op je werk...
Mocht ie ook twee collega's uitkiezen toen hij de bureaus langs ging? En kreeg hij nen mooien feestmuts?
En op de stoel staan en dat hij mag kiezen welke liedjes iedereen voor hem gaat zingenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mocht ie ook twee collega's uitkiezen toen hij de bureaus langs ging? En kreeg hij nen mooien feestmuts?
Godsamme ja, twee mensen kiezen om bij de meesters en juffen van alle klassen langs te gaanquote:Op maandag 16 januari 2012 16:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als iemand je koos wist je gelijk dat je vrienden voor het leven wasquote:Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Godsamme ja, twee mensen kiezen om bij de meesters en juffen van alle klassen langs te gaan![]()
En dan kreeg je een kaartje, score![]()
ik heb een keer een paarsblauwe marmercake gebakken voor bb.... en een normale cake. De blauwe cake was 1 plak van gegetenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus... Kijk dat de vrouw zelf een taart/cake bakt; wat de man op werk kan trakteren.. Snap ik. Maar je gaat toch niks geks maken oid
Hier koopt iedereen gewoon vlaai (behalve ik want mijn zelfgemaakten cake is episch![]()
)
Ja, zeker! Dan was je echt een baas!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En als iemand je koos wist je gelijk dat je vrienden voor het leven was
OH DAT JA!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Godsamme ja, twee mensen kiezen om bij de meesters en juffen van alle klassen langs te gaan![]()
En dan kreeg je een kaartje, score![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |