quote:Iedereen zegt altijd wel wat over de duitsers, maar die joden, nou dat waren ook geen lieverdjes!
Je vergeet fries.quote:Op donderdag 5 april 2012 06:06 schreef stbabylon het volgende:
In Den Haag geen sjappies...
Daarbij, doe mij 100x liever dat dialect, dan een Haags, Rotterdams of Amsterdams spraakgebrek
No offense bro, maar jij komt uit Den Haag en uit Iran, ik denk niet dat jouw Nederlands ABN genoemd kan worden. Is niet erg, maar voor je over mensen zegt dat ze raar praten is het wel zo netjes om eerst naar jezelf te kijken.quote:Op woensdag 4 april 2012 16:54 schreef Gulmez het volgende:
Wat een klote dag.
Gulmez werkt in een restaurant en werd helemaal gek vandaag..
Er kwamen 5 jongens de zaak binnen en gingen praten......
''Ja moat dat was een donders mooie actie, dat kereltie helemaal om kijk'n donders mooi''.
''We hebb'm van die kamrad'n die hier veur 25 euro kond'n et'n, we hebb'm hem toen een krat pils gegeven mooi ja''
''Had die ene meisje uut nieuwleus'n nou met gerben, ah wat een kerel''
Gegeven moment voelde ik zo veel woede en boosheid dat ik maar naar achter was gelopen....
Ook hoe ze eruit zagen... Oer lelijk die ene had een dikke bril...
En alleen maar praten over ''Zuip'm en motoren''...
Echt, als je niet eens normaal Nederlands kan praten, ben je wel echt niet helemaal normaal....
En ze denken ook nog dat ze leuk zijn ''krieg je dat er niet bie'' ... Zo praten ze serieus ...
Wat een domme sukkels, en hun maar denken dat ze leuk zijn..
Als je die kleuters in Rotterdam of Den Haag zet worden ze door iedereen uitgelachen..
Ze zijn gewoon niet ontwikkeld, praten nog alsof ze 12 zijn en hebben ook nog die humor van een klein kind..
Ik kan er echt niet tegen...
Ik ben opgegroeid btw in Den Haag dus gelukkig heb ik niet tussen die sjappies op school gezeten maarrrr.. Hoe hebben jullie dat overleeft..
Al die provinciale zaten in Zwolle waarschijnlijk op school, uit Nieuwleusen Dalfsen en weet ik veel welke dorpen er nog meer zijn..
Was er tussen de Zwollenaren (stadsmensen) en die boeren uit de regio geen grote kloof op school?
Ik heb wel respect hoe jullie dat hebben vol gehouden, ik zou helemaal gek worden.
Waarom kom je dan klagen in semi-KLB?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb ook niet veel tegen het accent, maar wel omdat ze vaak niks gewend zijn en zich kinderachtig gedragen als je ze verglijkt met bv jeugd uit Zwolle en zeker als steden rotterdam,den haag
Je hoeft je niet te verontschuldigen, je hebt je eigen mening en dat is dikke vette prima.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:22 schreef Gulmez het volgende:
Daar heb je gelijk in, excuses als ik iemand beledig heb, bedoelde het echt niet kwaad, ik dacht alleen dat jullie Zwollenaren misschien het zelfde erover dachten.. Sorry.
moet je je mp3 wat zachter zettenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:13 schreef CindieY het volgende:
Afgezien van de lui van de hakkenbar in de Assendorperstraat heb ik in al mijn 4 jaren en een beetje nog nooit dialect gehoord in Zwolle
Niks gewend zijn, wat moet dat mooi zijn!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:03 schreef Gulmez het volgende:
Ik heb ook niet veel tegen het accent, maar wel omdat ze vaak niks gewend zijn en zich kinderachtig gedragen als je ze verglijkt met bv jeugd uit Zwolle en zeker als steden rotterdam,den haag
Kuj d'rin? Nog makkelijker. Staat ook meer awesome want lijkt Klingon.quote:Op maandag 9 april 2012 11:55 schreef stbabylon het volgende:
Is de stad lös ipv zijn de winkels in de binnenstad geopend is ook gewoon makkelijker.
In Zwolle dus lekker welquote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef Kekaa het volgende:
Los is los en open is open. Winkels zijn niet los (tenzij alles op is).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |