Ik wist niet eens dat die bestond.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:07 schreef Façade het volgende:
[..]
Dan kan je deze reeks beter in GAM gooien.
[CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 21
Hier heeft het, mijns inziens meer allure.
Goeie keuze want het was klote.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zal niet protesteren in ieder geval.
Wel een man met klasse, die Ted.
Meestal niet. Moet je maar iets beters downloaden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:18 schreef Ipho het volgende:
Heb als ik een avi bestand afspeel elke keer last van 'zwalkend' geluid meer mensen last van?
Is op de pc, of mediacenter gewoon goed. Denk dat ps gewoon slechte ondersteuning bied zoals de post hier boven. Dacht eerst mijn hdmi kabel maar dan zou het ook met games zo moeten zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:28 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Meestal niet. Moet je maar iets beters downloaden.
Ik neem aan dat je met zwalkend (staat niet in de dikke van Dale) bedoelt dat het geluid niet goed loopt?
Als hij nou gewoon elke harde schijf zou kunnen lezen....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:33 schreef xminator het volgende:
PS3 zou een goede mediacenter software gebeuren moeten hebben, net zoals je op de xbox had (XBMX). Zelf streamen dmv. ps3 media server is gewoon klote.
Vreemd. Bij mij deden ze het altijd goed.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:58 schreef Ipho het volgende:
[..]
Is op de pc, of mediacenter gewoon goed. Denk dat ps gewoon slechte ondersteuning bied zoals de post hier boven. Dacht eerst mijn hdmi kabel maar dan zou het ook met games zo moeten zijn.
Zwalken bv als je dronken fietst a
Goede startquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:17 schreef Klonk het volgende:
vanmiddag de hattrick gescoord en ook ps3 eigenaar, infamous en uncharted erbij gehaald:)
Gaaf. Edoch koop ik die toch wel of je er nu een 1 of een 10 aan geeftquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Review exemplaar van Final Fantasy XIII-2 onderweg.
Tezamen met een huge embargo list haha
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:56 schreef Nevermind.. het volgende:
Kun je met ps3 mediaserver ook .srt-bestanden afspelen, dus ondertitelingen bij films?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |