Jup, behalve op: De actie geldt niet voor Nederlandse boeken en de fotoservice.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Wtf, for real en op alles te gebruiken?
Ik bedoel dat mensen op BG bonnen aan het inslaan zijn omdat je op bol bonnen kunt combineren of zoquote:Op maandag 23 januari 2012 20:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Is toch handig? Bonnen zijn nog een hele tijd geldig en psn tegoed is altijd hendig. Voor minder dan een tientje zul je geen psn tegoed te waarde van 20 euro kunnen kopen.
Laatste keer dat ze zo goedkoop waren (voor 12,50) is al weer met sinterklaas
Kan je meerdere bonnen bestellen dan (heeft iemand hier al 1 besteld?)quote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen op BG bonnen aan het inslaan zijn omdat je op bol bonnen kunt combineren of zoDus dan heb je ineens heel veel korting op dure apparaten.
Niet één zo'n PSN voucher
Haha, I know.. 1 iemand had er iets van 32 besteld oid? De vorige keer toen deze actie er was.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen op BG bonnen aan het inslaan zijn omdat je op bol bonnen kunt combineren of zoDus dan heb je ineens heel veel korting op dure apparaten.
Niet één zo'n PSN voucher
Zelf heb ik er al 1 besteldquote:Op maandag 23 januari 2012 20:36 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Kan je meerdere bonnen bestellen dan (heeft iemand hier al 1 besteld?)
Kan ik er ook 5 kopen (nieuwe headset nodig) en wat schiet jij er mee op via die link?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, I know.. 1 iemand had er iets van 32 besteld oid? De vorige keer toen deze actie er was.
[..]
Zelf heb ik er al 1 besteld
Je mag er maar 1 per account kopen, denk dat je zelf wel meer accounts kan maken.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:48 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Kan ik er ook 5 kopen (nieuwe headset nodig) en wat schiet jij er mee op via die link?
Heb je dan een PSN card gekocht dan? Want als dat zo werkt, dan koop ik het wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Je mag er maar 1 per account kopen, denk dat je zelf wel meer accounts kan maken.
Als 3 keer via mijn link is gekocht krijg ik hem gratis(geld wordt teruggestort na controle) Ze controleren eerst of je hem niet zelf 3 keer hebt gekocht via jezelf.
De waardebon van www.bol.com krijg je pas over 1 dag ongeveer.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:04 schreef rakotto het volgende:
[..]
Heb je dan een PSN card gekocht dan? Want als dat zo werkt, dan koop ik het wel.
Moet je meteen betalen? Want als ik koop, krijg ik meteen een mail dat het is geanuleerd (kan ook aan storing ING liggen?)quote:Op maandag 23 januari 2012 21:10 schreef xminator het volgende:
[..]
De waardebon van www.bol.com krijg je pas over 1 dag ongeveer.
Maar ga er wel een PSN card mee kopen denk ik. Of nog even afwachten.
Vorige keer hadden ze hetzelfde gedaan en toen voorliep het ook gewoon goed.
Jep je betaald meteen, ING had storing toch? Is dat nog niet opgelost dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Moet je meteen betalen? Want als ik koop, krijg ik meteen een mail dat het is geanuleerd (kan ook aan storing ING liggen?)
Gvd, ik probeer 2x en 2 keer wordt hij meteen geanuleerdquote:Op maandag 23 januari 2012 21:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep je betaald meteen, ING had storing toch? Is dat nog niet opgelost dan?
Zelf had ik via ABN amro betaald, het lukte meteen.
Je krijgt gewoon een waardebon/cadeaubon twv. 20 euro die je kan verzilveren op www.bol.com.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:59 schreef rakotto het volgende:
Per account 1 dan? En dan kun je alle codes verzilveren op jou BOL account?
Jep, zo een gozer had bij de vorige actie 32 bonnen gekochtquote:Op maandag 23 januari 2012 22:33 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Maar je kunt denk je wel meerdere accounts maken (niet om die link te gebruiken maar gewoon om meerde bonnen te krijgen)?
Wtf... En dan met 32 verschillende accountsquote:Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep, zo een gozer had bij de vorige actie 32 bonnen gekocht
[ afbeelding ]
Maar je krijgt de bon per post toegestuurd neem ik aan? In dat geval kun je niet dezelfde adres opgeven me dunkt.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep, zo een gozer had bij de vorige actie 32 bonnen gekocht
[ afbeelding ]
Ik denk gewoon per mail.. En waarom te laat?quote:Op maandag 23 januari 2012 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar je krijgt de bon per post toegestuurd neem ik aan? In dat geval kun je niet dezelfde adres opgeven me dunkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |