Effe checken!!!!!!!!!!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:07 schreef Pierrre het volgende:
Rayman origins vandaag 15 pond op zavvi...
Dat was het al voordat het in prijs was gezakt hoorquote:Op maandag 16 januari 2012 14:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Effe checken!!!!!!!!!!
Edit-
Niet op voorraad levertijd binnen 1 maand. Hoe snel gaat dat bij die shop?
Okee. Maar als ik bij www.zavvi.nl bestel (voor mijn PS3 dus), binnen welke termijn van die maand heb je het normaliter dan? Iemand ervaring daarmee?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat was het al voordat het in prijs was gezakt hoorVoor de PS3. De X360 was (is?) wel gewoon op voorraad.
Onbekend. Wil je de game snel, dan moet je meer gaan betalen. Die maand kan zo veranderen naar 'out of stock' namelijk, zonder mededeling. Voor service moet je niet bij Zavvi/TheHut zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee. Maar als ik bij www.zavvi.nl bestel (voor mijn PS3 dus), binnen welke termijn van die maand heb je het normaliter dan? Iemand ervaring daarmee?
Dat verschilt heel erg per game. Heb soms langer dan een maand gewacht (stond WITHIN a month) en soms maar een paar dagen. Meestal kun je het zien nadat je het besteld hebt, dan kun je bij je overzicht van bestellingen een datum zien. Maar die klopt dus niet altijd.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Okee. Maar als ik bij www.zavvi.nl bestel (voor mijn PS3 dus), binnen welke termijn van die maand heb je het normaliter dan? Iemand ervaring daarmee?
Maar eens gaat mailen.quote:11-01-2012 08:47:33 In bestelling bij leverancier
Spellen Saints Row - The Third
quote:Op maandag 16 januari 2012 18:05 schreef wolfrolf het volgende:
Moet A Crack In Time en de GoW trilogie nog steeds spelen
Ik geloof je! Tijd is een kostbaar bezitquote:Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef Slayage het volgende:
dude! gewoon beginnen met deeltje 1 en geloof me je zal alle 3 de delen in 1 ruk uitspelen
Weet je hetquote:The Last Of Us wordt episch!
Met het verschil dat Dead Island door TechLand werd ontwikkeld en The Last of Us door Naughty Dog.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:54 schreef Façade het volgende:
Een teaser trailer en het is opeens episch? Kijk naar het fiasco wat Dead Island heet.
Het is misschien gemaakt met de in-game engine, maar niet realtime ofzo. Gewoon een cutscene.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:42 schreef FinalD87 het volgende:
Plus dat de trailer van Dead island vrijwel niks met de game te maken had en de trailer van The last of us "gewoon" uit in-game materiaal bestaat.
Naughty Dog. Uncharted engine. Winning!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is misschien gemaakt met de in-game engine, maar niet realtime ofzo. Gewoon een cutscene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |