SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Foto's svpquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze kosten geld en je kan er inderdaad je piemel in stoppen
quote:Op maandag 16 januari 2012 21:43 schreef Henkie94 het volgende:
Ik bedoelde dus dat als je zo'n pak te ver kantelt, de helft van de inhoud van het pak over de rand van het glas vliegt.
[ afbeelding ]
FFFUUU-quote:Op maandag 16 januari 2012 21:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw gezicht wanneer.
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:18 schreef JanPiraat het volgende:
wortelsap is een beetje vies wel hoor
Dat is niet zo snugger he?quote:Op maandag 16 januari 2012 21:43 schreef Henkie94 het volgende:
Ik bedoelde dus dat als je zo'n pak te ver kantelt, de helft van de inhoud van het pak over de rand van het glas vliegt.
[ afbeelding ]
Ik wil jouw tanden er wel even uit slaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey heb jij zin om je tanden in te slikken ?!!
quote:Op maandag 16 januari 2012 22:33 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik wil jouw tanden er wel even uit slaan. [ afbeelding ]
Godverdomme.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan liever 'wa' hoe kut dat ook is tegenwoordig met het vastlopen
Kweenie, zo'n katje die Appel volgens mij wel eens postte. Die je dan heel lief aan zat te kijken enzo.quote:
Dralions ijspaleis.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:05 schreef dralion13 het volgende:
Mijn ijs begint zowaar ergens op te lijken
Maar nog lang niet af
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:09 schreef dralion13 het volgende:
Wordt kaneelijs deze keer
Maar ik weet nu al dat ik nooit, maar dan ook NOOIT meer ijs ga maken, of ik moet een ijsmachine hebben.
Welke?quote:Op maandag 16 januari 2012 22:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kweenie, zo'n katje die Appel volgens mij wel eens postte. Die je dan heel lief aan zat te kijken enzo.Beter kan ik het ook niet beschrijven.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jaja, nog paar minuutjes leren.
Wat, het is echte een niet leuk om te maken, kost veel tijdquote:
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat, het is echte een niet leuk om te maken, kost veel tijd
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat, het is echte een niet leuk om te maken, kost veel tijd
Ik wilde je uitnodigen in mijn buitenhuisje in de Algarve, maar laat maar zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:22 schreef Omdatappel het volgende:
Ik wil op vakantie naar een warm land, met zon, zee, strand en leuke dingen om te doen. Samen met Furdi.
België is zwaar fantastisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ga naar België en speel daar ganzenbord.
Sorry.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik wilde je uitnodigen in mijn buitenhuisje in de Algarve, maar laat maar zitten.
Hoe bedoel je, op welk gebied?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Gaat het nu trouwens wel weer met jou?
weg??????????????quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, ja, nee, niet echt. Nog twee weekjes en dan ben ik weg.
oohquote:
Gekkie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:41 schreef Beach het volgende:
[..]
oohik maakte er meteen wat dramatisch van
wat voor een stage?
Hallo ik wil een gratis kamer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gekkie.
Half jaar stage bij Frontoffice in een hotel in Noordwijk aan Zee.
Ahh en dan het weekend wel thuis?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gekkie.
Half jaar stage bij Frontoffice in een hotel in Noordwijk aan Zee.
Jeetje, ik mag bij iemand anders in haar handtas, in jouw nachtkastje. Deze dag kan nu al niet meer stuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:44 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat mag helaas niet. Ik kan je wel verstoppen in mijn nachtkastje.
Mag je wel Furdi ontvangen daar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Geen idee, ligt eraan hoe druk het is.
Maar dat hoort niet.quote:
Excuses aanvaard.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Let op je woordenVoor je het weet sta je op de kielhaalplankdingafloopding.
Nouja, dat hebben we allemaal wel eens toch.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry, nare dag; afreageren op iedereen.![]()
Ja maar ik zit hier thuis binnen. Alleen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Komt goed KB, ga jarig zijn ja! Veel leuker dan het nare nieuws..
Niet op je verjaardag!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:05 schreef Droomert het volgende:
[..]
Nouja, dat hebben we allemaal wel eens toch.
* Droomert knuffelt Klinkerbotsingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar ik zit hier thuis binnen. Alleen.Wat voor leuke dingen kan ik gaan doen?
Bezoek komt er niet tot nauwelijks.
[..]
Niet op je verjaardag!![]()
![]()
![]()
Schrijf een brief naar jezelf over 10 jaar. Zoek op Google naar futuremail o.i.d. Ik kreeg tijdje terug mail van mezelf van jaren geleden, te grappig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar ik zit hier thuis binnen. Alleen.Wat voor leuke dingen kan ik gaan doen?
[..]
![]()
![]()
Ben ik vriendjes met Beach!?quote:
Waar woon je, dan kom ik langsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
hey je blijft met je poten van haar affff wie denk je dat je bent gekkkkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:08 schreef Droomert het volgende:
[..]
* Droomert knuffelt Klinkerbotsing
En gefeliciteerd!
Doe ff normaal ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey je blijft met je poten van haar affff wie denk je dat je bent gekkkk![]()
Och, grutjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Anders ga ik je slaan met een rotte vis.
He bah, hou die maar gewoon tussen de benen hangen hoor daar wil ik niet mee geslagen wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Anders ga ik je slaan met een rotte vis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Vies mannetje jij.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
He bah, hou die maar gewoon tussen de benen hangen hoor daar wil ik niet mee geslagen worden
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:48 schreef Patje1987 het volgende:
Knuffel voor klinkieHet was voor te lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iedereen mag knuffelen
Ja laat maar nuquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het was voor te lacheniedereen mag knuffelen
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:48 schreef Patje1987 het volgende:
Knuffel voor klinkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met vruchtvlees inderdaad.
Jan moest er een keer van kotsen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef Beach het volgende:
leuk geweest nu anders ga ik zorgen dat Cosmo jullie bant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Officieel een kutdag dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kwam jij aan die brakheid jongeman ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:33 schreef HappyBob het volgende:
Haha.. is helemaal geen kutdagBrakheid weg! Voel me weer fris en fruitig.
Hard feesten, weinig slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe kwam jij aan die brakheid jongeman ?
Citeer ff, ik ben een luie flikker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je vergeet iets.... kijk paar berichten/pagina's terug.
Okan dan niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Citeer ff, ik ben een luie flikker.
Trollieboliie!quote:
Wie's dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hee zo noemt alleen heloef me.
Klinkt als een leuke kerel. Foto's?quote:
Nee.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke kerel. Foto's?
En ik dacht met bril onherkenbaar te zijn..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
HappyBob linksbovengeen twijfel mogelijk
Staat gewoon in onzradio.rarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke kerel. Foto's?
Wat is er mangquote:
Heb die rar niet op m'n laptop staan.quote:
IK OOK NIETquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb die rar niet op m'n laptop staan.
dat ju de real deal bent juhhh ;ppppquote:
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat ju de real deal bent juhhh ;ppppx
omg die knipoog smilie is zooooo klef eaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je hebt iig nog een warm huis.
Herkenbaar, maar de laatste tijd heb ik schijt aan alles.quote:
ik praat niet meer met jouquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
omg die knipoog smilie is zooooo klef ea
Ik ook zo'n beetje, maar niet iedereen waardeert dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Herkenbaar, maar de laatste tijd heb ik schijt aan alles.
Dit is 'm:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Heb die rar niet op m'n laptop staan.
Iedereen voelt zich wel eens kut en daar trek je soms anderen in mee. Achteraf gezien merk je wel wie je echte vrienden zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ook zo'n beetje, maar niet iedereen waardeert dat.
Ik hou nu de foto's van de onzin radio meet ernaast. En toevallig heeft hij daar ook een rode trui aanquote:
Wie is hij?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hou nu de foto's van de onzin radio meet ernaast. En toevallig heeft hij daar ook een rode trui aan
Klinkyquote:
Iemand van onzin radio.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Heloef dan denk ik. Die tekening is Cleveland jr. ofzo.
Wij hebben net pasta gegeten en dat vind ik altijd heerlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
KlinkyMag jij vanavond kiezen wat jullie gaan eten? Omdat je jarig bent.
Vroeger koos ik altijd pannenkoekenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hebben net pasta gegeten en dat vind ik altijd heerlijk.
Ik kan nooit kiezen eigenlijk.
oh das ook lekker ja!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vroeger koos ik altijd pannenkoekenTegenwoordig moet ik altijd zelf koken op m'n verjaardag. Of uit eten gaan als het op een gunstige dag valt
Heb je ook al cadeautjes gekregen?
Vraag een navelpiercing!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh das ook lekker ja!
Uit eten is altijd goed hehe.
En nee... Ik had nog niks gevraagd.
Check DM.quote:
Die ken ik wel ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vraag een navelpiercing!
[..]
Check DM.
Daar ging wat mis.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben rond dit tijdstip geboren.
Is het je tweelingbroer?quote:
Nogmaals gefeliciteerd dan maarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben rond dit tijdstip geboren.
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is het je tweelingbroer?
[..]
Nogmaals gefeliciteerd dan maar
ijlavjoequote:
Dit vind ik niet zulke leuke muziek.quote:
dit dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit vind ik niet zulke leuke muziek.
weabooquote:
Ook dit valt niet echt in mijn rijtje.quote:
ik dacht een gay themed liedjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook dit valt niet echt in mijn rijtje.
wat zijn die figuren dan? thaais?quote:
West-Samoaansquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat zijn die figuren dan? thaais?
Nooit ven gehoord, wel gegoogled.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nooit ven gehoord, wel gegoogled.je vergeet de eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Wel een liedje dat bij dat thema past. Maar ik ben niet zo into mannenliefde. Alleen mannenlust.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:15 schreef Beach het volgende:
[..]
ik dacht een gay themed liedje..........
sry, dank je dat mij erop attendeert, het staat genoteerdquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nooit ven gehoord, wel gegoogled.Wat is weaboo nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Wat is jouw smaak dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel een liedje dat bij dat thema past. Maar ik ben niet zo into mannenliefde. Alleen mannenlust.
Ik hou voornamelijk van de wat oudere muziek. En dan graag ook nog Engelstalig.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is jouw smaak dan?(qua muziek niet qua mannen
)
Beatles?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hou voornamelijk van de wat oudere muziek. En dan graag ook nog Engelstalig.
Ook ouder, maar ook wel de wat nieuwere muziek hoor.quote:
Ojaquote:
wie? Die is niet meer.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OjaThe Beatles
Kijk Lady Gaga en Justin Bieber dan veel hits hebben
Dat zijn pas artiesten!
Kwam het nog geloofwaardig over?quote:
Ik ben ook al bezig met m'n laatste jaartjes..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:27 schreef Beach het volgende:
Bobo is een ouwe lul hij luistert alleen oude muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |