abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107515127
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, Peuters.

Die van mij is de leukste.
Niet, mijne! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:53:38 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107515247
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:42 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja, Peuters.

Die van mij is de leukste.
Ja nóg wel!
Maar over 2 weken niet meer :N
pi_107515258
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:50 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Niet, mijne! *O*
Ook jou laat ik in die waan :6
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107515298
Mijne kan ik drie talen tellen w/

Doorelkaar, maar dat is niet minder knap toch? :P O+
pi_107515331
quote:
16s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:55 schreef Vlindur het volgende:
Mijne kan ik drie talen tellen w/

Doorelkaar, maar dat is niet minder knap toch? :P O+
Zeker knap maar maakt hem niet de leukste :P
pi_107515391
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:57 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Zeker knap maar maakt hem niet de leukste :P
-O- Das waar :D
pi_107515402
Ik denk dat jullie je vergissen. De mijne, die is pas leuk O+
Hij telt niet, praat weinig maar als ie iets zegt is het wel weer heel grappig, hij eet en slaapt goed, hij is heel lief voor zijn broertje en zijn papa en mama, hij ka heel goed uren alleen spelen en vind alles stom, hij vind alles cool en is gek op douchen O+
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_107515513
Rienk praat amper, kan de hele dag voor Dora/Diego/Thoma de Trein zitten, kan slecht alleen spelen, eet slecht drinkt goed, vind douchen én in bad gaan helemaal geweldig. Slaapt met 'bees' en 'nienem' (speen en knienen-konijnen) en roept soms 'oh sit'! :@ :') :D
pi_107515566
Ja dat shit roepen deed mijne ook van de week een keer :D dat pikken ze dan wel weer op he :o
pi_107515603
Ach, hij praat steeds beter, ben dr al zo gelukkig mee O+ Gelukkig klinkt het nog als 'zit' ;)
pi_107515666
Hier klinkt het meer als chips. Ik vroeg ook of ie chips wilde. Nee mama shits.
pi_107526044
Ik vind het tekentalent van Lente echt geweldig :D Timo vindt tekenen ook leuk op zn tijd (en krast dan alleen maar rondjes en soms wat strepen), maar meestal wil hij liever "schrijven".. En dan probeert hij letters te schrijven, die met heel veel fantasie ook wel op letters lijken zelfs soms :P Laatst in de auto riep hij ook al "Kijk een opaomaletter! En een Timoletter!" Heel leuk :D

Minder leuk is dat als hij zich pijn doet hij gelijk in paniek begint te gillen dat papa/mama niet mogen kijken.. Ik weet echt niet wat ik daar nou mee moet, behalve inderdaad niet kijken..
pi_107526102
En dan vergeet ik helemaal te zeggen: Keshet van harte met je knappe kleine peuter :D
  donderdag 2 februari 2012 @ 19:54:48 #214
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107528621
Zo heeft Harry een Nijntje-laptop waarop alle klinkers genoemd worden met een woord dat er mee begint. Zo zegt de laptop bijv 'i van indiaan'. Als Harry ergens een i ziet staan, roept hij 'ie' en doet dan een indiaantje na :D
Idem voor de 'o van olifant' en de 'u van uil'. Dan maakt hij bijbehorende geluiden. Echt komisch.

Poppejans, heb je al iets gehoord van de Vrije school?
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:19:32 #215
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107530112
Oh, en mijn peuter is de knapste en mooiste en liefste, want ze heeft de grootste flapoortjes. *O*
O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_107531615
mijnes kan het hardste stuiteren en fantastisch een roze flipperbal nadoen in ballorig :+
en is de allerliefste die me met kusjes wakkermaakt O+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107531798
@chan; ik zou dan denk ik ook rustig zeggen "oh, ok. dan niet. het hoeft niet!" eventueel gevolgd door een "doet het zeer" als hij hard moet huilen. wellicht nog een "als het zeer blijft doen wel zeggen he, misschien dat er dan een pleister op kan/een zalfje/iets" dan geef je hem de controle over het geheel. dan moet je er dus wel zelf op vertrouwen dat hij het aangeeft dat er iets is
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:53:18 #218
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_107535901
Mijn péuter is gewoon 't allerleukste en 't liefste.

Kiek dan!

Een paar minuten oud - 8 dagen oud - een half jaar oud - 1 jaar oud - anderhalf jaar oud - 2 jaar oud.

Het verjaardagskado O+

Zie Davinia, 't is wel rood. :+
A grand adventure has begun.
pi_107536324
Emma O+ Van harte Keshet!!!

Mijnes was vandaag wat minder leuk (is de peuterpuberteit al klaar???) maar ook wel heel lief. En ook ik hoorde een "teringzooi"-echo achter me toen ik de douchestang niet naar beneden kreeg om haar bad te vullen :|W Ik weet niet meer hoe, maar ik kreeg het nog naar iets fatsoenlijks verbasterd om herhaling te proberen te voorkomen.. oh well :@
pi_107536376
Emma O+
Gefeliciteerd!

En wat een mooie dag, maar tevens ook 'moeilijke' dag moet dit voor jullie geweest zijn.
Ja het is super dat ze alweer 2 jaar is en dat het zn mooie dame is geworden!
Maar oh wat moeten die gedachten over 2 jaar geleden nog steeds moeilijk voor jullie zijn.

Ondanks dát, hoop ik (en weet ik ook wel zeker) dat jullie vast heel erg genoten hebben van haar 2de verjaardag! *O*
pi_107536515
Even een crosspost vanaf mijn fb, als ik het lees moet ik weer lachen..
Lachwekkend momentje, Jaël staat brullend boven aan de trap, ik naar boven, wat is er schatje?? Zij wijzen naar haar bed, verder kwam er niets zinnigs uit. Ik denk nog, ze zal toch niet gespuugd hebben?? Ik doe het licht aan, ligt een van de katten prinsheerlijk in haar bed.. Die was er lekker bij gekropen, maar das natuurlijk niet de bedoeling.. Kat op zijn kop gegeven en Jaël weer toegestopt. De rust is wedergekeerd :D
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:23:34 #222
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107540176
Keshet; wat ongelooflijk dat jouw mooie grote meisjes het kindje is op de eerste foto's. Gefeliciteerd met haar verjaardag, jullie grote meid <3
pi_107546172
Goedemorgen allemaal!

Ik vind het ook moeilijk om me voor te stellen dat Het kindje op de eerste foto en het KIND op de laatste foto dezelfde zijn. Maar het besef dat het écht zo is doet je in wonderen geloven!

Ik heb een treinenmalloot gemaakt. Ze wordt al een half uur volledig in beslag genomen door youtube filmpjes van treinen die stations binnenrijden. En maar commentaar leveren: "Daar komt de twein, tsjoeketsjoek tuutuut, zie je dat mama, en wode twein!" etc etc... Halve zool...

En ik dacht haar even enthousiast te maken voor de sneeuw, dus we gingen voor 't raam staan: "Oh sneeuw, dan kan je niet buiten lopen"
:')
pi_107546261
Mijne zit ook voor de buitendeur!! Al bijna een uur want papa had gezegd dat er sneeuw kwam. En er komt nog niks. Hij blijft stug vol houden en bij elk dingentje dat langs waait: Jaa neeuwwww!! Naar buiten krijg ik hem niet. Hij heeft een hele hekel aan kou!!

[ Bericht 4% gewijzigd door MeNicole2 op 03-02-2012 09:10:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')