abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107405503
zonet bij de peuterspeelzaal moest ik even zelf ingrijpen :P

ze mochten vanmiddag buitenspelen (onze juf gelooft daar heilig in :Y *O* ) en dan moeten ze vlak voor "naar huis toe"-tijd binnenkomen om de rugzakjes om te doen en alles ff een laatste tsjek enzo. dus de juf roept de kindertjes "kom, allemaal naar binnen nu" (precies toen ik aan kwam lopen). en wat zie ik; een seleentje die ff schattend richting juf kijkt en stig op de glijbaan blijft zitten. met der maatje ook nog eens! juf spotte wel het maatje en niet seleentje, die gewoon stug in der eentje buiten op de glijbaan bleef zitten :') en zich helemaal de pestpokken schrok toen ik vanaf om het hoekje riep "jij ook naar binnen selene" :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 30 januari 2012 @ 19:10:54 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107411010
Simmu wat fijn dat de zindelijkheid goed gaat! *O*
En het verhaal van de psz :D
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_107414867
Simmu :D
pi_107431135
Haha die Selene!

Mijn dochter begint pubergedrag te vertonen; ik moet haar 's ochtends wakker maken en dan zegt ze: wil nog slaaaaapen... (vervolgens zeg ik oke, wil ze alsnog snel d'r bed uit)

En ze laat steeds nepboeren en zegt dat "Scheetje! Uit mijn mond!" :')
pi_107431734
Wow Selene, wat goed van de stickers! *O* Dat is zeker vooruitgang!

Hihi Sorbootje, herkenbare situatie in bed. Hoewel Minke gewoon al bij mijn binnenkomst "NEE, NEE, NEE!!!!" begint te roepen en dan ook echt niet uit bed wil, wat ik ook zeg. Behalve natuurlijk als wij mogen uitslapen. Heb er al eens aan gedacht om dan ook gewoon Nee naar haar te roepen :+

Poppejans, spannend! Ben benieuwd hoe Wolf het gaat vinden!
pi_107431773
Haha nou dat werkt hier wel hoor Lijnloos. Als Isabeau ind e kinderstoel gaat staan dan zeg ik dat ze ab-so-luut niet mag gaan zitten en binnen twee seconden zit ze dan braaf op dr billen.
pi_107434820
Wat goed van Selene, Simmu! Heeft ze er nu zelf ook plezier in?

Isabeau. Ransbak. :D Een boer is een scheet die de weg naar je reet niet weet.

Laatste keer, hoor, dan kap ik ermee... Maar kijk! 'Bumba', want dat is het, heeft nu ook benen, voeten en armen! *O*

Én een muts!

pi_107435043
wat een tekenaar is ze O+
misschien wordt ze wel kunstenaar :Y
pi_107435125
we laten het helemaal aan selene of ze op de wc of potje wil en dat lijkt ze te waarderen :Y vorige week wilde ze opeens helemaal zelf 2 uurtjes zonder luier. als ze dan weer om een luier vraagt krijgt ze die. ik denk dat ze gemiddeld nu anderhalve keer per dag wc of potje doet. we vragen tweemaal daags op een vaste tijd ('s ochtends en 's avonds) en soms wil ze wel en soms niet. we zien wel hoe het gaat hoor.
pi_107508180
welkom keshet en e :P *O*
pi_107508393
Ik probeerde Tyler te leren Gefeliciteerd te zeggen. Komt hij nu de hele tijd naar me toe feeteerd en geeft dan (uit zichzelf) een handje erbij. lief toch?!

Keshet gefeliciteerd! *O*
pi_107509554
Keshet gefeliciteerd en welkom bij de peutertjes!! *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107509951
Keshet en Emma van harte gefeliciteerd en welkom hier *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:05:01 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107510021
Wat goed van Tyler zeg! ^O^

Keshet, welkom hier met je peuter! <3
Wij volgen over 2 weken :o
pi_107511932
wij ook, dan heb ik een half jaartje lang 2 peutertjes :o
in de praktijk is dat al, maar het klinkt zo een stuk, ehm, enger :P
pi_107511991
maarrruh; raad eens wie er al de hele ochtend luierloos is!

"niet vergeten om op tijd naar de wc te gaan he schatje" --> "doe ik. ik heb toch geen luier aan"

O+ *O* *O*
pi_107512730
Wat goed Simmu!

Mijn peuter wil dolgraag op de wc of het potje zitten, maar er gebeurt dan nog helemaal niets. En nu ik ook een baby te verschonen heb, zou ik het eigenlijk wel heul fijn vinden als de dame zindelijk wordt. Maar dat kan je niet afdwingen hè?
pi_107512810
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:35 schreef Bleie het volgende:
Wat goed Simmu!

Mijn peuter wil dolgraag op de wc of het potje zitten, maar er gebeurt dan nog helemaal niets. En nu ik ook een baby te verschonen heb, zou ik het eigenlijk wel heul fijn vinden als de dame zindelijk wordt. Maar dat kan je niet afdwingen hè?
nope, ik kan je uit ervaring vertellen dat proberen met zindelijkheid echt niet werkt als ze er nog niet aan toe zijn. :{
pi_107512898
Nee, dat had ik inmiddels al begrepen. Ach, ze heeft wel veel interesse in het onderwerp, dat lijkt me de eerste stap. En als er per ongeluk een keer wel iets uitkomt, moeten we daar maar heel enthousiast over zijn, zodat ze gaat snappen dat dat de bedoeling is. Wie weet helpt dat. Ze zal wel zindelijk zijn voor ze haar rijbewijs haalt, zeggen we altijd maar ;).
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:46:42 #195
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107513039
simmu, wat goed! *O*

bleie, het komt vanzelf. Als je het prettig vindt, zou je op vaste momenten van de dag je dochter op het potje kunnen zetten. Bijvoorbeeld bij het wakker worden en als onderdeel van het avondritueel?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_107513046
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:35 schreef Bleie het volgende:
Wat goed Simmu!

Beetje afdwingen kan wel hoor. Als het aan mijn oudste had gelegen droeg ie nu nog luiers ;)
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_107513399
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:46 schreef DaviniaHR het volgende:
simmu, wat goed! *O*

bleie, het komt vanzelf. Als je het prettig vindt, zou je op vaste momenten van de dag je dochter op het potje kunnen zetten. Bijvoorbeeld bij het wakker worden en als onderdeel van het avondritueel?
's Avonds doen we altijd ook wel, 's ochtends is er niet altijd tijd voor. Op het kdv wordt ze ook met enige regelmaat op de wc gezet. Geloof dat ze daar één keer per ongeluk een plasje heeft gedaan.
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:32:48 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107514537
Ja, ho maar weer!

*plaatje weg

Het eerste grapje was leuk, incl buufs reply. Derhalve ook laten staan. Maar het liep een tikkie uit de hand en we zijn hier natuurlijk wel bezig met een uiterst serieuze zaak! }:| ;)
pi_107514884
Oh ja, Peuters.

Die van mij is de leukste.
pi_107515049
Tuurlijk die van jou is de leukste, ik laat je lekker in die waan :)

Jaël heeft al een week geen forlax gebruikt en het gaat goed *O* Verder erg weinig te melden, het gaat gewoon goed hier :) Ze kan heel goed benoemen war het potje voor is en de wc alleen de praktijk is nog wat lastig...
Ze is ook wat van het mama-meppen momenteel als ze haar zin niet krijgt, terecht natuurlijk, mama is gewoon een flauwe mama en daar mag je niets van en dan mag je slaan.. Vind het alleen wel erg lastig om daar op een juiste manier mee om te gaan, wil haar eigenlijk toch niet de hele dag op de gang hebben staan. Maar ja het loopt nog niet de spuigaten uit, dus leg haar elke keer geduldige uit dat slaan nooit mag en dat lijkt elke keer toch wel een beetje te helpen.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')