nope, ik kan je uit ervaring vertellen dat proberen met zindelijkheid echt niet werkt als ze er nog niet aan toe zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:35 schreef Bleie het volgende:
Wat goed Simmu!
Mijn peuter wil dolgraag op de wc of het potje zitten, maar er gebeurt dan nog helemaal niets. En nu ik ook een baby te verschonen heb, zou ik het eigenlijk wel heul fijn vinden als de dame zindelijk wordt. Maar dat kan je niet afdwingen hè?
Beetje afdwingen kan wel hoor. Als het aan mijn oudste had gelegen droeg ie nu nog luiersquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:35 schreef Bleie het volgende:
Wat goed Simmu!
Mijn peuter wil dolgraag op de wc of het potje zitten, maar er gebeurt dan nog helemaal niets. En nu ik ook een baby te verschonen heb, zou ik het eigenlijk wel heul fijn vinden als de dame zindelijk wordt. Maar dat kan je niet afdwingen hè?
's Avonds doen we altijd ook wel, 's ochtends is er niet altijd tijd voor. Op het kdv wordt ze ook met enige regelmaat op de wc gezet. Geloof dat ze daar één keer per ongeluk een plasje heeft gedaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:46 schreef DaviniaHR het volgende:
simmu, wat goed!
bleie, het komt vanzelf. Als je het prettig vindt, zou je op vaste momenten van de dag je dochter op het potje kunnen zetten. Bijvoorbeeld bij het wakker worden en als onderdeel van het avondritueel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |