abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107338302
Frups, gefeliciteerd met je meiske! Leuk he, die verjaardagen nu ze het zelf zo bewust beleven.
En Free ook al bijna mama van nog een peuter! Gezellig dat je hier ook komt meekletsen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_107338816
Pfff! Dit is al de 3e avond op rij dat Tyler niet wil slapen. En dat heeft hij nog nooit gehad.
Hij wordt dan ook flink pissed en de buren zijn al niet blij met de kinders. Sucks!
pi_107339566
Die buren moeten niet zo miepen, als het nou midden in de nacht was....
Vervelend joh Ingrid, geen idee wat er is? Issie bang ofzo?
pi_107339661
Geen idee karin. En de buren, tja die hebben er iig smorgens weleens last van als ze vroeg wakker zijn.
Das dan extra lastig dat hij niet duidelijk kan maken wat er is.
Hij is wel al een paar dagen erg verkouden.
pi_107339701
neusspray, hoofdeind omhoog, ui....dat zou misschien nog kunnen helpen?
pi_107340171
Neusspray idd gegeven, hoofdeind omhoog kan ik nog proberen en ui ook.
De verkoudheid lijkt op zn retour te zijn trouwens.
pi_107340378
Die buren moeten niet miepen, dan gaan ze maar in een hutje op de hei wonen :6 .
Maar lastig als je er niet achter kan komen wat er is. Hopelijk is het die verkoudheid en is die inderdaad op zn retour :*
Fake it till you make it...
pi_107371413
Mijlpááál!

Lente heeft zojuist d'r eerste herkenbare :') gezicht getekend.

Voor de volledigheid: de ogen zijn die twee rondjes bovenin. De rondjes in het midden zijn de neus...
pi_107372351
Wow dat is knap!
Bewaren! En datum opzetten!
  Moderator zondag 29 januari 2012 @ 19:45:56 #160
5428 crew  miss_sly
pi_107372377
Wat ontzettend knap! Het is echt wel herkenbaar, hoor.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_107375977
Wat gaaf Ssserpente! Stoer van Lente!
pi_107376258
Mooi en wat knap van Lente!! Ik had de uitleg niet nodig hoor, herkende het zo wel :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_107376631
Dank! Die gaat in de (nog te maken) bewaardoos.
pi_107376815
Knap!

Tyler probeert rondjes te tekenen en dat is dan een koe zegt hij.
Hij heeft een zin gezegd trouwens! Auto waar ben je?

[ Bericht 2% gewijzigd door _Ingrid_ op 29-01-2012 22:13:29 ]
pi_107378648
Jeetje dat is wel heel erg knap hoor!!!

Ik ga het Dyon ook eens vragen, maar ik vermoed dat er alleen wat krassen op papier gaan komen :D
pi_107381886
Wauw, wat knap van Lente zeg! En een mooie ook. O+
Wie is het? ;)

Frups, nog gefeliciteerd! Een beetje laat maar welgemeend!

Zo, ik heb hier allang niet geschreven, druk druk en zwanger. :')
Maar het gaat heel goed met Ko, hij is zo gezellig en lief.
Ik krijg vaak schouderklopjes van hem en dan zegt hij erbij dat mama heel lief is. Het is echt een knuffelkont op het moment. O+

Op de kresj had hij een leuk maandverslag, elke maand vergaderen we over de kindjes en de gang van zaken op de kresj, Dit stond er o.a. in zijn verslag:
quote:
Kobus: vrolijk, humor, kan goed voor zichzelf opkomen.
Houdt van boeken, liedjes zingen, appels eten en niet van mango.
Het gaat Ko steeds beter af te communiceren. Wanneer hij valt ofzo herstelt hij snel en gaat hij onverstoord door met spelen.
Speelt veel met Z en al geeft hij duidelijk de voorkeur om met Z te spelen, als die er niet is, speelt hij ook gemakkelijk met andere kinderen en ook prima op zichzelf.
Leuk om te lezen vind ik. Zo krijgen we van elke maand een verslag. (het is langer dan dit, maar de rest gaat erg over het samenspelen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, het gaat hier dus heerlijk, we genieten echt van elkaar. Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn met een baby erbij. Ko zijn mantra is op het moment: mama papa kobus.
En daar moet straks een naam bij....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_107392814
Wauw, knap van Lente hoor :Y
pi_107398970
Wow Lente,dat is gewoon echt al heel herkenbaar een gezicht wat ze getekend heeft, knap hoor!

Wat leuk om het verslag van Ko op de kresj te lezen O+ Heerlijk dat hij het er zo naar zn zin heeft.
Lijkt me sowieso een erg leuke kresj waar hij naar toe gaat, zo'n ouderinitiatief had mij hier in de stad ook wel wat geleken.
En wat onder de spoiler staat: :X al kreeg ik letterlijk geld toe, no way dat ik daar een stap over de drempel zou zetten.

Hier alles best, geen nieuwtjes.Hoop dat het telefoontje van de Vrije school gauw komt dat alles rond is en dat hij mag gaan komen op de peuteropvang!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 30 januari 2012 @ 13:49:43 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107399410
Wat goed van Lente! Heel herkenbaar ook :Y

Tyler die een zin gezegd heeft! *O*

Leuk om een updateje van Ko te lezen O+

Poppejans, spannend hoor! Enig idee hoe lang het kan duren?

Harry mag 1 maart starten op psz. Ze zijn overgenomen door een nieuwe stichting en die rekent meteen een hele maand bijdrage, ook als je kind maar 1 ochtend geweest is. De juf had dus maar gezegd dat we dan zouden starten op 1 maart.
Nog iets meer dan 2 weken en dan is mijn dreumes een peuter! :X
pi_107399573
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 13:49 schreef Asyniur het volgende:

Poppejans, spannend hoor! Enig idee hoe lang het kan duren?

Harry mag 1 maart starten op psz. Ze zijn overgenomen door een nieuwe stichting en die rekent meteen een hele maand bijdrage, ook als je kind maar 1 ochtend geweest is. De juf had dus maar gezegd dat we dan zouden starten op 1 maart.
Nog iets meer dan 2 weken en dan is mijn dreumes een peuter! :X
Dan zou ik inderdaad ook mooi begin van de maand zijn gaan starten! Best een duur grapje anders
Wolf kon meteen terecht dus ik verwacht dat hij ergens binnen februari al welkom is. (vorige week maandag dus gaan kijken en meteen inschrijfformulier ingevuld).
Hij zal er de kleinste gaan zijn samen met een ander jongetje dat ook 2 is geworden in december O+ (dus hij is gelukkig niet de enige die nog niet op een stoeltje wil/kan blijven stilzitten bedacht ik me :D )
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 30 januari 2012 @ 13:57:37 #171
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107399715
Toen ik ging kijken op de psz met Harry waren er wel meer kindertjes die moeite hadden met blijven zitten op een stoeltje. De juf ging daar heel lief mee om. Zolang de kindertjes gewoon meedoen, laat ze ze gewoon staan. Als ze gaan ronddraaien/kijken/lopen, dan wordt gevraagd of ze willen gaan zitten en aangemoedigd om weer mee te doen.
Het valt natuurlijk ook niet mee om te blijven zitten als er een nieuw kindje binnen is, dat wel gewoon mag rondlopen en kijken.
Ow en ze nemen echt voorbeeld aan elkaar en helpen elkaar ook. O+
pi_107399805
bij ons start groep 1 met 2 jaar. ze heben 3 groepen en de activiteiten zijn ingedeeld op wat de kindjes aankunnen. dus in groep 1 is het grootste deel van de tijd voor vrij spelen en doen ze alleen 1 rondje liedjes en het fruit samen. in groep 2 komt daar lezen bij en in groep 3 waar selene nu in zit is het vrij spelen nog maar een klein beetje en klutselen ze samen, eten samen fruit, samen lezen en samen liedjes zingen :) ik vind het erg fijn gedaan, je ziet de kindjes echt naar de volgende groep groeien :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107400721
had ik trouwens al verteld dat de dame al 2 x heeft mogen grabbelen in de grabbeldoos? want met 10 stickers voor 10 x op wc of potje is het velletje vol en mag je grabbelen *O*

ze is niet geheel zindelijk, maar inmiddels wel zonder drama of gedoe bereid tot wc of potje bezoek :Y ik zie het als een hele goede vooruitgang *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 30 januari 2012 @ 14:37:11 #174
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107401187
Ooh wat fijn simmu! :Y
pi_107405289
Wat goed van Selene!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties