abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:15:04 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107287103
Bar, wat goed van Roy zeg! :o
Dat komt er bij Harry nog geeneens uit :D

Die babbelboxen hier soms :D
pi_107287798
Wij gaan morgen met onze peuter naar Plopsaland. Hij raakt er nu al niet over uitgesproken. Onze Bobo en Bumbafan :Y Bumba kusje geven!! Dat wil ie. Totdat we morgen daar zijn en hij vol verbazing alleen maar kan kijken!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_107288249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 23:04 schreef _Bar_ het volgende:
Roy zegt Mij O+ We waren vanavond aan het spelen met een knuffel en ik vroeg van wie is die knuffel en kreeg ineens Mij te horen :D
Wat goed!! ^O^
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_107288447
Bar wat leuk om te horen! O+ Tot je over een poosje denkt 'hou eens op met dat ge-mij" ;)

Dyon begon gisteren met 'Ikke' ipv 'mij', zeker op het KDV vaak gecorrigeerd gisteren ;)
pi_107291277
Leander noemt zichzelf altijd jij!!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:11:39 #131
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_107292364
Wij zijn ook eens bij plopsaland geweest, mika mocht nergens in omdat hij een halve centimeter te klein was.
pi_107292486
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:11 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Wij zijn ook eens bij plopsaland geweest, mika mocht nergens in omdat hij een halve centimeter te klein was.
Ik zal Leander straks eens opmeten. Denk dat ie net tussen de 85cm en de meter in zit.
Hij is zonder schoenen 93cm. Dus precies goed :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:36:35 #133
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107293145
Bar, wat fijn die ontwikkeling bij Roy! :)

gesprek gister tussen Aviva en PR
PR: "Aviva, ben jij een boef?" (Eli is in de boevenfase)
Aviva: "Nee, ik ben een lief kindje"

O+
Ze is zo leuk. Ben verliefd. O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_107293572
Meike was op een gegeven moment ook 98 cm ofzo, toen heb ik gezegd dat ze een meter was. Ze meetten het niet na, kreeg gewoon de stempel. En toen durfde ze nergens in haha!!

Veel plezier in Plopsa MeNicole!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_107294801
Sophietje zat vandaag niet bij de post }:| Hoop dat ie wel overkomt }:| :Y
pi_107295277
wist je dat als je het behang een beetje nat maakt (met water uit de kraan), je er dan prachtige figuurtjes in kan krassen met je nagels? *)

goed nieuws dus! klaarblijkelijk heeft ze ondanks der nagelbijtgewoonte toch wel nagels. en ze had ook aan haar broertje gedacht; ze had netjes al mijn toiletspulletjes weggezet *en* het water uit de wasbak weer keurig weg laten lopen :Y

ze mag 's middags haar 'slaapje' op onze kamer doen *O* *O* *O* :X }:|
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_107295938
Wij zijn weer eens op het cb geweest. Wat een drama is die ogentest zeg. Kunnen ze dat nou niet een beetje opleuken bij het CB? je waant je in de jaren 70. Niet alleen de afbeeldingen zijn oubollig, ook de bril die het ene oog af moet dekken stamt uit de vorige eeuw. Met zo'n aftands stuk elastiek met klittenband. Welk kind wil dat nou op zijn hoofd? :( Dat ze dan een leuk piratenlapje geven of iets dat het kind dan ook mag houden na afloop.
Seb gooide gewoon zijn kont tegen de krib. Ging expres andere woorden zeggen en zo. Toen de wvk zei dan moet je over twee maanden maar weer terugkomen heb ik even alles uit de kast getrokken. En met veel moeite geslaagd, pfiew

Wel schattig dat je nou niet meer zelf hoeft te antwoorden op vragen maar dat hij dat zelf kan. Op de vraag of hij ziek was geweest: 'nee papa is ziek' (dat klopt die was ziek afgelopen week)
en wat is jouw lievelingseten? 'bloemkool' O+ maakte we toch maar weer even een goede beurt dacht ik zo :D en we eten nauwelijks bloemkool.

De specs met 3 jaar en 3 weken: 97 cm en 14,2 kilo, maar dat laatste is niet heel precies want onze draaikont bleef 2 seconde zitten op de weegschaal.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_107307354
Óf mijn kind heeft een denkbeeldig vriendje, óf ze ziet spoken. Who the fuck is Anka?

"DÁÁR is Anka! *Wijs.
"Anka is lief, hè?"

Mn schoonmoeder vertelde dat ze het vanmiddag al deed, en vanavond hier thuis dus ook.
pi_107307426
O ja, en wat een enorme sprong voor Roy! Onwijs goed!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 21:44:58 #140
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_107310804
Wauw Roy!!

(En nu sluip ik weer heel snel weg voor half jaar.. ;) )
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_107311195
Goedzo Roy!

Tyler is weer volledig geflipt met naar bed gaan, gisteren ook al. Ik vind het maar vreemd. Dat deed hij eerder nooit. Hij ligt er nog maar 10 minuten in.
pi_107313650
Mijn peuter is vandaag op treinavontuur geweest met papa en ze vond het leuk!
Fake it till you make it...
pi_107320823
Zo leuk om te lezen over jullie muppets, ik post eigenlijk maar weinig over Danique bedenk ik me nu.
Het gaat erg goed met dr, kletst de oren van ons hoofd en is rete bijdehand ;)
Na dagen vragen wanneer ze nou eens 3 zou worden is het vandaag dan zover, ze is jarig!! Ze kan nket wachten tot de visite komt!

Bar, wat goed van Roy!!
  zaterdag 28 januari 2012 @ 09:45:42 #144
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_107321440
Gefeliciteerd Frups! *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_107321615
Gefeliciteerd frups
Fake it till you make it...
pi_107325551
gefeliciteerd frups en danique *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 28 januari 2012 @ 13:12:50 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_107325881
Frups, van harte gefeliciteerd met je meisje! *O*
pi_107334794
Dank jullie wel! Het was een heerlijke dag, ze heeft zo genoten! Wij hangen gaar op de bank terwijl zij nog druk met al het nieuwe speelgoed aan het spelen is.
pi_107335555
Gefeliciteerd! *O*

Hier ook een ontzettend bijdehante peuter :D Hele discussies met hem (hij heeft me vandaag uitgelegd waarom ik geen zebra kan zijn als ik dat graag wil, ook niet als ik strepen verf.Ikheb geen zebra-hoofd, ik heb een mama-hoofd!)

Maar ik heb straks 2!!!! Peuters :o
pi_107338061
Gefeliciteerd Fruppel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')