abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106869508
Wij hoeven geloof ik ook pas rond de 2,5... en vorige keer was het ook met 18 maanden ongeveer. Dus nu een jaar niet *O*

Twinkly, wat een hork van een vrouw! o|O

Mefke, dat klinkt inderdaad wel engig dat blauwe, hopelijk weten ze raad od rust te creeeren. :*

Bar, hopelijk vind je in het andere forum meer aansluiting voor jouw ervaringen met Roy. Maar inderdaad, af ent oe wel een fotootje deze kant op he?!
pi_106874541
Twinkly wat een enorme hork zeg!

Bar, ik snap het wel, maar wel af en toe langskomen he! :*

Ik heb het soms wel een beetje wat betreft het praten. Meerdere kindjes die een stuk jonger zijn dan Tyler, zeggen al heel wat meer.
Maar goed, as donderdag krijgt hij een ontwikkelingsonderzoek, duurt 1,5 uur.
Bij Accare, door iemand van de universiteit Groningen. Het gaat uiteraard spelenderwijs, ik ben heel benieuwd hoe hij het doet en of er wat uitkomt.

Ik vroeg me nog af of en hoe driftig jullie peuters kunnen worden als ze bv een koekje niet mogen.
Tyler gaat echt door het lint, is zo een half uur overstuur. Ik herken het heel erg van Kim destijds.
pi_106875671
Twinkly, heb je ook aangegeven dat zo'n actie niet acceptabel is?
Hier wordt allang niet meer in de luier gekeken. Vanaf anderhalf jaar ook staand meten en wegen op de grote weegschaal. Met luier en hemd aan dus :)
  maandag 16 januari 2012 @ 19:35:25 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_106881634
Twinkly, inderdaad, aangeven dat het niet acceptabel is!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_106881853
We hadden hier ook zo'n vreemde arts, mijn nicht was er met haar peutertje van 3, en zij maakte zich zorgen over het voorhuidje van hem en deelde haar zorg met de arts. Die zat er eerst al niet erg voorzichtig aan te trekken, vervolgens zei ze: nou daar kan hij later prima mee neuken hoor.... Mijn nicht haar kin hing op de rond, doe normaal! Bij een peutertje.....
Gelukkig heb ik gehoord dat ze nu weg is, die arts.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 16 januari 2012 @ 21:42:44 #31
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106889270
Lastig Ingrid,maar zo herken ik het niet, vaak na een paar seconden weer over.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106890526
Bar, hopelijk voel je je op het andere forum wat beter op z'n plaats. Kan het me goed voorstellen dat het soms wel moeilijk is om hier te lezen, alhoewel je ook met trots mag blijven posten over Roy O+ Hij hoort er net zo goed bij!

Jemig wat een artsen zijn er zeg!!
Karin, wat erg zo'n opmerking! :o
Hier worden alleen naar de balletjes geken, verder blijft ze er vanaf!

Ingrid, Dyon is net al zn broer zo weer afgeleid als hij iets niet mag. Alhoewel hij de laatste tijd wel soms iets verder gaat, maar dat uit zich niet in een driftbui. Hij gaat dan op een andere manier proberen iets toch voor elkaar te krijgen. Bijv. handen willen wassen (en met water spelen) en mama zegt nee, tja dan pakt hij zelf wel een stoeltje. Na paar keer stoeltje weghalen is het dan wel klaar. Koelkast gaat nu ook regelmatig open, het is echt continu 'nee' herhalen, maar driftbuien hebben we hier eigenlijk niet echt.
Alhoewel die driftbuien van Tyler vast wel normaal zijn voor een peuter....helaas ;)

Dyon heeft het weekend regelmatig op het potje gezeten, dus vandaag ook op het kdv doorgegeven en ze zouden hem ook mee nemen met 'de rondes'. Laat het nou gelijk de eerste ronde raak zijn geweest, hij heeft dus al 1 sticker op zijn kaart in de toiletruimte hangen *O*
pi_106907802
:W

Wij mogen over een maandje weer naar het CB, ben benieuwd!

Mefke, dat blauwige herken ik niet, wel naar hoor! Zou ik zeker even goed navragen!

Met onze dame gaat het verder goed! Lekker eigenwijs (pffff!) maar ook heel gezellig! Ze kan al echt goed kletsen en telt al tot 15! :)
pi_106907831
Dyon wat goed van het potje!! *O*
pi_106908325
Hoi, mijn jongste is zondag 2 geworden en staat zo te zien al in het rijtje van dit topic dus wij komen ons even melden.

Hier gaat alles goed met de kleine dondersteen. Hij is 2 en zegt NEE. Op zo ongeveer alles en komt nog steeds elke nacht vanuit het stapelbed naar onze kamer om daar in zijn ledikant verder te slapen. We moeten tegenwoordig de slaapkamerdeur van de jongenskamer op slot doen overdag want meneer klimt zo de trap van het stapelbed op en vermaakt zich dan kostelijk op het bed van zijn broer. Echter is er nog een verdieping hoger (haaks op het bovenste stapelbed) het bed van zijn grootste broer en die heeft bijv geen zijkanten waardoor de val naar beneden wel erg hoog is. Hij wil wel naar het toilet maar heeft tot nu toe maar 1 keer een klein plasje gedaan en ondanks dat hij de hemel is ingeprezen heeft dit geen indruk gemaakt en heeft hij tot op heden niks meer op het toilet gedaan. Op het potje wil hij niet, want net als papa, mama, broers en zus wil hij op het toilet. Een lekker eigenwijs ding is het dus.
pi_106909302
Welkom Faja-Lobi :W

Dyon al op het potje *O*

Jaël begon gisteravond zomaar opeens dat ze op de wc moest plassen. Dus voro vandaag hebben we de afspraak dat als ze moet plassen of poepen dat ze het zegt en dat ze dan op de wc mag. Ze wil wel persee haar luier om, prima, zij bepaalt.
Het valt wel op dat we sidns vorige week begonnen zijn met de afbouw van de forlax en dat ze nu opeens begint te benoemen, ik meot poepen en ow ow daar komt een poepie, ow nee het was een windje ;) Of zegt het lukt niet, dus schijnbaar voelt ze het nu wel. Toen ze zeg maar full time forlax gebruikte had ik ook echt het idee dat ze niet voelde dat ze moest. Maar goed tot op heden heeft ze nog niet gemeld te moeten (en al wel een zeiknatte luier gehad). Dus we wachten eht wel af alles een beetje op haar tempo. Al zou ik zelf wel sneller willen ;)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_106927213
Faja, nog van harte gefeliciteerd met Dijon!! *O*

MamaPurk, wat knap dat Jaël dat al zo goed kan aangeven! Dyon zegt nog veel te vaak dat hij moet poepen terwijl het niet zo is.

Hier een ziek kind opgehaald bij het kdv. Vanmiddag begon hij er veel te huilen en toen ik hm om 17 uur ophaalde had hij een temp van 39.4. Afgelopen twee dagen had hij 's avonds al gespuugd, dus dat was blijkbaar een voorteken.
pi_106927894
Nou dat klinkt mooier dan het was hoor Meimeltje. Ze heeft vandaag uiteindelijk 1x op de wc gezeten en er kwam niets, maar het initiatief is er. Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen, msschien verslapt haar interesse ook wel snel weer hoor. Maar ze is er wel mee bezig en das toch het begin :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 17 januari 2012 @ 21:12:21 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106927932
ook even hier:

SPOILER: samen spelen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom Faja!

Beterschap meimeltje; hier had Jan last van t vrijdag de 13e virus; vanuit 't niets 39 graden koorts en z'n bed onderkotsen, dagen erna niks meer aan de hand behalve dat de groene slierten uit z'n neus hangen :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106931442
ik kom even heel trots melden dat mijn peuter kan steppen! En dan echt lange halen en dat ene voetje ver boven de grond.
Geen idee of dat knap is met 27 maanden, maar hij was eerst zo voorzichtig, dat ik iig enorm trots ben op em.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_106931772
Knap Mefke! Op een 2 of 3 wiels step?

Tyler kan op die van Kim (waar ze eik te groot voor is) sinds een maand of 3 steppen( 3 wielen)
pi_106933594
een groter wiel voor en twee kleine skateboardwielen achter.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_106939831
Dat vind ik ook knap hoor :Y
Steppen is nog best lastig. Kleine stepjes, ok, maar lange halen is best lastig.
pi_106939871
Ik vind het ook knap Mefke!

Dyon heeft vannacht bij ons geslapen, is nu weer redelijk levendig aanwezig.
pi_106941709
knap hoor mefke! mijnes wil perse nog op haar driewieler. ze komt met der knieen bij het stuur, maar ze houdt vol! :D

hier hadden we gisteravond een klein 1-2-3 tje tussen kindjes en kat. selene heeft in de gaten dat bobby (de kat) 's avonds boven op de gang zit te wachten tot ze de kans krijgt om in de kinderkamer te komen :X

gelukkig verraadt ravi de boel door blij "BOBBY!!!!!!!!" te kraaien zodra ze uit bed geslopen is en bobby erin heeft gelaten _O-
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106971855
Ik heb jullie advies nodig. We waren al van plan om Tyler van de speen af te krijgen. En nu helemaal. Vanavond flipte hij compleet omdat zn spenen niet goed lagen. Tenminste dat denk ik, want je snapt hem nog steeds niet goed. Hij praat nog steeds weinig, al is het ietsje meer geworden.
Bij Kim hebben we het cold turkey gedaan en dat ging goed. Ik heb zomaar het idee dat dat bij Tyler niet gaat werken, die kan ook beste driftbuien hebben. (Precies hoe Kim dat ook had. en soms nog heeft.) Mede door die dingen zou ik ook niet raar opkijken als het morgen uit de ontwikkelingstest komt dat hij ook autisme of iig ´iets´ heeft.

Maar goed eik is mijn vraag dus hoe zouden jullie het aanpakken?
pi_106972758
Dan zou ik ze in zijn bijzijn in de container gooien, zodat hij ziet dat ze weg zijn.
Maar het zal best verdriet opleveren, hij zal ws niet snappen waarom, dus leg dat goed uit.
Bij meike destijds kwam ze bij me dat de speen stuk was, samen weggegooid en hebben haar er niet meer over gehoord.....
Lars heeft nooit een speen gehad.

Mefke, wat leuk! Koddig gezicht zeker, zo'n ukkie die al zo goed kan steppen!
Meimeltje, beterschap voor dyon! Het gaat hier enorm rond....
Faja, welkom en gefeliciteerd met dijon!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106973732
Jeej nu ze ook op de WC poept is ze eigenlijk helemaal zindelijk op de nachten na :) (dat is omdat ik het vertik om r wakker te gaan maken enzo :P )
pi_106973964
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:06 schreef mefke79 het volgende:
Tis meer dan zijn lippen, echt om de mond heen is blauw. Hij kan ook nog steeds niet lang in het gewone zwembad zwemmen, dan gaat ie klappertanden en bibberen en wil ie naar warm water. En dat is heel wat voor een waterrat als de onze.

Over dat piemeltje, kijken ze daar naar op het cb? Hebben ze hier echt nog nooit gedaan. Dus ook geen idee of het vastzit ofzo. Driekus zelf vind dat piemeltje wel reuze intressant, vooral kijken hoe lang hij kan worden. Dat is vast mannenhumor.

Bar, wat vervelend dat het zo voelt. En ik snap het wel, wij gaan verder en Roy niet. Maar het is wel zo'n mooi ventje, dus je moet em nog wel komen showen hoor. En verder hoop ik dat je snel kan melden dat ie ineens een enorme sprong gemaakt heeft. :*
dat blauwe is heel normaal, elin en lex hebben het, ik heb het..als Lex een boer dwars heeft zitten wordt t al blauw om zijn mond, ook bij kou of temp. wisseling (kan ook als ze het warm krijgen) kan dus verder geen kwaad, zolang de tong maar niet blauw wordt. Komt voornamelijk door de huidskleur en nouja je ziet onze adertjes wel goed lopen, alsof we doorschijnen :P
pi_106979436
Yup, hier ook blauwe rond de mond bij kou, erg dunne huid. Als we hebben gezwommen zien we er ook geweldig uit: blauwe lippen en zo'n zichtbaar netwerk van adertjes op benen en armen. Sexy! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')