abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2012 @ 11:29:07 #1
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_106864515
De peuters:

***30 januari 2008: Noah Arthur Dent, zoon van Mirage en Oversight***
09 februari 2008: Colin, zoon van Icicle
09 februari 2008: Jennifer Esmee, dochter van Ticootje
25 februari 2008: 'Saartje', dochter van Maneki.Neko
5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
29 mei 2008: X (kitten), dochter van Pvoesss
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
14 juli 2008: Jade, dochter van Luxaja
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
28 december 2008: Jan, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin, dochter van Kleurdoos
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009: Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
12 mei 2009: Tessel Eloïse, dochter van Noli.
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Ko, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
14 juni 2009: Deniz Arda, zoon van JaleesaJoia
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem, zoon van Troel
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 16-01-2012 13:35:35 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 16 januari 2012 @ 11:31:35 #2
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_106864572
Ik gooide 'm dicht met deze post;

quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:04 schreef Asyniur het volgende:

Noli, volgens de kinderuroloog wordt er veel te snel ingegrepen en worden er veel te veel onnodige circumcisies gedaan. Vroeger was dat nog veel erger aldus hem (mijn man is ook geholpen).
Dat het vroeger heel veel en ook snel gebeurde klopt maar tegenwoordig gaan ze écht niet over één nacht ijs hoor geloof me. Ze zijn ook liever afwachtend en in veel gevallen kan het als het wél te nauw is met die creme opgelost worden. Die moet je eerst een aantal weken proberen, als er daarna geen resultaat is dan word de periode verlengd. Geeft ook dat dat geen resultaat dan pas word er gekeken óf en indien nodig wélke operatie te overwegen is.
(bij verkleving alleen alles losmaken, gedeeltelijke circumcisie, of volledig)
quote:
In elk geval moet je er niet teveel zelf aanzitten. Je hebt het al snel geforceerd en dan krijg je scheurtjes (die je misschien niet kan zien). Dat geeft weer littekenweefsel en dan komt je van de drup in de regen zeg maar ;)
Jup, zie verhaal van manlief.. ;)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_106866356
Na vanmorgen besloten dat ik me hier terug ga trekken, Merk toch wel de grote verschillen tussen de kinderen en de omgang om dingen af en aan te leren.

Vanmorgen hebben P en ik weer een gesprek gehad met een epilepsieconsulent wat waardevol was, gewoon lekker ons verhaal kwijt kunnen, onze "moeilijkheden"op tafel leggen, en ook aangegeven dat het voor ons "zwaar"is.
We waren al lid van een ander forum maar daar nog maar weinig mee gedaan, laat het drempelvrees zijn.
Maar na vanmorgen, heb ik zojuist een heel stuk daar neergezet, Hier zitten mensen met dezelfde "problemen" en "angsten"
En waar me meer op onze plek zijn aangaande Roy.
Ik zal blijven posten in het als het anders gaat topic, maar hier trekken wij ons terug.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106866434
Ja daag! Je kunt toch af en toe wel komen vertellen hoe het gaat en hoe leuk ie is en zo?
pi_106866514
Ja dat wel, maar niet meer de "problemen"
pi_106866553
Oh, dan is het goed. :)

En begrijpelijk. :)
pi_106866589
En het gaat goed hoor met Roy ;) Hoorden gisteren nog hele verhalen uit de babyfoon komen, dierentuin maakte veel indruk ;)
pi_106866674
Lente heeft het ook nog steeds over de ijsbeer. Gek, want die hebben we maar heel even en vanaf best een eindje weg gezien. Mss omdat het het eerste dier was dat we zagen.

Hoe is Roy zn spaak nu?
pi_106866705
Uhmm dadadadadada mamamamamamam brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt

Dit ;)
Maar ik ga nu rennen, want moet nog wel werken ;)
pi_106867753
Even terugkomend op t piemeltje...

mn neefje is pas geleden (hij is 8) besneden, omdat zijn voorhuid dus ook niet los liet/te nauw was. op zijn leeftijd doen ze het niet meer onder algehele narcose, dus hij heeft er echt een trauma aan over gehouden, ik vraag me dus af of je wel echt tot de pubertijd moet wachten om je er zorgen over te gaan maken..

misschien vergezocht, maar ik laat hem dan liever nu besnijden zonder echte klachten dan afwachten tot hij 10/11 jaar is en er net als mn neefje een trauma achterblijft omdat hij alles bewust heeft meegemaakt
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_106868350
Wij mogen naar de kinderarts donderdag. Een van de dingen die ik wil navragen is of het normaal is dat ons ventje vaak blauw ziet rondom zijn mond. Als ie flink gespeeld heeft, in het water, als ie het koud heeft. Eigenlijk best vaak, zeker als je er op gaat letten. Andere kinderen bekend met blauwe mondjes?

Gisteren hebben we nog maar weer een keer gemerkt dat meneer gewoon heel weinig lucht krijgt. We waren door de bossen aan het rennen, maar dat redt ie op een gegeven moment gewoon niet meer, dan moet ie echt stil gaan staan en op adem komen. Hij piept dan ook echt. En als je zegt dat ie even moet hoesten komt er een hoestbui waar je u tegen zegt. Goed dat we gisteren de Mei Tai bij hadden, kon ie effe uitrusten op mijn rug. Leuk commentaar trouwens: mama, jij bent een paardje. Paardjes doen hihi, mama ook hihi?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_106868458
mefke, dat klinkt niet lekker! ik zou het idd even goed navragen. je kan eventueel vragen of ze zijn saturatie eens goed kunnen doormeten onder verschillende omstandigheden.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_106868643
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:48 schreef mefke79 het volgende:
Wij mogen naar de kinderarts donderdag. Een van de dingen die ik wil navragen is of het normaal is dat ons ventje vaak blauw ziet rondom zijn mond. Als ie flink gespeeld heeft, in het water, als ie het koud heeft. Eigenlijk best vaak, zeker als je er op gaat letten. Andere kinderen bekend met blauwe mondjes?

Gisteren hebben we nog maar weer een keer gemerkt dat meneer gewoon heel weinig lucht krijgt. We waren door de bossen aan het rennen, maar dat redt ie op een gegeven moment gewoon niet meer, dan moet ie echt stil gaan staan en op adem komen. Hij piept dan ook echt. En als je zegt dat ie even moet hoesten komt er een hoestbui waar je u tegen zegt. Goed dat we gisteren de Mei Tai bij hadden, kon ie effe uitrusten op mijn rug. Leuk commentaar trouwens: mama, jij bent een paardje. Paardjes doen hihi, mama ook hihi?
Pfoeh arme Driekus. Ik herken wat je schrijft heel erg van mijn broertje, die had als klein kind al astma/ chronische bronchitis.
Blauw om de mond ken ik niet, mijn broertje werd als hij benauwd was heel wit/grauw.
Maar als Niels het ook maar een beetje koud heeft krijgt hij al blauwe lipjes, hij is echt een kleumpje. Maar ik denk niet dat je dat bedoeld?

Wat enorm zielig voor je neefje Jalees. Belachelijk dat ze dat niet onder algehele narcose doen, zelfs volwassen mannen zouden er een trauma van krijgen :X

Ik was Niels nu in bad door het heel voorzichtig een heel klein beetje heen en weer te bewegen, eigenlijk vrijwel niet. Maar die CB arts rukte de huid dus helemaal naar achter! Ivm scheurtjes vond ik dat dus niet leuk, mijn man heeft daardoor als peuter fimosis ontwikkeld :(
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 16 januari 2012 @ 14:02:17 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106868737
oei mefke, dat klinkt niet tof! Goed laten nakijken in elk geval :Y

Jaleesa, zoals Noli al zei, wordt tegenwoordig niet meer snel besneden.
Eerst wordt gekeken naar andere oplossingen.

Bar, fijn dat het verder goed gaat met Roy. Ik hoop dat je toch nog regelmatig updates blijft posten van hem.

Twinkly, wat stom! :o
Bij Harry heeft nog niemand aan het velletje getrokken, behalve dan de kinderuroloog en die hield al op toen er een beetje spanning opkwam.
pi_106868777
Bar :* Het lijkt me heel confronterend om hier mee te lezen, maar dat andere forum net zo goed. Moeilijk hoor.
Ik hoop nog wel veel verhalen over Roy te kunnen lezen in het andere topic!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_106868809
quote:
2s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:02 schreef Asyniur het volgende:
Twinkly, wat stom! :o
Bij Harry heeft nog niemand aan het velletje getrokken, behalve dan de kinderuroloog en die hield al op toen er een beetje spanning opkwam.
Ja :( Ik vind ook dat hij de eerste moet zijn die het doet, bij zichzelf. En desnoods wij als ouders. Maar niet een arts die wil bewijzen dat hormoonzalf volgens haar onzin is geweest!
Ik ben juist altijd zo voorzichtig...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_106868866
Tis meer dan zijn lippen, echt om de mond heen is blauw. Hij kan ook nog steeds niet lang in het gewone zwembad zwemmen, dan gaat ie klappertanden en bibberen en wil ie naar warm water. En dat is heel wat voor een waterrat als de onze.

Over dat piemeltje, kijken ze daar naar op het cb? Hebben ze hier echt nog nooit gedaan. Dus ook geen idee of het vastzit ofzo. Driekus zelf vind dat piemeltje wel reuze intressant, vooral kijken hoe lang hij kan worden. Dat is vast mannenhumor.

Bar, wat vervelend dat het zo voelt. En ik snap het wel, wij gaan verder en Roy niet. Maar het is wel zo'n mooi ventje, dus je moet em nog wel komen showen hoor. En verder hoop ik dat je snel kan melden dat ie ineens een enorme sprong gemaakt heeft. :*
pi_106868914
Normaal volgens mij niet, ze kijken wel of de balletjes zijn ingedaald. Maar omdat deze arts zo eigenwijs en irritant is kijkt ze wel, om te bewijzen dat zij gelijk heeft :( Zij vond namelijk dat er niets aan de hand was toen hij als baby telkens ontstekingen had, terwijl de kinderarts in het ziekenhuis dat wel vond en hormoonzalf voorschreef. Daar zijn we na 3 maanden ofzo mee gestopt en toen kwam het zelfs nog een keer terug. Dus schijnbaar was het toch teveel verkleefd.
pi_106868948
Het klinkt wel alsof hij het gewoon heel snel koud heeft, maar ik heb er geen verstand van of dat iets met benauwdheid te maken heeft.
pi_106868991
Wij moeten donderdag naar het CB, ben benieuwd wat ze hier doen. Maar, ze lopen toch in ondergoed/luier rond? Moet die hele mikmak uit...? In ieder geval ben ik alvast gewaarschuwd....

Mefke, ik ken het deels van Meike. Die had ook weleens ineens vanuit het niets hele blauwe lipjes, haar temp was op dat moment ook heel laag. Ook koude handen en bibberen.
En even later was het weer weg.
Nu heeft ze het al een tijd niet meer gehad.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106869043
Heel vreemd, hij mocht voor het eerst zijn romper en sokken aanhouden, maar tijdens het onderzoek trok ze het uit.
pi_106869122
Ik weet niet eens wanneer wij weer naar het cb moeten, is dat met 2,5 jaar?

En van dat blauwe, ik ga het gewoon navragen, daar zijn ze voor. We moeten rekenen op 1 tot anderhalf uur (!) en dat is dan zonder bloedprikken. Het mooie is wel, we zijn al om 8.25 uur aan de beurt, das dan wel weer fijn.
pi_106869149
CB is hier met 2j 3m, maar ze lopen hier achter.

Succes in het zkh mef!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_106869188
Succes Mefke!

Als er niets bijzonders is mag hij met ongeveer 3 jaar weer Mefke.
  maandag 16 januari 2012 @ 14:29:00 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106869499
Echt, wat een horkerige arts zeg Twinks!
Hier is alleen ooit eens gekeken of zijn balletjes ingedaald waren en in de liezen gevoeld. Verder niks. Ik ben er ook altijd voorzichtig mee. Ik blijf er gewoon vanaf (buiten het gewone wassen met doekje/washand). Als ik zie dat het puntje van zijn velletje rood is, dan spoel ik het tijdens het douchen een beetje. Eigenlijk is het dan na een paar dagen weer normaal.

mefke, hier worden ook volop rek- en strekoefeningen gedaan hoor met zijn plasser door Harry zelf. Als ik soms zie hoe hard hij er aan trekt... :X
Maar hij lacht erbij dus het zal wel goed zijn ;)

Hmm, wij zullen toch ook binnenkort nog eens op het cb moeten verschijnen lijkt me zo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')