Beter een maandag met een nieuw huis dan eentje zonderquote:Op maandag 16 januari 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Eens met Jagar verder, weekend mag wel een dag langer duren...
idd!quote:Op maandag 16 januari 2012 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Eens met Jagar verder, weekend mag wel een dag langer duren...
quote:Op maandag 16 januari 2012 09:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Beter een maandag met een nieuw huis dan eentje zonder
Da's geen argument waar ik iets mee kan, Viz.quote:Op maandag 16 januari 2012 09:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]da's waar!
Hoe is het vrijdag gegaan trouwens?
Viel inderdaad best wel mee Q, kan beter, en kon wat van gezegd worden...
Maar da's 's weekends, dan ben ik lui
Als je vriend onderzoeker is, en ik er van uit mag gaan dat hij gezond verstand heeft, dan hoef je niet uit te leggen waarom onder je BMR eten slecht is.
Dat zal ik inderdaad wel doen, is wel een goede tip inderdaad. Is het nou zo dat het voedingscentrum over het algemeen wat aan de lage kant uitkomt qua kcal?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:59 schreef conleche het volgende:
@Quina: jij zette toch altijd ook je kcal onder je lijstjes? Dan is het wat beter inschatten of je voldoende binnenkrijgt, op het eerste gezicht zou ik zeggen dat het wat weinig is, maar dat is omdat ik bv niet weet hoeveel sushi je dan eet. Ik vind alleen sushi trouwens niet zo'n volwaardige maaltijd. Ik zou daar dan wat zeewiersalade bij doen en misschien nog een groentegerechtje. Maar goed, als het 1x in de zoveel tijd voorkomt is het ook geen ramp. Ik denk dat je als je iemands lijstjes beoordeeld, dat je dan even moet kijken over een week of twee, dan kan je veel beter inschatten of het gezond en genoeg is.
Je moet maar googelen op spaarstand lichaam, dan kom je vast wel een gedegen onderzoek tegen.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:00 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Da's geen argument waar ik iets mee kan, Viz.
'Maar als je toch minder eet dan je nodig hebt dan val je toch af? Waarom is 1400 kcal wel goed om af te vallen, maar 1000 kcal niet? Dan eet je toch ook minder dan je nodig hebt?'
Op http://www.medisch-woordenboek.nl/artikel/48/crash-dieet staat vrij duidelijk uitgelegd dat wanneer je te streng dieet dat je spieren gaat verbranden.Daardoor vertraag je je rustverbranding en dan zet je het begin van een jojo dieet in. Het is geen wetenschappelijk artikel, maar het verhaal klinkt wel logisch. En als je het echt wetenschappelijk wil hebben dan zul je een middagje moeten zoeken op sciencedirect.com ofzo.quote:
O en ik bedoel ook niet dat jullie iets hadden moeten zeggen, maar meer dat ik zelf dacht dat het wel ok was. Terugkijkend waren die twee dagen juist niet echt super, maar vandaag wel toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 09:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]da's waar!
Als je vriend onderzoeker is, en ik er van uit mag gaan dat hij gezond verstand heeft, dan hoef je niet uit te leggen waarom onder je BMR eten slecht is.
Ja!! Oh dat ga ik er nog even inproppen als T. Ik zie dat mijn lijstje anders iets te weinig is. Is ook heel lekker met roomkaas, of een gekookt ei in plakjes, met een klein likje mayo. Ik gebruik die dingen als crackers. Niet te verwarren met knabbelspek trouwens hè!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:24 schreef V1z0R het volgende:
Baconknabbels met filet americainDat klinkt zo verschrikkelijk smerig dat het best eens lekker kan wezen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja? Ik vind 'r wel geil, met d'r kleine punttietjes
Welke baconknabbels heb je dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! Oh dat ga ik er nog even inproppen als T. Ik zie dat mijn lijstje anders iets te weinig is. Is ook heel lekker met roomkaas, of een gekookt ei in plakjes, met een klein likje mayo. Ik gebruik die dingen als crackers. Niet te verwarren met knabbelspek trouwens hè!
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welke baconknabbels heb je dan?
Vind die van de reguliere super echt smerig
Ah de AH eigen merk, kan ik nog eens proberen.quote:Op maandag 16 januari 2012 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt op de balie van de vleeswaren/kaas, dus niet bij de zoutjes. Als je lowcarbt is het een prima ondergrond voor allerhande beleg.
Nog over je voeding, want ik heb volgens mij laatst een opmerking gemaakt: Dat ziet er nu prima uit. Je eet veel groenten en fruit en je krijgt ook genoeg eiwit binnen mits je porties avondeten groot genoeg zijn maar dat zal vast wel goed zijn.. En zeker als je dit blijft combineren met veel sporten zoals je nu doet dan is het prima!quote:Op maandag 16 januari 2012 09:39 schreef Quinazoline het volgende:
Weekendlijstjes:
Zaterdag:
O: yoghurt met een banaan, beschuitje met pindakaas
S: hardlopen intervaltraining
L: 4 volkoren boterhammen fricandeau
T: appel
D: sushi
Zondag:
O: brinta, melk, rozijntjes
L: 4 volkoren boterhammen (2x avocado, 1x fricandeau, 1x pindakaas)
B: 2 uur fietsen op rustig tempo (totaal 34 km)
T: een paar stukjes left-over sushi (wilde een banaan pakken, maar toen bedachten we dat er nog wat sushi was), glas port
D: wat gebakken rosti (1/3 van zo'n zak), 250gr witlof, halve rode paprika
Vandaag:
O: brinta, melk, rozijntjes (287 kcal)
T: banaan (125 kcal)
L: 3 volkoren bth: 2x bauernham+boter, 1x niks, kom soep (~435 afhankelijk van de soep)
T: appel (80 kcal)
D: pilav met gehakt en veel spinazie (http://www.ah.nl/allerhan(...)kt+rozijnen+spinazie maar dan met minder rijst en meer spinazie) (~540 kcal ofzo?)
B: uurtje kinect
~1470 kcal
1 van de 3 is een optie, dus daar nu even verder achteraanquote:Op maandag 16 januari 2012 09:54 schreef V1z0R het volgende:
[..]da's waar!
Toen ik nog brood/vlees/kaasmeisje was, moest ik die altijd inpakken. Een ENORME zak van die dingen stinkt best welquote:Op maandag 16 januari 2012 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ligt op de balie van de vleeswaren/kaas, dus niet bij de zoutjes. Als je lowcarbt is het een prima ondergrond voor allerhande beleg.
Die bumper kan 'ie vooraf toch spuiten...quote:Op maandag 16 januari 2012 09:06 schreef Ml-etje het volgende:
1 dag spuiten, 1 dag drogen en coaten/uitharden en monteren.
mwah, dat valt nogal tegen omdat er geen goede stille werkruimte is...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tussenuren zijn toch ook best wel gunstig? Kun je mooi nakijkwerk en voorbereidend werk doen wat je dan thuis niet hoeft te doen. En je kunt je eten beter reguleren.
Lijkt mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit alles in 5 minuten. God help me. Heb alle verwarmings maar vast uitgezet. Gemeen, maar ik vind het echt zo kut als mensen zonder na te denken dat ding aanezetten! En dan wel in een t-shirt rondlopen....![]()
Het is echt enorm lekker!quote:Op maandag 16 januari 2012 10:24 schreef V1z0R het volgende:
Baconknabbels met filet americainDat klinkt zo verschrikkelijk smerig dat het best eens lekker kan wezen.
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:28 schreef Perruche het volgende:
Die plaatjes.
Ik ben ook geërgerd met ons bezoek. Om kleine zeikdingen dus ik zet ze in een spoiler zodat jullie niet het hoeven lezen als jullie niet willen25 graden is wat overdreven, maar als die mensen thuis zijn overdag vind ik de verwarming uit ook wat overdreven...moeten zij kou lijden omdat jij niet thuis bent overdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dit alles in 5 minuten. God help me. Heb alle verwarmings maar vast uitgezet. Gemeen, maar ik vind het echt zo kut als mensen zonder na te denken dat ding aanezetten! En dan wel in een t-shirt rondlopen....
Kwak
nog even snel: als die er zijn kan dat wel ja! maar midden op de dag meestal niet beschikbaar helaas...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:30 schreef Perruche het volgende:
En een leeg lokaal, kwak?
Verder heb ik net heerlijk gebodybalanced en ga ik zometee lunchen en daarna naar de masseur. Lijstje/planning
O: appel, mandarijn, croissant, koffie verkeerd
S: bodybalance
L: geroerbakte spitskool, gerookte kip in plakjes, cherrytomaatjes, 2 sneden brood
R(elaxen): massage
T: halve nakd bar
S: bodypump
T: eiwitshake
D: couscous, 4 plakken pompoen, 3 gehaktballetjes in tomatensaus
Succes Kwak.. Ik begin je 'niet aan beginnen' opmerking een beetje te begrijpen..quote:Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef kwakz0r het volgende:
nou ik ga naar m'n afspraak in leiden. heb er helemaal geen zin in, kriebels beginnen toch te komen nu...
als ik terugkom zal ik even melden of ik nog ga promoveren of nieten hoe veel druk ik op me heb laten leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |