Dat hoeft helemaal niet, het is maar een spelletje ...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:14 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
Ja dat faalde best hard die actie:P Vervolgens was ik zo van streek dat ik de rest van de avond niks heb kunnen raken.
Ja, maar wel een spelletje dat zeer frustrerend is als het even niet goed gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:23 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, het is maar een spelletje ...
u sure?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:23 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet, het is maar een spelletje ...
Volgens mij op dezelfde manier als dat je fragrounds instelt op de USAS .. maar dan met de M320.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:25 schreef Gibson02 het volgende:
Hoe werken die smoke shells eigenlijk van mortars en grenade launchers? Ben nog steeds niet achter hoe je ze kan unlocken en gebruiken.
Bij je Loadout stel je dat in ja. Van M320 weet ik het zeker. Mortars zal waarschijnlijk ook zo werken.. Weet niet of je het eerst moet unlocken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:33 schreef Gibson02 het volgende:
Mortars moet ook kunnen inderdaad, maar ik snap er nog niet veel van.
Dit heb ik wel eens vaker geprobeerd, ik zag niet zoveel verschil. Vanavond nog maar eens proberen dan.quote:
Helikopter is de shit niet, alleen in sharqi..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:57 schreef Gibson02 het volgende:
[..]
7 man meer in je team en dan nog verliezen![]()
Zucht vanavond maar weer is even goed voor het Heli werk gaan zitten, gister geen pepernoot kunnen raken. Vooral m'n tijd gespendeerd aan het wachten op een Heli, vervolgens iemand anders erin zien springen die hem dan binnen 10 seconden in een gebouw weet te boren.
nee man, een mooie positie met een jeep en een machinegeweer op dak.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Helikopter is de shit niet, alleen in sharqi..
Tanks zijn de echte killers in BF3
Probeer maar lang te leven met al die raketten die op je af komenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee man, een mooie positie met een jeep en een machinegeweer op dak.
skillzz jwtzquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Probeer maar lang te leven met al die raketten die op je af komen
Heb de wiki al aangepast, volgende OP issie ok.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:20 schreef Dientje12 het volgende:
Ga ik die server joinen via FoK! omdat er staat dat die server hardcore is..
Kom ik in de server is die gewoon normaal
Ik heb hekel aan killcam en 3d spotting
ok dankquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:31 schreef JK het volgende:
[..]
Heb de wiki al aangepast, volgende OP issie ok.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bullshit je liegt dat je barst jong vuilak
ga es snel je mond spoelenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:35 schreef Spelvout het volgende:
Valt me op dat hier best veel gitaristen zitten, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |