Fijn dat je die zekerheid hebt.. Het is altijd zo frustrerend als je van die vage probleempjes hebt en niet zeker weet waar het aan ligt. Mijn PC is waarschijnlijk over 2 a 2.5 weken klaar; in die tussentijd vermaak ik mij wel met mijn 4e PS3.. Alles gaat kapot bij mij.quote:Op maandag 16 januari 2012 21:20 schreef rumiii het volgende:
[..]
Sucks man.. Succes!![]()
Ik had inderdaad al langer problemen ermee, bleek dat het niet aan mij lag, nadat ik hem had teruggebracht. Dus ben wel blij dat ik zeker weet dat hij gewoon defect was. Ik wacht liever een maand dan elke keer maar ''flippen'' dat hij het niet doet.
Hopelijk krijg je hem snel terug man
Squad 580quote:Op maandag 16 januari 2012 21:39 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Fijn dat je die zekerheid hebt.. Het is altijd zo frustrerend als je van die vage probleempjes hebt en niet zeker weet waar het aan ligt. Mijn PC is waarschijnlijk over 2 a 2.5 weken klaar; in die tussentijd vermaak ik mij wel met mijn 4e PS3.. Alles gaat kapot bij mij.![]()
Als alles weer gefixed is maar weer eens samen BF'en.
Dat niet, maar ik merk vooral dat je bijna geen bullet drop hebt. Ik merkte gelijk dat ik meer headshots maakte en ook eerder mensen neer schootquote:Op maandag 16 januari 2012 21:24 schreef rumiii het volgende:
[..]
Is dat een 'one shot one kill' of valt dat vies tegen?
Ja, maar bij hardcore heeft iedereen maar 60% healthquote:Op maandag 16 januari 2012 21:30 schreef ems. het volgende:
Toch opmerkelijk. Als ik het goed begrijp zijn dus de sniper rifles (of iig de bolt-action varianten) op zowel normal als hardcore gelijk gebalanceerd?
Je bent ook zo goed jochiequote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
Ben net weer voor cheater uitgemaakt
LAV LAMEN
http://battlelog.battlefi(...)/16795414/1/17469179
Ben focking goedquote:Op maandag 16 januari 2012 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je bent ook zo goed jochie
*APPLAUS GEEFT*
Frag.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:03 schreef robuust89 het volgende:
Wat is nou beter; flechette of buckshot?
Flechette is meer penetratie en minder damage, en buckshot is andersom, dacht ik. ()
Alleen met de usas.quote:
In bf2 was het leuker met chopperz klotenquote:
Das geen looping, das een veredelde schroef :pquote:
7 man meer in je team en dan nog verliezenquote:Op maandag 16 januari 2012 22:38 schreef Dientje12 het volgende:
Ben net weer voor cheater uitgemaakt
LAV LAMEN
http://battlelog.battlefi(...)/16795414/1/17469179
Viel wel mee toch; bomen, paaltjes, masten .. ging best lekkerquote:
De kogels vliegen om je oren, je oren fluiten als er een shell vlakbij je inslaat, je wordt doof door het geloei van motoren, maar een 4x4 kan niet eens zo'n rotsblok nemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Viel wel mee toch; bomen, paaltjes, masten .. ging best lekker![]()
En met die jeep .... je kon me gisteren echt opvegen lol.
Je hebt mazzel dat mn Fraps niet aanstond, hahaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:00 schreef Gibson02 het volgende:
het geloei van motoren, maar een 4x4 kan niet eens zo'n rotsblok nemen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:08 schreef Athlon64x het volgende:
Man man wat een stel autisten in Metro Parijs map echt stel autisten die geilen op hun kill/death ration en niet veder dan 1ste checkpoint gaan
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:08 schreef Athlon64x het volgende:
Man man wat een stel autisten in Metro Parijs map echt stel autisten die geilen op hun kill/death ration en niet veder dan 1ste checkpoint gaan
Ja dat faalde best hard die actie:P Vervolgens was ik zo van streek dat ik de rest van de avond niks heb kunnen raken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat mn Fraps niet aanstond, haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |