Muppet je moet je ook niet elke dag wegen hequote:Op maandag 16 januari 2012 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Anderhalve kilo zwaarder op de weegschaal, like a sukkel!!!
humpf how come, vocht vasthouden?quote:Op maandag 16 januari 2012 08:04 schreef Stormqueen het volgende:
mogge!
Anderhalve kilo zwaarder op de weegschaal, like a sukkel!!!
ooh maar dan heb je iig de redenquote:Op maandag 16 januari 2012 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
*veegt af*
oh, en rode klats, vandaar
Liefje, je weet toch wel dat dat samenhangt met ongesteldheid? /open deurquote:Op maandag 16 januari 2012 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
*veegt af*
oh, en rode klats, vandaar
daarom zeg ik het ookquote:Op maandag 16 januari 2012 08:24 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Liefje, je weet toch wel dat dat samenhangt met ongesteldheid? /open deur
Zow, even snel nagels gelakt (goed idee he, half uur voor je weg moet?) en 1 laagje Catrice White and Seek met 1 laagje OPI Happy Anniversary eroverheen is best cool
zodadelijk ook letterlijk, als ik zonder handschoenen op de fiets moet, het heeft gevroren hier
Ik dacht doorquote:Op maandag 16 januari 2012 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een boze poes die denkt dat ze naar buiten wil
Jij blijquote:Op maandag 16 januari 2012 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morning!
Open ik facebook, allemaal statusupdates dat de treinen van en naar Almere niet rijden, honderden mensen op mijn station die met de bus moeten, etc, etc.
Gelukkig hoef ik pas om 4u tentamen te maken
ooh, dan is 't vast wel verholpenquote:Op maandag 16 januari 2012 09:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Morning!
Open ik facebook, allemaal statusupdates dat de treinen van en naar Almere niet rijden, honderden mensen op mijn station die met de bus moeten, etc, etc.
Gelukkig hoef ik pas om 4u tentamen te maken
quote:Bedankt voor de geweldige nacht!
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
kip maakt geld over voor stofzuigerfilter, staat er dit op je afschrift:
[..]![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
kip maakt geld over voor stofzuigerfilter, staat er dit op je afschrift:
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |