Naast stroom en een paar servers huren, waar gaat dat zoal inzitten dan?quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:08 schreef Danny het volgende:
[..]
ANP, Novum, Onderhoud en apparatuur, Verzekeringen, Loon, Loonbelasting, Administratie, Verzendkosten, Reiskosten etc.
Als dat daadwerkelijk zo belachelijk duur is was die feature toch allang geschrapt man.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:14 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
Stroom en een 'paar' servers? Terwijl honderden of misschien duizenden mensen hun topiclijst op 'update elke 5 seconden' hebben staan? Dat is wel het understatement van de dag.
Dat is niet wat ik zeg. Het is niet zo dat het hele forum op een paar thuisservertjes kan draaien.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk zo belachelijk duur is was die feature toch allang geschrapt man.
Nee duh.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:16 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg. Het is niet zo dat het hele forum op een paar thuisservertjes kan draaien.
Zoals ook al door anderen gezegd is gaat die 25.000 dus niet alleen in servers zitten.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee duh.
Maar 25.000 is wel het andere uiterste he. Kan makkelijk voor een duizendje of 2-3 die servers laten draaien in een ASP.
Ik kan het prima hier op mijn PC draaien inclusief de workload.... meer dan voldoende capaciteitquote:Op maandag 16 januari 2012 00:16 schreef Mr.Fahrenheit het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg. Het is niet zo dat het hele forum op een paar thuisservertjes kan draaien.
quote:
Dat noemen ze gewoon interesse. Maar geeft niet, is gewoon iets menselijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:30 schreef yvonne het volgende:
En verder: what the fuck gaat jou dat aan?!
Gejankzak over de kosten altijd, jij hoeft het niet te betalen wel?
Gwn nieuwsgierig waarom zoveel. Verder geen haat babe.quote:Op maandag 16 januari 2012 00:30 schreef yvonne het volgende:
Wat mot dit in ONZ? En waarom mail je hem niet?
Je hebt overduidelijk geen enkel idee hoe groot FOK! is en hoeveel dat kost.
En verder: what the fuck gaat jou dat aan?!
Gejankzak over de kosten altijd, jij hoeft het niet te betalen wel?
Nee hoor,dat is niks geen interesse, a) het topic waar hij naar refereert is al 6 maanden oudquote:Op maandag 16 januari 2012 00:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat noemen ze gewoon interesse. Maar geeft niet, is gewoon iets menselijk.
Neem een aboquote:Op maandag 16 januari 2012 00:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gwn nieuwsgierig waarom zoveel. Verder geen haat babe.
Gr gr Ans en Rita van de Roeivereniging Maassluis.
omg omg omg yvonne topicquote:Op maandag 16 januari 2012 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neem een aboMag je in het bier en tieten-abo-forum
ik krijg mijn notes altijd gratisquote:Op maandag 16 januari 2012 00:39 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Wrm zijn notes zo duur, moet dat via een high tech enigma machien op FOKjen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |