Oeh vertelquote:Op zondag 15 januari 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Ja, verDAMMT!!!
Zit ik te proberen een rel te ontketenen op schoonheidsglans, faal ik keihard![]()
Ik verdien een emoslinger
Dankjequote:
Haha zat al ff te zoeken naar het nieuwe topic (nooit meer laatste reactie dus)quote:Op zondag 15 januari 2012 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de laatste die het topic sluit opent een nieuwe
Ik vond hem zo leukquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik sta wel in de topictitelquote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat sharana zegt, en geeft niks! Je bent nog nieuw!
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dat snappen die kinderen daar toch niet, spreekwoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
En ik weet nu pas wat jou Username betekentquote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar ik sta wel in de topictitel
Haha ik dacht precies hetzelfde, die kinderen hebben nog nooit van Methusalem gehoord denk ikquote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat snappen die kinderen daar toch niet, spreekwoorden
Precies, nu al een naamtopic, einz!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar ik sta wel in de topictitel
Nee, maar tochquote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat snappen die kinderen daar toch niet, spreekwoorden
Ik moest toch watquote:Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En ik weet nu pas wat jou Username betekent
+1quote:Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht "wie is zwarte ooievaar?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Encyclo.nl ftwquote:Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel geweldig je dat je jezelf verbeterdquote:
Ja, kom.. ik laat me niet verbeteren door een glansaanbidderquote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel geweldig je dat je jezelf verbeterd
Ja maar ik woon al 4 jaar in DHquote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Diehard frysk! Ze komen er aan, de friezen!
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]Heb je nu een ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
KILL IT WITH FIRE!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Diehard frysk! Ze komen er aan, de friezen!
Zie je wel!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja maar ik woon al 4 jaar in DH
Och ja en mijn schoonouders komen uit Venloquote:
Ik ook, maar zwarte aardbei is bah.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik las er trouwens steeds "aardbei" in.
Ik ookquote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
en kikker is verliefd op eendquote:Op zondag 15 januari 2012 21:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
woezel en pip vond ik ook leuk maar kikker heeft vleugels
nee dat schrijf je net was andersquote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Daar komen hele gekke kindjes vanquote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Och ja en mijn schoonouders komen uit Venlo
Hoe?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
nee dat schrijf je net was anders
I know lief en ik hebben nu al woorden, wat als we later kinderen krijgen moeten ze dan fries of limburgs leren hahaquote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar komen hele gekke kindjes van
Ierdbeiquote:
je stelt ons teleurquote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan niet multi-tasken![]()
I'm not a real woman![]()
![]()
Geen stripke gepist?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef milka82 het volgende:
Nah jah, heeft mijn nichie der eerste naamtopic..... I'm so proud![]()
O hai trouwens
Zit hier ook te wachten op den rooien klatschj... al bijna twee week trouwens, like a bossNee, niet
over negen maanden...
Jaaa!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef milka82 het volgende:
O hai trouwens
Zit hier ook te wachten op den rooien klatschj... al bijna twee week trouwens, like a bossNee, niet
over negen maanden...
Damn girl, you should know them in real life..... Dan weet je zeker dat dat nooit goed gaat komen, hahahquote:Op zondag 15 januari 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar komen hele gekke kindjes van
Hippe sjit.quote:
Duifmeneer.quote:
Dat komt omdat ik je afleid met friet en tetten, sorryquote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan niet multi-tasken![]()
I'm not a real woman![]()
![]()
Nog een keer tante! van de anderen heb ik niet zoveel hoop meerquote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef milka82 het volgende:
O hai trouwens
over negen maanden...
Friet!! Waar?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik je afleid met friet en tetten, sorry
En jij wel?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:46 schreef milka82 het volgende:
[..]
Damn girl, you should know them in real life..... Dan weet je zeker dat dat nooit goed gaat komen, hahah
Ja, eentje, en je hebt der twee nodig hequote:
Die ja!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wacht, ik weet het al denk ik... Duivenmelker die hoe hoe hoe zegt tegen zijn duiven?
Zag zoiets op dwdd
Die ja.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
Oh wacht, ik weet het al denk ik... Duivenmelker die hoe hoe hoe zegt tegen zijn duiven?
Zag zoiets op dwdd
Niet zon hoge pet op van mij?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:47 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ja, eentje, en je hebt der twee nodig he![]()
Oja Swarte, dit is effe onder ons he, de heule familje hoeft hier niets van te weten
Beidequote:Op zondag 15 januari 2012 21:45 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
I know lief en ik hebben nu al woorden, wat als we later kinderen krijgen moeten ze dan fries of limburgs leren haha
Maar dat is leuk boomKut!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:48 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nope, dat zie je toch aan onze kinders, sporen beide niet, net hun moeder
*Pakt popcorn*quote:Op zondag 15 januari 2012 21:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niet zon hoge pet op van mij?
En dan met zijn kop heen en weer gaat omdat de duiven anders denken dat ie raar doet?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die ja!!!![]()
Die duiven gaat lokken en vangen
Juist wel, je weet toch, mijn photobomber maatje *tis dak die foto hier nu niet kan vinden... die met heitquote:Op zondag 15 januari 2012 21:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Niet zon hoge pet op van mij?
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan met zijn kop heen en weer gaat omdat de duiven anders denken dat ie raar doet?
En dan ook nog een beetje NL maar beter niet van mij want ik maak er soms een zooitje vanquote:
Ik wilde al zeggen: 'Niet gaan rellen he!'quote:
Neuh dat leren ze op de crèche en op school. Ik kon ook nog geen Nederlands toen ik daarheen gingquote:Op zondag 15 januari 2012 21:49 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
En dan ook nog een beetje NL maar beter niet van mij want ik maak er soms een zooitje van
WEL RELLE!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: 'Niet gaan rellen he!'
Ik vind ze helemaal niet zo uberkort als ik had verwacht!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: 'Niet gaan rellen he!'
Ik heb deze nog welquote:Op zondag 15 januari 2012 21:49 schreef milka82 het volgende:
[..]
Juist wel, je weet toch, mijn photobomber maatje *tis dak die foto hier nu niet kan vinden... die met heit
er komt nog steeds vlees onderuitquote:
Wie is wie?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb deze nog wel [ afbeelding ]
Links ik rechts Milkaquote:
chanel - cosmic violinequote:Op zondag 15 januari 2012 21:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Welke lak is dit? Mooie bruine chocokleur!
Rechts is moi...quote:Op zondag 15 januari 2012 21:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb deze nog wel [ afbeelding ]
Mooi kleurtje ik wil morgen faalen in Delftquote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
chanel - cosmic violine
[ afbeelding ]
zo dus maar dat zie je nu niet het is donker hier
Trusten!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ging slapen he?tot morgen boobies!
Oehquote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
chanel - cosmic violine
[ afbeelding ]
zo dus maar dat zie je nu niet het is donker hier
hij is niet meer te krijgenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mooi kleurtje ik wil morgen faalen in Delft
Trustenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
trustequote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dag jetser!!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Niet leuk!quote:
Quote en url?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:54 schreef BGTes het volgende:
Masjajaja heeft het over FokFAME! YES! AANDACHT!
Ik kan hem ook niet meer vinden! het was toch de pijp jij of pijp ik?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:54 schreef milka82 het volgende:
oeh, nu ga ik zwaar op zoek he... must find picture....
Dafuq.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
wat een mongool:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item256b414623
Dat ga ik toch echt niet betalenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
wat een mongool:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item256b414623
twitter:maschaa twitterde op zondag 15-01-2012 om 21:43:31Fok>EG. Bij die eerste kan ik brullen van het lachen namelijk, geniaal soms (over mij dus eh). Die ander is gewoon een trieste zooi. reageer retweet
Huh, wij toch niet eens over haar?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:54 schreef BGTes het volgende:
Ze mist onsquote:Op zondag 15 januari 2012 21:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Huh, wij toch niet eens over haar?
EG? Elle Girl?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:56 schreef BGTes het volgende:
twitter:maschaa twitterde op zondag 15-01-2012 om 21:43:31Fok>EG. Bij die eerste kan ik brullen van het lachen namelijk, geniaal soms (over mij dus eh). Die ander is gewoon een trieste zooi. reageer retweet
Mooie slanke vingers heb jij! Ik heb van die worstjesquote:Op zondag 15 januari 2012 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Verrekten pinknagel scheurde weer eens.
[ afbeelding ]
Wie is da?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:56 schreef BGTes het volgende:
Wat is EG?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:56 schreef BGTes het volgende:
arm pinkjequote:Op zondag 15 januari 2012 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Dank!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mooie slanke vingers heb jij! Ik heb van die worstjes
Mwehehehe.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
Dus fok is hipper dan Elle Girl?
Baas Masja die ons weer in de gaten houdtZou ik ook doen; ipv aandacht te schenken aan je echte fans.
Nee echt ! Please.. Verdoe je tijd aan ons..
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaaa, die was hetquote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet meer vinden! het was toch de pijp jij of pijp ik?
Hij scheurt altijd daar, dus gelukkig niet in het vlees (want niet vastgehecht).quote:
Ohja, ik zou al de hele tijd beginnen met lezen voor het tentamen van dinsdag. Ik faal in veel opzichten vandaagquote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zo even tentamenstof voor woensdag doorgenomen
Mijn is afgelopen week afgebroken.. in vlees.. PIJN !!! En bloedquote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij scheurt altijd daar, dus gelukkig niet in het vlees (want niet vastgehecht).
Maar nu moet ik alles weer bijwerken. Kutklus.
MP?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef Lindytje het volgende:
EG is ellegirl volgens mij!
EGF is dan weer elle girl forum, dat heb ik ook ooit eens gegoogled, want dat stond overal op MP, en daar snapte ik niks van, die afkorting
ik doe altijd kortwieken, daarom waren de mijne ook stompjes, maar mijn nagelbedden zijn lang dus bij mij komt er nu vlees onder mijn nagels vandaanquote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn is afgelopen week afgebroken.. in vlees.. PIJN !!! En bloed
En ik weiger te kortwieken
M'n rechterpink is nu ongeveer twee keer zo lang als links. Da's té.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn is afgelopen week afgebroken.. in vlees.. PIJN !!! En bloed
En ik weiger te kortwieken
snuifpink!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n rechterpink is nu ongeveer twee keer zo lang als links. Da's té.
Maar in het vlees scheuren is zooo kut.![]()
Morgenquote:
Oeiquote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef milka82 het volgende:
shitzooi, kan heul die foto niet meer vinden en hij was nog zo meesterlijk.... Nah jah, ik ga ook eens flaptop uitgooien, morgen weer aan het werk (met dubbele oorontsteking, dat dan weer wel) Weltrusten maisjes
ben ik toch nog eens goede inspiratie geweestquote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Morgen
Ik ben nu een blogpost over de meerkoetlook aan het tikken![]()
Voor jou wacht ik graag drie miljoen uurquote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Maar ze moet het filmpje dat ik ovr drie miljoen uur ga posten zien
lees: lindys excuus dat ze drie miljoen uur niet aan dr huiswerk hoeft te zitten want ze heeft een excuusquote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor jou wacht ik graag drie miljoen uur
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lees: lindys excuus dat ze drie miljoen uur niet aan dr huiswerk hoeft te zitten want ze heeft een excuus
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor jou wacht ik graag drie miljoen uur
Owjaquote:Op zondag 15 januari 2012 22:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
lees: lindys excuus dat ze drie miljoen uur niet aan dr huiswerk hoeft te zitten want ze heeft een excuus
Omdat het zulke toffe dingen zijn.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom koop ik een grote krabpaal en bedjes als die mongool toch in de wasbak gaat liggen slapen
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:54 schreef BGTes het volgende:
Kutkattersquote:Op zondag 15 januari 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom koop ik een grote krabpaal en bedjes als die mongool toch in de wasbak gaat liggen slapen
I haz found lekker koesequote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef milka82 het volgende:
shitzooi, kan heul die foto niet meer vinden en hij was nog zo meesterlijk.... Nah jah, ik ga ook eens flaptop uitgooien, morgen weer aan het werk (met dubbele oorontsteking, dat dan weer wel) Weltrusten maisjes
Goeden fotoquote:Op zondag 15 januari 2012 22:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Zodat Milka kan slapen hier de masterlijke photo
[ afbeelding ]
Dat is de vader van Milkaquote:Op zondag 15 januari 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat hoofd van die vent op de achtergrond.
Verrekquote:Op zondag 15 januari 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Goeden familiefoto dan.quote:
Echt wel!quote:
Dat zag ik ook ja, whehequote:Op zondag 15 januari 2012 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:09 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Zodat Milka kan slapen hier de masterlijke photo
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hee even een vraagje voor de belasting![]()
Als ze vragen om loon zorgverzekeringswet bedoelen ze dan op je loonstrook het bedrag onder het kopje Loon zorgverzekeringen of onder het kopje afgedragen bijdrage aan zorgverzekeringswet?
Wij zijn echt zo fotogeniekquote:
Heb je geen jaaropgaaf daar staat het meestal duidelijker opquote:Op zondag 15 januari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hee even een vraagje voor de belasting![]()
Als ze vragen om loon zorgverzekeringswet bedoelen ze dan op je loonstrook het bedrag onder het kopje Loon zorgverzekeringen of onder het kopje afgedragen bijdrage aan zorgverzekeringswet?
Ja daar staat alleen maar vul hier het bedrag in dat afgedragen is aan de loonverzekeringswet, dit bedag mag niet hoger zijn dan je jaarloon. En dat zijn allebei de bedragen dus nietquote:Op zondag 15 januari 2012 22:15 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heb je geen jaaropgaaf daar staat het meestal duidelijker op
Zou ik gewoon het bedrag invullen waarop je het meeste terugkrijgtquote:Op zondag 15 januari 2012 22:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja daar staat alleen maar vul hier het bedrag in dat afgedragen is aan de loonverzekeringswet, dit bedag mag niet hoger zijn dan je jaarloon. En dat zijn allebei de bedragen dus niet
Mijn reputatie,wat doe je,haha! Toen gingen we die pokerface vent nadoen toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Deze is ook zo leuk!
[ afbeelding ]
Vind ook nog een leuke van je moeder in werkschoenen en een krat bierquote:Op zondag 15 januari 2012 22:17 schreef milka82 het volgende:
Jaaaaa,lig hier te schuddebuiken in mijn nest,dat was em! Thnx Bots!
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef milka82 het volgende:
[..]
Mijn reputatie,wat doe je,haha! Toen gingen we die pokerface vent nadoen toch?
Doe die maar niet,die fokt niet dus zal het vast niet appreciëren dat ze hier staatquote:Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Vind ook nog een leuke van je moeder in werkschoenen en een krat bier
Ook niet gedaan.... onszelf voor schut zetten is toch een stuk makkelijkerquote:Op zondag 15 januari 2012 22:20 schreef milka82 het volgende:
[..]
Doe die maar niet,die fokt niet dus zal het vast niet appreciëren dat ze hier staat
Psies!quote:
Die kop van haar ook.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Overmorgen weer een nieuwe HIMYM downloaden![]()
Trustenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Zo, blogpost af, ik ga tukken
Tot morgen chickies!!
Trix, ik kijk morgen je filmpje![]()
Truste moppiequote:Op zondag 15 januari 2012 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Tot morgen chickies!!
Trustenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Tot morgen chickies!!
Wat voor filmpjes maak je?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:30 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Truste moppieis goed hoor, hij is toch pas halverwege het montage-stadium geloof ik
We hadden vanmiddag mijn zoon (2) gefilmd vlak nadat hij voor het eerst the dukes of hazard had gezien en mijn lief is er een soort van motion picture van aan het monterenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:32 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat voor filmpjes maak je?
O wat leuk! en je muziekje dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
We hadden vanmiddag mijn zoon (2) gefilmd vlak nadat hij voor het eerst the dukes of hazard had gezien en mijn lief is er een soort van motion picture van aan het monteren
Maar hij is af!
En ik heb mijn lief keihard uitgelachen dat hij daar zo lang mee bezig wasniet eens expres, maar ik ben gewoon een trollenkop
Dat dacht ik, maar het is meer knip- en plakwerk.. Momentje nogquote:Op zondag 15 januari 2012 22:39 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O wat leuk! en je muziekje dan?
Gezelligquote:
hallon ballonquote:
en pootjes van poekiequote:
Hij is hip.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik dacht omdat ik het eerste plaatje ook ooit eens gepost had dat het vervolg ook wel mocht
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik dacht omdat ik het eerste plaatje ook ooit eens gepost had dat het vervolg ook wel mocht
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:58 schreef Incantrix het volgende:
Nou, komt 'ie hoorvast een major letdown na al mijn gezeur erover, maar het werd een principekwestie, zoals jullie begrijpen
Nou, komt 'ie hoorvast een major letdown na al mijn gezeur erover, maar het werd een principekwestie, zoals jullie begrijpen
Ik vind dat heerlijk, hoe kinderen dat wat ze zien zo feilloos kunnen verwerken in hun spel!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Incantrix het volgende:
Hij heeft het ook echt zelfbedacht, hij deed dat gewoon opeens, hij 'sprong' over de benen van lief heen terwijl hij 'yeeeehaaawww' bruldegelukkig wilde zijn stuntknuffel later wel meewerken toen papa wilde filmen
Je lacht je er af en toe dood om, whehequote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind dat heerlijk, hoe kinderen dat wat ze zien zo feilloos kunnen verwerken in hun spel!
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Je lacht je er af en toe dood om, whehe
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:02 schreef Incantrix het volgende:
Hij heeft het ook echt zelfbedacht, hij deed dat gewoon opeens, hij 'sprong' over de benen van lief heen terwijl hij 'yeeeehaaawww' bruldegelukkig wilde zijn stuntknuffel later wel meewerken toen papa wilde filmen
En geniaalquote:Op zondag 15 januari 2012 23:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even teruggelezen, wat een emo-topic was de vorige zeg.
O en volgens mij heeft niemand hier mijn nummer.
LIKE A BOSS![]()
![]()
![]()
![]()
Trix wat heb jij een bazenkind![]()
![]()
O en duifmeneer:
http://www.dumpert.nl/med(...)er_in_jeruzalem.html
En wat Masja betreft: Zou die tegenwoordig bij elke negatieve comment even hier checken of we het over haar hebben?![]()
Ze vind ons tenminste wel garpig
Zo, ik ben weer bij.
Aw, watiser?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef Puckzzz het volgende:
JA DAHAAAG!!! dat ga ik dus echt niet teruglezen allemaal he?
I haz a stupid sad anyways
quote:Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef Puckzzz het volgende:
Zzup girl?quote:Op zondag 15 januari 2012 23:10 schreef Puckzzz het volgende:
Yay, een wakker iemand! 's Avonds online zijn is toch minder leuk als Lin enzo al slapen.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:17 schreef megamandy het volgende:
Oja die moet ik ook nog zoeken voor mijzelf
Aah ja ik slaap nooit voor 3uquote:Op maandag 16 januari 2012 01:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Yay, een wakker iemand! 's Avonds online zijn is toch minder leuk als Lin enzo al slapen.
Maar jij bent er.Ik heb nu dus al 3 Amerikanen met interesse, mocht ik ergens een 4de vandaag kunnen toveren kan je die wel krijgen?
Jij bent toch eerder aan de beurt, want jij bent leuker dan die gekke Amerikanen.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Aah ja ik slaap nooit voor 3u
Maar ik zal morgen even zelf kijken bij de Douglas. En anders maak ik graag geld over als je hem nog kan vinden
Heb jij trouwens die Catrice lakjes nog gevonden? Ik had gekeken, maar er waren bijna geen lakjes meer waar 50% op zat.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij bent toch eerder aan de beurt, want jij bent leuker dan die gekke Amerikanen.
Maar laat maar horen als jij hem niet kan vinden, dan neem ik hem voor je mee, mocht ik hem een keer tegen komen.
Nee, niet gevonden. Heb wel een Kruidvat in Amersfoort zitten waar de vorige keer ook nog best heel veel stond, maar daar heb ik woensdag ergens pas een keer tijd voor om daarlangs te gaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb jij trouwens die Catrice lakjes nog gevonden? Ik had gekeken, maar er waren bijna geen lakjes meer waar 50% op zat.
Zelf heb ik de laatste Captain Sparrow's Boat meegenomen.
Dankjeweeel.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:58 schreef megamandy het volgende:
Ik zal morgen nog eens kijken in de Kruidvat
Herkenbaarquote:
Oh, dit is ook geen groepswerk hoor. Maar observaties overschrijven, vanuit je collegeblok, seriously...quote:Op maandag 16 januari 2012 02:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
HerkenbaarEn als ik iets flauwekul vond, deed ik het ook gewoon niet
Via de OU hoef ik bij de meeste vakken alleen te slagen voor mijn tentamens, that's it, geen groepswerk. Heerlijk!
Wij moesten voor communicatie altijd officieel het hele gesprek uittypenquote:Op maandag 16 januari 2012 02:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, dit is ook geen groepswerk hoor. Maar observaties overschrijven, vanuit je collegeblok, seriously...![]()
Maar het moet echt af zijn voordat ik ga slapen, want ik heb er morgen nog werk zat aan.
Whut?quote:Op maandag 16 januari 2012 02:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wij moesten voor communicatie altijd officieel het hele gesprek uittypenTerwijl de video er gewoon ook bij zat
Ja preciesquote:
Rare opleidingen doen jullie.quote:Op maandag 16 januari 2012 02:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja preciesen nu hoorde ik laatst dat mijn vriend dat ook moet doen voor zijn opleiding. Kan ook aan Fontys liggen
quote:Op maandag 16 januari 2012 02:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Rare opleidingen doen jullie.
Maar mijn observaties zijn allemaal overgetypt, dus ik ga lekker slapen nu. Truste!
Oh, en voor alle mensen die dit 's ochtends vroeg lezen:
[ afbeelding ]![]()
Me tooquote:Op maandag 16 januari 2012 02:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, en voor alle mensen die dit 's ochtends vroeg lezen:
[ afbeelding ]![]()
Jij ook alquote:Op maandag 16 januari 2012 05:42 schreef Incantrix het volgende:
10 voor fucking half 5!
Ow, en Bambi, ik was al vergeteten dat jij die zochBlues Brothers stond hier nog bij een kv waar ik vandaag toch nog heen wil en iron mermaiden, is dat die duochrome? Die stond er ook nog
ik kijk strax wel even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |