Oeh vertelquote:Op zondag 15 januari 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
Ja, verDAMMT!!!
Zit ik te proberen een rel te ontketenen op schoonheidsglans, faal ik keihard![]()
Ik verdien een emoslinger
Dankjequote:
Haha zat al ff te zoeken naar het nieuwe topic (nooit meer laatste reactie dus)quote:Op zondag 15 januari 2012 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de laatste die het topic sluit opent een nieuwe
Ik vond hem zo leukquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik sta wel in de topictitelquote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat sharana zegt, en geeft niks! Je bent nog nieuw!
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]Dat snappen die kinderen daar toch niet, spreekwoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
En ik weet nu pas wat jou Username betekentquote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar ik sta wel in de topictitel
Haha ik dacht precies hetzelfde, die kinderen hebben nog nooit van Methusalem gehoord denk ikquote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat snappen die kinderen daar toch niet, spreekwoorden
Precies, nu al een naamtopic, einz!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar ik sta wel in de topictitel
Nee, maar tochquote:Op zondag 15 januari 2012 21:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat snappen die kinderen daar toch niet, spreekwoorden
Ik moest toch watquote:Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En ik weet nu pas wat jou Username betekent
+1quote:Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht "wie is zwarte ooievaar?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Encyclo.nl ftwquote:Op zondag 15 januari 2012 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wel geweldig je dat je jezelf verbeterdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |