Maar dan kan ik mijn digitale gedoe niet meer aan mijn TV hebben, of heb je zelfs voor SCART dubbele verlopen/verdeelboxen? Maar verder goede tip, niet aan gedacht!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Met zo'n SCART-verloopje moet het lukken:
[ afbeelding ]
nope die heeft geen HDMI jammer genoeg.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Kan je je "digitale gedoe" niet via HDMI aansluiten?
Koop dan een cam module van je provider.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
nope die heeft geen HDMI jammer genoeg.
Dan ga ik toch liever voor de scart methode, zover ik weet bestaan er dus inderdaad dubbele scarts toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Koop dan een cam module van je provider.
Waarom zou je?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan ga ik toch liever voor de scart methode, zover ik weet bestaan er dus inderdaad dubbele scarts toch?
CEC is net iets anders dan Audio Return Channel (ARC), wat de televisie niet heeft.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens deze site ondersteunt je tv HDMI-CEC, oftewel Audio Return Channel.
Een receiver die dat ook ondersteunt zou alles oplossen en daarmee heb je aan één HDMI-kabel tussen de receiver en tv genoeg voor beeld en geluid.
Mijn versterker heeft dan ook weer geen hdmi ingang....quote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens deze site ondersteunt je tv HDMI-CEC, oftewel Audio Return Channel.
Een receiver die dat ook ondersteunt zou alles oplossen en daarmee heb je aan één HDMI-kabel tussen de receiver en tv genoeg voor beeld en geluid.
Mjah heeft wel wat, als je het zo zegt ja. Maar ik verwacht dat dan weer teveel geld gaat kosten. Of valt dat dan wel mee?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom zou je?
Doe dat digitale kastje weg en stop zo'n cam module met de kaart in je tv. Scheelt je een afstandsbediening, ruimte en ook nog eens stroom.
Ligt eraan welke provider en wat jij veel vind.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn versterker heeft dan ook weer geen hdmi ingang....
[..]
Mjah heeft wel wat, als je het zo zegt ja. Maar ik verwacht dat dan weer teveel geld gaat kosten. Of valt dat dan wel mee?
Ik heb Ziggo en boven de 50 euro vind ik het toch niet echt waard, denk ik. Maar zo'n scart splitter is natuurlijk ook niet gratis/quote:Op zondag 15 januari 2012 21:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ligt eraan welke provider en wat jij veel vind.
Zoek eens op Marktplaats naar Smit Module en je zult wel wat vinden. Net een gevonden voor ¤35,-quote:Op zondag 15 januari 2012 21:44 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb Ziggo en boven de 50 euro vind ik het toch niet echt waard, denk ik. Maar zo'n scart splitter is natuurlijk ook niet gratis/
Waarom bestaat zo'n tuner dan uberhaupt?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoek eens op Marktplaats naar Smit Module en je zult wel wat vinden. Net een gevonden voor ¤35,-
Nieuw kosten ze ¤79,- maar het maakt echt niets uit of het een tweedehands zou zijn. Dat kun je beter doen dan via scart aansluiten.
Scart is analoog. Ga je dus digitale televisie vanaf je tuner analoog doorsturen, niet echt slim. Plus dat je met die Smit module ook meteen de HD zenders kunt ontvangen.
Omdat de televisies van vroeger nog geen HDMI hadden en je toen alleen nog maar digitale televisie had om meer dan 30 zenders te kunnen ontvangen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:51 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom bestaat zo'n tuner dan uberhaupt?(zeker deze dan, die niet eens hdmi heeft...)
Maar mijn tuner is heel nieuw...dus dat vind ik dan wel een beetje raarquote:Op zondag 15 januari 2012 21:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat de televisies van vroeger nog geen HDMI hadden en je toen alleen nog maar digitale televisie had om meer dan 30 zenders te kunnen ontvangen.
Verkoop hem op marktplaats en van dat geld haal je een smit module.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar mijn tuner is heel nieuw...dus dat vind ik dan wel een beetje raar
Ik word helemaal gek van die kut Apple TV..(dat was indirect het probleem zie: [Apple SC] #416quote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Met zo'n SCART-verloopje moet het lukken:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |