cosplay toch, zelfde mensen die zich verkleden als Harry potterquote:Op zondag 15 januari 2012 21:48 schreef MisterO het volgende:
Wat moet ik me voorstellen bij die foto's? Wat is dat voor iets
Ja ik vond 'm ook leukquote:Op maandag 16 januari 2012 00:28 schreef Steve het volgende:
Erik, heb Le petit Nicolas gekeken (je sintsurprisecadeau), wat een flauwe humor en geweldige kinderen, heerlijk.. Leuke kinderfilm.
je moet ook niet naar Albert Heijn roepen maar naar Albert.nlquote:Op maandag 16 januari 2012 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Accio broodjes, accio kaas, accio jus d'orange hadden ook geen effect.. Wat heb je nou aan toverkracht als het niet werkt
.
Beste René,quote:Op maandag 16 januari 2012 12:41 schreef Renesite het volgende:
Beste werkgever: waarom staat de airco op wegwaaien?
en ik die film 10 keer opnieuw kijken en hem telkens niet zien als cameo/figurantquote:Op maandag 16 januari 2012 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
TMM zie ik jou hoofd nou voorbij komen in Phileine zegt sorry![]()
?
wist je dat niet, ja ik heb zelfs een zinnetje tekstquote:Op maandag 16 januari 2012 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
TMM zie ik jou hoofd nou voorbij komen in Phileine zegt sorry![]()
?
ik heb die film tot net nooit gezienquote:Op maandag 16 januari 2012 14:28 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wist je dat niet, ja ik heb zelfs een zinnetje tekst
ja was wel grappigquote:Op maandag 16 januari 2012 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
ik heb die film tot net nooit gezien. Sta je daar mooi naast kom van kooten
.
onacceptabelquote:Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom van Kooten, Ik maak de laatste tijd zoveel typefouten.
Dat is niet sexy.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Kom van Kooten, Ik maak de laatste tijd zoveel typefouten.
Trek je het nog een beetje?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Tijd om te gaan slapen of zo.
Morgen laatste dagje Melbourne en dan op naar Brisbane.
11 dagen voorbij. Nog 20 te gaan.
Pfff. Nog niet eens op de helft.......
O ja wacht. Genieten.
quote:Op maandag 16 januari 2012 19:59 schreef MisterO het volgende:
Wat een feestje vandaag, dat blue monday
Ha, bij elk ding wat me vandaag tegenviel, dacht ik wel gelijk: kkkkut blue mondaaaayquote:Op maandag 16 januari 2012 20:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
depressies zijn voor mietjes
quote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Pffff...
Net voor australië pleegt een kennis zelfmoord
Hoor net dat oma van t huis een zelfmoord poging heeft gedaan (mislukt)
M'n beste vriend en vriendje zijn in elkaar geslagen door een paar Marokkaantjes (gelukkig alleen blauwe plekken)
Yvo maakt t uit
Andere kennis een burnout
2012 is nog geen 3 weken bezie en nu al is t t kutste jaar ooit. Welkom.
kan het alleen nog maar beter worden hequote:Op maandag 16 januari 2012 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Pffff...
Net voor australië pleegt een kennis zelfmoord
Hoor net dat oma van t huis een zelfmoord poging heeft gedaan (mislukt)
M'n beste vriend en vriendje zijn in elkaar geslagen door een paar Marokkaantjes (gelukkig alleen blauwe plekken)
Yvo maakt t uit
Andere kennis een burnout
2012 is nog geen 3 weken bezie en nu al is t t kutste jaar ooit. Welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |