Gezellig toch? Met z'n allen?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:29 schreef Incantrix het volgende:
Even een kiendje op bed gooien
En Schaartje, ik zou zelf ook geen huis in die buurt hebben aangenomen, toen lief er ging wonen was hij alleen en dan was het wel ok.
Je ziet ook echt wazige dingen hoor, ik heb me zķ vaak afgevraagd hoe dat dan gaat als er weer een auto mwt 4 of 5 mannen uit 1 auto stapten bij de hoeren. Ik bedoel, hoe breng je dat ter sprake dan? Zit je dan met z'n allen te kaarten en dan zegt er één 'mjah, ik heb eigenlijk wel zin om naar de hoeren te gaan, ff lekker batsen met een afgeleefde snol' en dan doen je vrienden allemaal 'mjah, jah, wil ik eigenlijk ook wel, goed idee!'
of.zijn er speciale hoerenlopers-carpoolplaatsen oid?
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
En YEEY voor een onmogelijke nick die dus lekker nooit bezet is!
puckzzie ik ga je ff dm-enquote:Op zondag 15 januari 2012 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
En YEEY voor een onmogelijke nick die dus lekker nooit bezet is!
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nou...de naam hebben we al...nu de inhoud nog
www.puckzzz.wordpress.com
moet 'm zijn volgens mij
downloaden, binnen 5 mins is iets klaar?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus niks op tv vanavond...Heb ook geen leuke films of series meer liggen....
First world problem !
Film kijken op mijn netbook is niet handig. En mijn hd is in use door mijn wii... En heb een dvd's liggen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
downloaden, binnen 5 mins is iets klaar?
Downloaden? Ik doe dan google op "wacht *insert movie name here* online free"quote:Op zondag 15 januari 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
downloaden, binnen 5 mins is iets klaar?
quote:
9gag.comquote:Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
delen....
edit: MELZ!! doe mij die url van 9gag es
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
delen....
edit: MELZ!! doe mij die url van 9gag es
mja die heb ik dus niet!!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
PUCKZZZ reageer op mijn DM, ik wordt panisch zenuwachtig voor jou als je dat ding niet hebt hoor!
JA OMFG! Geef mij nu de naam door van waar je hebt laten doen, dit is echt niet goed hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja die heb ik dus niet!!![]()
Should I???
kutjequote:
En dank...waar en hoe de fuck (want ik heb dus dat paspoort niet) kom ik er nu achter of ik motorolie in mijn tieten heb??quote:Op zondag 15 januari 2012 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA OMFG! Geef mij nu de naam door van waar je hebt laten doen, dit is echt niet goed hoor
Bij elke officiele zooi is het nu al krent, bij de mensen die die indgen niet eens gehad hebben is het tot nu toe 80% al mis
aan alle vrouwen die in het verleden een borstvergroting gehad hebben bij Linea Aesthetica, sinds het begin van de kliniek.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dank...waar en hoe de fuck (want ik heb dus dat paspoort niet) kom ik er nu achter of ik motorolie in mijn tieten heb??
Mja mijn ervaringen met LA zijn niet geweldig. Nadat er problemen kwamen bleek ik garantie tot de voordeur te hebben (mits je er een jaar over doet om de voordeur te bereiken, maar ik deed er 4 jaar overquote:Op zondag 15 januari 2012 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
puckzzz vraag alsnog wel een keuring aan want er komen steeds meer gevallen boven water dat er gezegd is dat er geen pip gebruikt is terwijl het wel zo is
en bel ze eens waarom jij geen boobie paspoort hebt, dat is namelijk niet normaal die hoor je overal te krijgen!
Je mag gewoon hier in het ziekenhuis een MRI laten maken voor je boobcontrole he, je hoeft daarvoor niet naar hunquote:Op zondag 15 januari 2012 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja mijn ervaringen met LA zijn niet geweldig. Nadat er problemen kwamen bleek ik garantie tot de voordeur te hebben (mits je er een jaar over doet om de voordeur te bereiken, maar ik deed er 4 jaar over) Dus ik ben terughoudend en huiverig over hun reactie...
dat is idd vreemd.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je mag gewoon hier in het ziekenhuis een MRI laten maken voor je boobcontrole he, je hoeft daarvoor niet naar hunen het is heel raar dat je geen paspoort hebt, maar ik vond het sowieso al een raar verhaal wat je toen vertelde over dat ze jouw boobs iets groter gemaakt hadden dan dat jij wou
'weer' er gaat een wereld voor mij open joh!quote:
Ik volg alleen maar.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
'weer' er gaat een wereld voor mij open joh!
iemand die een kaart heeft??
Ja af en toe gebeurt dat hier, dan gaat iedereen ineens weer blogs makenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
'weer' er gaat een wereld voor mij open joh!
iemand die een kaart heeft??
quote:
ja je brain heeft ook nog niet veel scheten gelaten wel?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja af en toe gebeurt dat hier, dan gaat iedereen ineens weer blogs maken![]()
Ik skip ff
Ik doel toch ook niet op mensen die al jaren bloggen?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik blog al 5 jaar ja!?
En waar is dat hoerencamerasnoer wanneer je het nodig hebt? Ik wil filmpje uppen
ik ben 1 jan begonnenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doel toch ook niet op mensen die al jaren bloggen?
Maar eens in de zoveel tijd is er hier ineens een blogexplosie gaande, is gewoon lollig
Waarom voelen jullie je aangevallen, ik constateerde alleen een blogexplosiequote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Frusti skjoe?
Is mijn eerste blog. Ik zie wel of het wat wordt.
Mijn blog is onovertroffen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar eens in de zoveel tijd is er hier ineens een blogexplosie gaande, is gewoon lollig
Omdat er maar 2 mensen zijn die een blog openen; dus zo'n explosie is het helemaal nietquote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom voelen jullie je aangevallen, ik constateerde alleen een blogexplosieik zeg er verder niks slechts over toch?
Ik heb er nooit behoefte aan gehad, nooit geen zin in gehad ook niet want een goede blog bijhouden kost best wel veel tijd.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
We can shake hands.
Wel na laten lijken
Is dit nog van toepassing?quote:Wij wensen al onze klanten en bezoekers een fantastisch 2012!
Ivm de feestdagen kan het leveren van bestellingen langer duren.
Dit ivm leveranciers die gesloten zijn.
Vandaag ja! In de afgelopen twee tot drie weken toch minstens vijfquote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Fijn zo'n familie. Schoonzus heeft vrijdag een mail gestuurd naar mailadres die ik praktisch niet gebruik. Ze hebben iets besteld en ons adres als afleveradres opgegeven; of dat ok is.
Euh.. Je hebt het al besteld; heb ik er iets over te zeggen dan?
En vandaag kreeg ik dus mail op mijn gewoon mailadres dat ik geen reactie had gegeven; dus dat het morgen of overmorgen afgleverd wordt.
Oh ja... ok...
[..]
Omdat er maar 2 mensen zijn die een blog openen; dus zo'n explosie is het helemaal niet
Ow... Die heb ik al helemaal gemist danquote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vandaag ja! In de afgelopen twee tot drie weken toch minstens vijf
Jah sorry, ik bedoelde het eienlijk als garpje want mijn beautyblog is nu reeds 4 dagen oud geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slaap lekker SQ!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Maar iedereen doet maar waar ie zin in heeft, ik zei er niks negatiefs over verder. Ik ga naar bed. Doei.
Ik antwoord ook maar op wat ik observeer; skjoe-babe.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Maar iedereen doet maar waar ie zin in heeft, ik zei er niks negatiefs over verder. Ik ga naar bed. Doei.
Dico, sjaan, space, etcquote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow... Die heb ik al helemaal gemist danWoops !
Welke? Wie vervuilt nog meer tze internetz??
Ik ben ook op 1 januari begonen en dico heeft er nu ook weer een en spees heeft ook net een nieuwequote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Fijn zo'n familie. Schoonzus heeft vrijdag een mail gestuurd naar mailadres die ik praktisch niet gebruik. Ze hebben iets besteld en ons adres als afleveradres opgegeven; of dat ok is.
Euh.. Je hebt het al besteld; heb ik er iets over te zeggen dan?
En vandaag kreeg ik dus mail op mijn gewoon mailadres dat ik geen reactie had gegeven; dus dat het morgen of overmorgen afgleverd wordt.
Oh ja... ok...
[..]
Omdat er maar 2 mensen zijn die een blog openen; dus zo'n explosie is het helemaal niet
Truste liefjen, morgen een betere dag voor jouquote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nu al skjoe??quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Altijd gezellig he !quote:
Ik ben geloof ik nog steeds chagrijnig. Sorryquote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik antwoord ook maar op wat ik observeer; skjoe-babe.
Maar ook goed. Truste
Jouw opstartblogs zijn mijn inspiratiequote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik had ook een blog gestart, en niks gezegd hier
En nu alweer verwijderd ook![]()
(nou ja, na anderhalve week ofzo..)
Ik EERST IK EERST!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
En iedereen samples vragen bij Bubs zeker!
* IJsdraakje start blog voor Bubs-samplesquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
nog steeds? hoezo ben je chaggie dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nog steeds chagrijnig. Sorryik ben niet echt redelijk geloof ik
![]()
Moet ik je nog eens tongen om het goed te maken? Omnomnomquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nog steeds chagrijnig. Sorryik ben niet echt redelijk geloof ik
![]()
Dat had ik gedaan, maar die kreeg ik niet, dus toen stopte ik met bloggenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
Ja, die zijn goed man!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jouw opstartblogs zijn mijn inspiratie![]()
Omdat ik een stomme bieraap ben. Whehehequote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog steeds? hoezo ben je chaggie dan?
zeiksnor, je gaat toch al vet goed?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik een stomme bieraap ben. Whehehe
Luie donders daar.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Op konad nog wel ja die komen in de loop van de week weer terug.
Ja kom maar ff langs!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet ik je nog eens tongen om het goed te maken? Omnomnom![]()
EPIC !!!!1111!!!quote:
Daar wacht ik ook op... ik heb gisteren en vandaag al gejankt om niksquote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal morgen wel rode klats hebben oid
Zwartwit, ik ben hetquote:Op zondag 15 januari 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeiksnor, je gaat toch al vet goed?
Same here, jankenstein! Vrouwenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook op... ik heb gisteren en vandaag al gejankt om niks![]()
9 maanden?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen rode klats de komende maanden.
*Blij is*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gewoon heel zwartwit vandaag achter je laten. Morgen nieuwe dag.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
9 maanden?Adopteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Tweeënhalf ofzo.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik wil 'm zien.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wil je m zien?? Ik kon m nog herstellen geloof ik![]()
Volgens mij zijn lin, trix en ik de enige anticonceptielozen en derhalve dus eens per maand een gruwelijk hormonsterquote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen rode klats de komende maanden.
*Blij is*
Kut zit al onsexy in pj op de bankquote:
ja, echt..quote:
JJAAAAAAA !!!! Toneuhhhhhquote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wil je m zien?? Ik kon m nog herstellen geloof ik![]()
Juist vanwege die reden zit ik aan de anticonceptie.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn lin, trix en ik de enige anticonceptielozen en derhalve dus eens per maand een gruwelijk hormonster
Ik doe wel de pil, maar stop in principe wel elke maand. En dan ben ik ook gewoon een hormonster.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij zijn lin, trix en ik de enige anticonceptielozen en derhalve dus eens per maand een gruwelijk hormonster
Da ik morgen wakker word met maat 40 en dat ik nooit meer alcohol wil! Einz!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WTF SQje vreet gezonder, je zuipt minder .. WAT WILT GE DAN NOG MEER DAN!
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, echt..
Ik riep Dikkie,zegt: Jezus Lin, ik schrik me de pleuris...
Ik:![]()
Echt:
[..]
ja, echt..
Echt:
En dan nu je nagellak removen!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuck trok iets te hard aan velletje bij vinger, trek gewoon heel nagelriem meedus ik drukken, kwam er dus allemaal bloed en vocht en bah en nu klopt m'n vinger
Ja, datquote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je dit vol houd ben je over jaar al stuk afgevallen plus je moet af en toe nog wel gewoon leuke dingen kunnen doen en lekker kunnen zuipen hoor, als t maar niet 5 avonden per week is!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da ik morgen wakker word met maat 40 en dat ik nooit meer alcohol wil! Einz!
Da's psychisch, want je ei springt heul niet als je de pil sliktquote:Op zondag 15 januari 2012 20:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik doe wel de pil, maar stop in principe wel elke maand. En dan ben ik ook gewoon een hormonster.
[..]
ja, echt..
Echt:
Je hebt ook wel gelijk hoor, maar beter vertel je het me morgen nog een keer, vandaag wordt 't niet veul meerquote:Op zondag 15 januari 2012 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je dit vol houd ben je over jaar al stuk afgevallen plus je moet af en toe nog wel gewoon leuke dingen kunnen doen en lekker kunnen zuipen hoor, als t maar niet 5 avonden per week is!
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
okay morgenochtend om 6 uur ben je de eerstequote:Op zondag 15 januari 2012 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk hoor, maar beter vertel je het me morgen nog een keer, vandaag wordt 't niet veul meer
Me toquote:Op zondag 15 januari 2012 20:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
http://linsloves.blogspot.com/
Alstu
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay morgenochtend om 6 uur ben je de eerste
Dat kan ook wel helpen ja.....quote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef Stormqueen het volgende:
Net m'n seroxatje maar weer even geslikt, dat vergeet ik ook structureel in het weekend. Zal ook wel een bepalende factor zijn
Ja datquote:Op zondag 15 januari 2012 20:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Juist vanwege die reden zit ik aan de anticonceptie.
Like a bossquote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Nog serieus toffe posts gemaakt ook![]()
Alleen geen pallet geschreven.quote:
ja maar dan lees je het als eerste wat je wakker wordtquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar dan lees je het als eerste wat je wakker wordtwel hier op fok want na mijn nieuwe phone ben ik veel nummers kwijt
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's psychisch, want je ei springt heul niet als je de pil slikt
Het is ook wel een stuk minder hoor!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Albino, bij mij is het echt WAY worse dan met de pil hoor. Met de pil is ook eigenlijk helemaal geen ongesteld zijn, is gewoon haske nep
Ja klagen is altijd relatief he, je kan moeilijk klagen over iets waarvan je geen weet hebt hoe het voelt... Dat wil niet zeggen dat je daarom minder recht hebt om soms ff lekker te klagen thoquote:Op zondag 15 januari 2012 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
volgns mij zou het eens goed zijn voor jullie om een week te ruilen van lichaam, liever een week een wat dikker lichaam rondsjouwen dan een verkut lichaam rondsjouwen die wel slank is
We love you anyway babequote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
K KAN JE NIET STALKENquote:
Oh klaag maar een eind weg hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja klagen is altijd relatief he, je kan moeilijk klagen over iets waarvan je geen weet hebt hoe het voelt... Dat wil niet zeggen dat je daarom minder recht hebt om soms ff lekker te klagen tho
Ik moest stiekem lachenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HAAT JULLIE IK WIL OOK EEN POTJE JANKEN
schep maar op dat jullie het wel kunnen
Die had je uberhaupt nietquote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
als iedereen nou gwoon weer ff 06 nummer doorstuurt
06 4949!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
als iedereen nou gwoon weer ff 06 nummer doorstuurt
Truste kjoetiepiequote:Op zondag 15 januari 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Bb gaat naar boven, ik ga mee, slapen als een ijsbeer in januari! Einz!
Slaap lekker chick!!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Nou echt he? Ik moet alleen zeggen dat ik het wel fijner zo vind als met hormonen, voel me nu wel meer mezelf ofzo.. Minder afgevlakt, de ongesteldheidshormonen zijn echt veel naarder, maar de overige weken zijn fijnerquote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Het is ook wel een stuk minder hoor!
Maar heb die week natuurlijk wel minder/andere hormonen dan wanneer ik hem wel slik, dus misschien heeft dat toch wat invloed ofzo. Maar kan me nog (vaag) herinneren dat ik stukken emotioneler was toen ik de pil nog niet slikte.
Nog een keer slaap lekker!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
Truste.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik whatsapp ook niet! Heb alleen de 06 van puckzzz, lindy en debs geloof ik. En kip!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog een keer slaap lekker!![]()
Ik ben elke keer jaloers als jullie het erover hebben dat jullie elkaar op Whatsapp hebben enzo. Ook zoiets onzinnigs.
Ik heb niet het idee dat het me afvlakt, maar sinds ik ben begonnen met de pil ben ik ook nooit gestopt. Dus ja... Ik ben hem gaan slikken omdat ik zooooveel pijn had en erg onregelmatig was, niet om de hormonen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nou echt he? Ik moet alleen zeggen dat ik het wel fijner zo vind als met hormonen, voel me nu wel meer mezelf ofzo.. Minder afgevlakt, de ongesteldheidshormonen zijn echt veel naarder, maar de overige weken zijn fijneren de laatste tijd had ik vooral last van zwangerschapshormonen, dat is PMS on speed
ongesteld zijn valt dus best mee nog
je hebt mij weggegooidquote:Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik whatsapp ook niet! Heb alleen de 06 van puckzzz, lindy en debs geloof ik. En kip!
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik whatsapp ook niet! Heb alleen de 06 van puckzzz, lindy en debs geloof ik. En kip!
Ik die van SQ ook, en soms val ik haar lastig als ik zat benquote:Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben veelste onzeker joh. Als ik dat lees denk ik meteen "maar ik ben hier al langer, waarom willen ze mijn nummer niet?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik die van jou toch ook wel???quote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb die van Lin !
*stalk stalk stalk *
Jaaa!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Lindytje het volgende:
Zal ik verder gaan met mijn blog?
Hij is inderdaad minder slecht dan ik zelf dacht![]()
Ik vind hem best goed hoor!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:07 schreef Lindytje het volgende:
Zal ik verder gaan met mijn blog?
Hij is inderdaad minder slecht dan ik zelf dacht![]()
ik ook niet, dumbphones ftwquote:
neee want ik heb geen CCquote:Op zondag 15 januari 2012 21:08 schreef princess-a het volgende:
Sjaan waar had jij die ene flatjes gevonden? Met een muizensnuitje? En heb je ze al besteld?
quote:
Ik weet in elk geval meer van bjoetie dan schoonheidsglans denk ikquote:
je had toch nokia E71/72?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ook niet, dumbphones ftw
en iedereen heeft mijn nummer dankzij de meeten niemand belt me ooit
Ik volg je.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet in elk geval meer van bjoetie dan schoonheidsglans denk ik
Ho eens evenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hey verrek! *slaat op*quote:Op zondag 15 januari 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik volg hemquote:Op zondag 15 januari 2012 21:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
[..]
Ik weet in elk geval meer van bjoetie dan schoonheidsglans denk ik
Kijk maar uit hoor, ik bel je morgen om 6 uur.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik eis hetquote:Op zondag 15 januari 2012 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik beloof geen regelmatige updates enzo he
pff dan sla ik jou op onder StommeSQquote:Op zondag 15 januari 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet! Ik heb je net gevonden, onder sharana...
Ik ben ook erg stomquote:Op zondag 15 januari 2012 21:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pff dan sla ik jou op onder StommeSQ
Ik heb jou onder 'SQ *insert voornaam hier*' opgeslagen, voor m'n eigen gemak.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet! Ik heb je net gevonden, onder sharana...
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil best ook bellen....
"He lin! Met priem"
"ohai chickie"
"ohai............ ......... dus.......... boobies"
Goeden gesprek zou het zijn
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
"He lin! Met priem"
"ohai chickie"
Was de jeuk aan je aars zo hardnekkig ja?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hai! Ik moest net krabbenAAN DE BUITEN- EN BINNENKANT!
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Was de jeuk aan je aars zo hardnekkig ja?
Bwhehheheheh, zeer goeden gesprek!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
"He lin! Met priem"
"ohai chickie"
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ohja jij heb ik ook maar jij bent stom want jouw naam staat al 2x in mijn telefoon!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet niet wie ik heb.
(En m'n telefoon ligt in de andere kamer.)
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en goeden blog Lin! Je hebt een fijne schrijfstijl
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja jij heb ik ook maar jij bent stom want jouw naam staat al 2x in mijn telefoon!
Daar kende pillekes voor halen, aarsmaden tablettenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ja ik heb wormen jonge! Niet mee spotten
Moet je toch eens een kuurtje voor halen danquote:Op zondag 15 januari 2012 21:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ja ik heb wormen jonge! Niet mee spotten
quote:
Mijn gedachte.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die dus jaquote:Op zondag 15 januari 2012 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kende pillekes voor halen, aarsmaden tabletten
JIj mag mij altijd hebbenquote:
Mijn broertje had dat een keer (de kleinste) en toen ging ik ook googelen wat je eraan moest doen. Staat er meteen levensgroot AARSMADEN en plaatjes erbijquote:Op zondag 15 januari 2012 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar kende pillekes voor halen, aarsmaden tabletten
Nooit aan gedacht.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Mijn gedachte.Toen dacht ik "oh nee, ze zal de auto wel bedoelen...".
GMTA momentje!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Mijn gedachte.Toen dacht ik "oh nee, ze zal de auto wel bedoelen...".
Dat !!quote:
Ze zien er uit als miniscule witte tarrels, eigenlijk herken je ze niet eens als wormenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn broertje had dat een keer (de kleinste) en toen ging ik ook googelen wat je eraan moest doen. Staat er meteen levensgroot AARSMADEN en plaatjes erbij
Ik ben blij dat ik niet de enige ben.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat !!Ik snapte hem niet.. maar voelde me verder al zo blont
Noms, lekker!!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn broertje had dat een keer (de kleinste) en toen ging ik ook googelen wat je eraan moest doen. Staat er meteen levensgroot AARSMADEN en plaatjes erbij
Nee indd maar je krijgt ook meteen alle mogelijke wormen te zienquote:Op zondag 15 januari 2012 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze zien er uit als miniscule witte tarrels, eigenlijk herken je ze niet eens als wormen
Waarom weet ik dit
Doe maar.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Sorry guys, zal er de volgende keer bij zetten wat ik heb gekrabt
Both!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JIj mag mij altijd hebben![]()
Ow wacht.. Hadden we het nog steeds over telefoonnummers?![]()
![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb UFT
Enterug voor Bambi
![]()
Morgen helmer ophalen!![]()
Dan hoor ik vast ook echt bij jamet al mijn 100 lakjens
Het lijkt net Pokémon, Gotta catch 'em all!quote:
Je bent niet meer forever alone!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooo ik heb enen sjaan in mijn foon !! Hoe komt jij daar![]()
quote:
Ik wil jou, en dan met Stef bellen.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb UFT
Enterug voor Bambi
![]()
Morgen helmer ophalen!![]()
Dan hoor ik vast ook echt bij jamet al mijn 100 lakjens
sorry ik moest daar aan denken toen ik beesten in reet hoordequote:Op zondag 15 januari 2012 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik lollerde zo hard dat ik bijna stikte van het hoesten![]()
0900-faalhaas?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:21 schreef PriemGirl het volgende:
Whaoooo ik heb enen sjaan in mijn foon !! Hoe komt jij daar![]()
Ik kan niet wachten!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
Nu kan ik bambi gaan bellen als ik om drie uur 's nachts dronken op het balkon sta te dansen
Goeden tegelwijsheid welquote:Op zondag 15 januari 2012 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sorry ik moest daar aan denken toen ik beesten in reet hoorde
0900-sexynerdquote:
Het groeit nu al vrij gestaag ja (en ik heb nog euhm.. 9+3+1 laks onderwegquote:Op zondag 15 januari 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
En 100 lakjes worden er heel gauw meer als je een helmer hebtbij mij iig.
Dat kan hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 21:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Ik wil jou, en dan met Stef bellen.![]()
DAT WAS IK HEUL NIET !!1!1!!! HOE KOM JE DAAR BIJ JONGEUHquote:
Was MissMoana niet degene die toen een meet ging organiseren?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb Sjaan, Lin, SQ, Miss Moana en Mirjam.
Volgens mij moet ik eens wat mensen gaan wegflikkeren ofzo.
Miss moana ook echt.quote:Op zondag 15 januari 2012 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
IS DAT EEN HINTquote:Op zondag 15 januari 2012 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Overgebleven van de eerste meet.quote:
MissM, die wil ik ookquote:Op zondag 15 januari 2012 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Omda het van 06-geilennerd kwam!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DAT WAS IK HEUL NIET !!1!1!!! HOE KOM JE DAAR BIJ JONGEUH![]()
Kak, net weggeflikkerd.quote:
blackquote:Op zondag 15 januari 2012 21:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet eerst Rebecca Vlack gaan googlen/old
It's Friday!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik moet eerst Rebecca Black gaan googlen/old
euh watte?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
hallo
Sharana ik zou het niet doen als ik jou was
Rebacca Black opzoeken......quote:
O ja dan wel jaquote:Op zondag 15 januari 2012 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omda het van 06-geilennerd kwam!
ik hoef haar niet op te zoeken, dat mormel krijg ik nooit meer uit hersens gekrast, het is de GAM SC anthemquote:Op zondag 15 januari 2012 21:31 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Rebacca Black opzoeken......
Haha maar wat is GAM SC?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoef haar niet op te zoeken, dat mormel krijg ik nooit meer uit hersens gekrast, het is de GAM SC anthem
Bij het eerste beeld van dat filmpje hoef ik al niet meer neejquote:Op zondag 15 januari 2012 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hoef haar niet op te zoeken, dat mormel krijg ik nooit meer uit hersens gekrast, het is de GAM SC anthem
Troost je, ik heb jou ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |