Gezellig toch? Met z'n allen?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:29 schreef Incantrix het volgende:
Even een kiendje op bed gooien
En Schaartje, ik zou zelf ook geen huis in die buurt hebben aangenomen, toen lief er ging wonen was hij alleen en dan was het wel ok.
Je ziet ook echt wazige dingen hoor, ik heb me zķ vaak afgevraagd hoe dat dan gaat als er weer een auto mwt 4 of 5 mannen uit 1 auto stapten bij de hoeren. Ik bedoel, hoe breng je dat ter sprake dan? Zit je dan met z'n allen te kaarten en dan zegt er één 'mjah, ik heb eigenlijk wel zin om naar de hoeren te gaan, ff lekker batsen met een afgeleefde snol' en dan doen je vrienden allemaal 'mjah, jah, wil ik eigenlijk ook wel, goed idee!'
of.zijn er speciale hoerenlopers-carpoolplaatsen oid?
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
En YEEY voor een onmogelijke nick die dus lekker nooit bezet is!
puckzzie ik ga je ff dm-enquote:Op zondag 15 januari 2012 19:33 schreef Puckzzz het volgende:
En YEEY voor een onmogelijke nick die dus lekker nooit bezet is!
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef Puckzzz het volgende:
Nou...de naam hebben we al...nu de inhoud nog
www.puckzzz.wordpress.com
moet 'm zijn volgens mij
downloaden, binnen 5 mins is iets klaar?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
Serieus niks op tv vanavond...Heb ook geen leuke films of series meer liggen....
First world problem !
Film kijken op mijn netbook is niet handig. En mijn hd is in use door mijn wii... En heb een dvd's liggen.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
downloaden, binnen 5 mins is iets klaar?
Downloaden? Ik doe dan google op "wacht *insert movie name here* online free"quote:Op zondag 15 januari 2012 19:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
downloaden, binnen 5 mins is iets klaar?
quote:
9gag.comquote:Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
delen....
edit: MELZ!! doe mij die url van 9gag es
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
delen....
edit: MELZ!! doe mij die url van 9gag es
mja die heb ik dus niet!!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
PUCKZZZ reageer op mijn DM, ik wordt panisch zenuwachtig voor jou als je dat ding niet hebt hoor!
JA OMFG! Geef mij nu de naam door van waar je hebt laten doen, dit is echt niet goed hoorquote:Op zondag 15 januari 2012 20:05 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mja die heb ik dus niet!!![]()
Should I???
kutjequote:
En dank...waar en hoe de fuck (want ik heb dus dat paspoort niet) kom ik er nu achter of ik motorolie in mijn tieten heb??quote:Op zondag 15 januari 2012 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JA OMFG! Geef mij nu de naam door van waar je hebt laten doen, dit is echt niet goed hoor
Bij elke officiele zooi is het nu al krent, bij de mensen die die indgen niet eens gehad hebben is het tot nu toe 80% al mis
aan alle vrouwen die in het verleden een borstvergroting gehad hebben bij Linea Aesthetica, sinds het begin van de kliniek.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:15 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En dank...waar en hoe de fuck (want ik heb dus dat paspoort niet) kom ik er nu achter of ik motorolie in mijn tieten heb??
Mja mijn ervaringen met LA zijn niet geweldig. Nadat er problemen kwamen bleek ik garantie tot de voordeur te hebben (mits je er een jaar over doet om de voordeur te bereiken, maar ik deed er 4 jaar overquote:Op zondag 15 januari 2012 20:16 schreef Sharana_LV het volgende:
puckzzz vraag alsnog wel een keuring aan want er komen steeds meer gevallen boven water dat er gezegd is dat er geen pip gebruikt is terwijl het wel zo is
en bel ze eens waarom jij geen boobie paspoort hebt, dat is namelijk niet normaal die hoor je overal te krijgen!
Je mag gewoon hier in het ziekenhuis een MRI laten maken voor je boobcontrole he, je hoeft daarvoor niet naar hunquote:Op zondag 15 januari 2012 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja mijn ervaringen met LA zijn niet geweldig. Nadat er problemen kwamen bleek ik garantie tot de voordeur te hebben (mits je er een jaar over doet om de voordeur te bereiken, maar ik deed er 4 jaar over) Dus ik ben terughoudend en huiverig over hun reactie...
dat is idd vreemd.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je mag gewoon hier in het ziekenhuis een MRI laten maken voor je boobcontrole he, je hoeft daarvoor niet naar hunen het is heel raar dat je geen paspoort hebt, maar ik vond het sowieso al een raar verhaal wat je toen vertelde over dat ze jouw boobs iets groter gemaakt hadden dan dat jij wou
'weer' er gaat een wereld voor mij open joh!quote:
Ik volg alleen maar.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
'weer' er gaat een wereld voor mij open joh!
iemand die een kaart heeft??
Ja af en toe gebeurt dat hier, dan gaat iedereen ineens weer blogs makenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
'weer' er gaat een wereld voor mij open joh!
iemand die een kaart heeft??
quote:
ja je brain heeft ook nog niet veel scheten gelaten wel?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja af en toe gebeurt dat hier, dan gaat iedereen ineens weer blogs maken![]()
Ik skip ff
Ik doel toch ook niet op mensen die al jaren bloggen?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik blog al 5 jaar ja!?
En waar is dat hoerencamerasnoer wanneer je het nodig hebt? Ik wil filmpje uppen
ik ben 1 jan begonnenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik doel toch ook niet op mensen die al jaren bloggen?
Maar eens in de zoveel tijd is er hier ineens een blogexplosie gaande, is gewoon lollig
Waarom voelen jullie je aangevallen, ik constateerde alleen een blogexplosiequote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
Frusti skjoe?
Is mijn eerste blog. Ik zie wel of het wat wordt.
Mijn blog is onovertroffen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar eens in de zoveel tijd is er hier ineens een blogexplosie gaande, is gewoon lollig
Omdat er maar 2 mensen zijn die een blog openen; dus zo'n explosie is het helemaal nietquote:Op zondag 15 januari 2012 20:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom voelen jullie je aangevallen, ik constateerde alleen een blogexplosieik zeg er verder niks slechts over toch?
Ik heb er nooit behoefte aan gehad, nooit geen zin in gehad ook niet want een goede blog bijhouden kost best wel veel tijd.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
We can shake hands.
Wel na laten lijken
Is dit nog van toepassing?quote:Wij wensen al onze klanten en bezoekers een fantastisch 2012!
Ivm de feestdagen kan het leveren van bestellingen langer duren.
Dit ivm leveranciers die gesloten zijn.
Vandaag ja! In de afgelopen twee tot drie weken toch minstens vijfquote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Fijn zo'n familie. Schoonzus heeft vrijdag een mail gestuurd naar mailadres die ik praktisch niet gebruik. Ze hebben iets besteld en ons adres als afleveradres opgegeven; of dat ok is.
Euh.. Je hebt het al besteld; heb ik er iets over te zeggen dan?
En vandaag kreeg ik dus mail op mijn gewoon mailadres dat ik geen reactie had gegeven; dus dat het morgen of overmorgen afgleverd wordt.
Oh ja... ok...
[..]
Omdat er maar 2 mensen zijn die een blog openen; dus zo'n explosie is het helemaal niet
Ow... Die heb ik al helemaal gemist danquote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vandaag ja! In de afgelopen twee tot drie weken toch minstens vijf
Jah sorry, ik bedoelde het eienlijk als garpje want mijn beautyblog is nu reeds 4 dagen oud geloof ikquote:Op zondag 15 januari 2012 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Slaap lekker SQ!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Maar iedereen doet maar waar ie zin in heeft, ik zei er niks negatiefs over verder. Ik ga naar bed. Doei.
Ik antwoord ook maar op wat ik observeer; skjoe-babe.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Maar iedereen doet maar waar ie zin in heeft, ik zei er niks negatiefs over verder. Ik ga naar bed. Doei.
Dico, sjaan, space, etcquote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ow... Die heb ik al helemaal gemist danWoops !
Welke? Wie vervuilt nog meer tze internetz??
Ik ben ook op 1 januari begonen en dico heeft er nu ook weer een en spees heeft ook net een nieuwequote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef PriemGirl het volgende:
Fijn zo'n familie. Schoonzus heeft vrijdag een mail gestuurd naar mailadres die ik praktisch niet gebruik. Ze hebben iets besteld en ons adres als afleveradres opgegeven; of dat ok is.
Euh.. Je hebt het al besteld; heb ik er iets over te zeggen dan?
En vandaag kreeg ik dus mail op mijn gewoon mailadres dat ik geen reactie had gegeven; dus dat het morgen of overmorgen afgleverd wordt.
Oh ja... ok...
[..]
Omdat er maar 2 mensen zijn die een blog openen; dus zo'n explosie is het helemaal niet
Truste liefjen, morgen een betere dag voor jouquote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Nu al skjoe??quote:Op zondag 15 januari 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
Altijd gezellig he !quote:
Ik ben geloof ik nog steeds chagrijnig. Sorryquote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik antwoord ook maar op wat ik observeer; skjoe-babe.
Maar ook goed. Truste
Jouw opstartblogs zijn mijn inspiratiequote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik had ook een blog gestart, en niks gezegd hier
En nu alweer verwijderd ook![]()
(nou ja, na anderhalve week ofzo..)
Ik EERST IK EERST!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
En iedereen samples vragen bij Bubs zeker!
* IJsdraakje start blog voor Bubs-samplesquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
nog steeds? hoezo ben je chaggie dan?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nog steeds chagrijnig. Sorryik ben niet echt redelijk geloof ik
![]()
Moet ik je nog eens tongen om het goed te maken? Omnomnomquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik nog steeds chagrijnig. Sorryik ben niet echt redelijk geloof ik
![]()
Dat had ik gedaan, maar die kreeg ik niet, dus toen stopte ik met bloggenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef Debsterr het volgende:
Ja, die zijn goed man!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jouw opstartblogs zijn mijn inspiratie![]()
Omdat ik een stomme bieraap ben. Whehehequote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nog steeds? hoezo ben je chaggie dan?
zeiksnor, je gaat toch al vet goed?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik een stomme bieraap ben. Whehehe
Luie donders daar.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Op konad nog wel ja die komen in de loop van de week weer terug.
Ja kom maar ff langs!quote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Moet ik je nog eens tongen om het goed te maken? Omnomnom![]()
EPIC !!!!1111!!!quote:
Daar wacht ik ook op... ik heb gisteren en vandaag al gejankt om niksquote:Op zondag 15 januari 2012 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zal morgen wel rode klats hebben oid
Zwartwit, ik ben hetquote:Op zondag 15 januari 2012 20:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zeiksnor, je gaat toch al vet goed?
Same here, jankenstein! Vrouwenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar wacht ik ook op... ik heb gisteren en vandaag al gejankt om niks![]()
9 maanden?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Geen rode klats de komende maanden.
*Blij is*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan gewoon heel zwartwit vandaag achter je laten. Morgen nieuwe dag.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
9 maanden?Adopteren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Tweeënhalf ofzo.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik wil 'm zien.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wil je m zien?? Ik kon m nog herstellen geloof ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |