maar de editors mogen van mij wel komenquote:Op zondag 15 januari 2012 18:17 schreef TheFastOne het volgende:
Ik legde in het vorige topic de link tussen Knifeparty en de Editors, ik bedoelde Pendulum
Nee dat was RHCP,quote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Radiohead is een no go, Van Eerderburg heeft eerder aangegeven dat dit gewoon niet haalbaar is bij Lowlands logistiek gezien. Dus helaas
ah okee, nja het leek me al heel onwaarschijnlijk haha.quote:Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Radiohead is een no go, Van Eerderburg heeft eerder aangegeven dat dit gewoon niet haalbaar is bij Lowlands logistiek gezien. Dus helaas
Oh ik dacht dat hij dat ook wel eens over Radiohead had gezegdquote:Op zondag 15 januari 2012 19:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Nee dat was RHCP,
"Radiohead durf ik wel aan" vertelde hij in zijn interview
Madness is erg tof jaquote:Op zondag 15 januari 2012 19:25 schreef AppleBite het volgende:
[..]
ah okee, nja het leek me al heel onwaarschijnlijk haha.
Verder zou madness wel tof zijn, puur om gewoon baggy trousers een keer live te horen.
Wat mij persoonlijk ook erg believen, en het is gewoon uit de lucht gegrepen, geen enkele aanleiding toe: The Mars Volta, dat zou echt mooi zijn
Ah dus dan is Radiohead zeker een kanshebberquote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Interview Lowlove met Eric van Eedenburg:
Wat is je verlanglijstje voor 2011?
(Denkt even na) “Arcade Fire zou ik erg graag willen hebben. Interpol, Arctic Monkeys komen met nieuw werk. En het is altijd leuk als Radiohead een keer komt. Zijn eigenlijk te groot, maar ik zou het wel aandurven. Ja, dat zijn dingen die we wel op de kop zouden willen tikken dit jaar.”
Madness staat trouwens wel op Isle Of Whight, en The Mars Volta kwam ook weer met een reünie geloof ik?
Was een interview van vorig jaar, maar deze zomer tourt Radiohead wel, ze staan ook op een festival in Portugalquote:Op zondag 15 januari 2012 19:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dus dan is Radiohead zeker een kanshebberZou het wel erg tof vinden
Als het goed is komt er dit jaar weer een nieuw album van The Mars Volta uitquote:Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Interview Lowlove met Eric van Eedenburg:
Wat is je verlanglijstje voor 2011?
(Denkt even na) “Arcade Fire zou ik erg graag willen hebben. Interpol, Arctic Monkeys komen met nieuw werk. En het is altijd leuk als Radiohead een keer komt. Zijn eigenlijk te groot, maar ik zou het wel aandurven. Ja, dat zijn dingen die we wel op de kop zouden willen tikken dit jaar.”
Madness staat trouwens wel op Isle Of Whight, en The Mars Volta kwam ook weer met een reünie geloof ik?
Het zou wel een ultieme headliner zijnquote:Op zondag 15 januari 2012 19:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Was een interview van vorig jaar, maar deze zomer tourt Radiohead wel, ze staan ook op een festival in Portugal
Gewoon gaan, het is de 20ste editie van LL!!!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het zou wel een ultieme headliner zijnVoor mij in ieder geval reden genoeg om te gaan, maar ik ga waarschijnlijk sowieso toch wel
Radiohead zal bij een festivaloptreden zeker ook oud spul spelen, dat doen ze altijdquote:Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Gewoon gaan, het is de 20ste editie van LL!!!
Radiohead zou heeeeeeeeeel vet zijn, maar dan wel wat ouder spul spelen. KoL was leuks, maar lijkt me echt niets voor een avond afsluiter
Ok dat is wel balen, waar was je van plan heen te reizen?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Radiohead zal bij een festivaloptreden zeker ook oud spul spelen, dat doen ze altijdEen goede mix tussen nieuw en oud.
En zoals ik al zei zal ik waarschijnlijk wel gaan maar we willen ook een keer wat verder op reis en dat zit er niet in als we naar Lowlands gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |