abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106838891
Hoewel sfeer, thema, etc. nog niet bekend is, toch maar vast een voorprettopic geopend.

Dit is de Lowwand op het Mojokantoor waar inspiratie wordt opgedaan voor aankomend jaar.

Bevestigd:
Kees van Hondt wel
Tim Knol niet
Anouk niet.

Misschien dat bij deeltje 2 tzt weer een mooie openingspost gefabriceerd kan worden volgens thema.
Feyenoord Rotterdam
pi_106838911
Het zou zonde zijn om geen nieuw topic te openen :o
Feyenoord Rotterdam
pi_106839065
Ik legde in het vorige topic de link tussen Knifeparty en de Editors, ik bedoelde Pendulum :@
pi_106839551
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 18:17 schreef TheFastOne het volgende:
Ik legde in het vorige topic de link tussen Knifeparty en de Editors, ik bedoelde Pendulum :@
maar de editors mogen van mij wel komen :). Knifeparty ken ik niet, maar Pendulum is ook goed te doen :D.

Misschien dat the killers nog langs komen? Het nieuwe album komt wel pas eind dit jaar uit, maar je weet het nooit.
Feyenoord Rotterdam
pi_106839649

Dit nummer van Knifeparty draaien ze veel op 3FM, zie nu inderdaad dat het iemand van Pendulum is :)

The Killers zou ik ook erg fijn vinden,

Mijn persoonlijke hoop:
Sigur Ros
Mumford & Sons
The Foals
QOSTA
Keane
Kasabian
Dropkick Murphys
Arcade Fire!!!!!!!!!!!!!!

Maar denk niet dat hier iemand van komt
pi_106839718
Foals O+
  zondag 15 januari 2012 @ 18:59:30 #7
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_106840543
Deel 2 al! :o.
  Moderator zondag 15 januari 2012 @ 18:59:54 #8
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106840563
Ik zou heel graag Tool zien O+

QOTSA stonden vorig jaar al op lowlands dus die kun je wegstrepen. Zelfde geldt voor Foals.

Arcade Fire zou tof zijn maar die zie ik het komende jaar niet touren. M&S is denk ik wel een kanshebber met een nieuw album onderweg :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_106840692
Mumford and Sons en Kasabian ( O+ ) lijken me echt ziek wreed om live te zien :)
Noel Gallagher's High Flying Birds lijkt me ook wel wat, maar wat me echt geweldig lijkt, ik weet niet of het realistisch is, maar iemand opperde het in het vorige deel: Radiohead _O_
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
pi_106840981
Oja en graag een lekker Ska Bandje zoals Madness please :D

Wel leuk dat het bij andere ook begint te leven nu, het is al bijna februari !
  Moderator zondag 15 januari 2012 @ 19:18:45 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106841489
Radiohead is een no go, Van Eerderburg heeft eerder aangegeven dat dit gewoon niet haalbaar is bij Lowlands logistiek gezien. Dus helaas -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_106841777
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
Radiohead is een no go, Van Eerderburg heeft eerder aangegeven dat dit gewoon niet haalbaar is bij Lowlands logistiek gezien. Dus helaas -O-
Nee dat was RHCP,

"Radiohead durf ik wel aan" vertelde hij in zijn interview
pi_106841854
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:18 schreef MaJo het volgende:
ah okee, nja het leek me al heel onwaarschijnlijk haha.

Verder zou madness wel tof zijn, puur om gewoon baggy trousers een keer live te horen.
Wat mij persoonlijk ook erg believen, en het is gewoon uit de lucht gegrepen, geen enkele aanleiding toe: The Mars Volta, dat zou echt mooi zijn :)
Time was so long ago
  Moderator zondag 15 januari 2012 @ 19:29:31 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106842055
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee dat was RHCP,

"Radiohead durf ik wel aan" vertelde hij in zijn interview
Oh ik dacht dat hij dat ook wel eens over Radiohead had gezegd :) Mij lijken ze eerlijk gezegd ook te groot voor Lowlands, het zal dan echt heel druk worden in de Alpha en ik denk niet dat dat logistiek verantwoord is :)
  Moderator zondag 15 januari 2012 @ 19:29:55 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106842073
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:25 schreef AppleBite het volgende:

[..]

ah okee, nja het leek me al heel onwaarschijnlijk haha.

Verder zou madness wel tof zijn, puur om gewoon baggy trousers een keer live te horen.
Wat mij persoonlijk ook erg believen, en het is gewoon uit de lucht gegrepen, geen enkele aanleiding toe: The Mars Volta, dat zou echt mooi zijn :)
Madness is erg tof ja :Y Heb ze op Sziget gezien, dat was echt een feestje *O*
pi_106842166
Interview Lowlove met Eric van Eedenburg:

Wat is je verlanglijstje voor 2011?
(Denkt even na) “Arcade Fire zou ik erg graag willen hebben. Interpol, Arctic Monkeys komen met nieuw werk. En het is altijd leuk als Radiohead een keer komt. Zijn eigenlijk te groot, maar ik zou het wel aandurven. Ja, dat zijn dingen die we wel op de kop zouden willen tikken dit jaar.”

Madness staat trouwens wel op Isle Of Whight, en The Mars Volta kwam ook weer met een reünie geloof ik?
  zondag 15 januari 2012 @ 19:36:12 #17
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_106842360
Had eigenlijk gehoopt dat er tijdens Noorderslag iemand per ongeluk wel wat namedropping zou doen.

Zoals ik al aangaf mag School is Cool wel komen. Verder zijn namen als Moss, Go Back To The Zoo, Heideroosjes etc.. al genoemd en zeker wel welkom.

Van mij mag La Pegatina ook wel weer terugkomen. Denk nog steeds met een grijns terug aan het volgestouwde Limaterrein van 2010.
De mensen zijn gek geworden
  Moderator zondag 15 januari 2012 @ 19:41:45 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106842618
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef indiaantje89 het volgende:

(Denkt even na) “Arcade Fire zou ik erg graag willen hebben. Interpol, Arctic Monkeys komen met nieuw werk. En het is altijd leuk als Radiohead een keer komt. Zijn eigenlijk te groot, maar ik zou het wel aandurven. Ja, dat zijn dingen die we wel op de kop zouden willen tikken dit jaar.”

Madness staat trouwens wel op Isle Of Whight, en The Mars Volta kwam ook weer met een reünie geloof ik?
Ah dus dan is Radiohead zeker een kanshebber :Y Zou het wel erg tof vinden *O*
pi_106842696
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ah dus dan is Radiohead zeker een kanshebber :Y Zou het wel erg tof vinden *O*
Was een interview van vorig jaar, maar deze zomer tourt Radiohead wel, ze staan ook op een festival in Portugal
pi_106842702
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:32 schreef indiaantje89 het volgende:

Als het goed is komt er dit jaar weer een nieuw album van The Mars Volta uit :)

Maar verder kijk ik met smart toe wat de organisatie dit jaar voor konijnen uit de hoge hoed tovert.
Het is per slot van rekening wel de 20e editie :D
Time was so long ago
pi_106847562
Volgens mij ziet EvE Radiohead als de gedroomde headliner, ook vanwege het jubileum.
  Moderator zondag 15 januari 2012 @ 21:50:02 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106850219
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 19:43 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Was een interview van vorig jaar, maar deze zomer tourt Radiohead wel, ze staan ook op een festival in Portugal
Het zou wel een ultieme headliner zijn O+ Voor mij in ieder geval reden genoeg om te gaan, maar ik ga waarschijnlijk sowieso toch wel :')
pi_106850387
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:50 schreef MaJo het volgende:

[..]

Het zou wel een ultieme headliner zijn O+ Voor mij in ieder geval reden genoeg om te gaan, maar ik ga waarschijnlijk sowieso toch wel :')
Gewoon gaan, het is de 20ste editie van LL!!!

Radiohead zou heeeeeeeeeel vet zijn, maar dan wel wat ouder spul spelen. KoL was leuks, maar lijkt me echt niets voor een avond afsluiter
  Moderator zondag 15 januari 2012 @ 21:59:24 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_106850825
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:52 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Gewoon gaan, het is de 20ste editie van LL!!!

Radiohead zou heeeeeeeeeel vet zijn, maar dan wel wat ouder spul spelen. KoL was leuks, maar lijkt me echt niets voor een avond afsluiter
Radiohead zal bij een festivaloptreden zeker ook oud spul spelen, dat doen ze altijd :) Een goede mix tussen nieuw en oud.

En zoals ik al zei zal ik waarschijnlijk wel gaan maar we willen ook een keer wat verder op reis en dat zit er niet in als we naar Lowlands gaan :')
pi_106852640
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 21:59 schreef MaJo het volgende:

[..]

Radiohead zal bij een festivaloptreden zeker ook oud spul spelen, dat doen ze altijd :) Een goede mix tussen nieuw en oud.

En zoals ik al zei zal ik waarschijnlijk wel gaan maar we willen ook een keer wat verder op reis en dat zit er niet in als we naar Lowlands gaan :')
Ok dat is wel balen, waar was je van plan heen te reizen?

Ontopic:
Elektro Guzzi zag er ook cool uit bij Noorderslag, ook wel iets leuks voor in de X-Ray denk ik.

Oja en de dames van Katzenjammer aub naar mijn tentje sturen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')